Kellään myydä?

Hanna

Oisko kellään myydä akvaarioon kasveja? Esimerkiksi vallisneriaa tai vedensuosikkia? Kun noi mun kasvit tuntuu olevan niin hidaskasvuisia :/

13

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja

      Riippuen mistä päin olet, kun en näillä pakkasilla lähettele mihinkään, vedensuosikki rehottaa niin, että viikoittain saa roskiin kannella.

      • irenez

        Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?


      • fIsh KING
        irenez kirjoitti:

        Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?

        nII Olikii


      • hoitaja
        fIsh KING kirjoitti:

        nII Olikii

        Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.


      • fish KING
        hoitaja kirjoitti:

        Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.

        ... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)


      • hoitaja
        fish KING kirjoitti:

        ... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)

        Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.


      • fish KING
        hoitaja kirjoitti:

        Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.

        Vaikka täällä saapas kylässä asustelenkin...


    • fish KING

      Täytyyhän tuosta eroon päästä muuten menee roskiin, ei kaikesta tartte saada rahaa... ;) NOKIALLE MARSMARS!

      • Hanna

        No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)


      • fish KING
        Hanna kirjoitti:

        No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)

        Eikö joensuussa oo akvakerhoo?


      • Hanna
        fish KING kirjoitti:

        Eikö joensuussa oo akvakerhoo?

        Ei mun tietääkseni?


      • Rihma

      • fish KING
        Rihma kirjoitti:

        No toki siellä on!
        http://www.susirajanakvaario.net/index.php

        Kannattaa poiketa keholla ja kysellä muilta harrastajilta, tuskin pyytävät roska kasveista mitään!
        Tarkoitan roskiin muutenkin heitettävistä kasveista... jotka leviävät hurjaa vauhtia akvaariossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe