Oisko kellään myydä akvaarioon kasveja? Esimerkiksi vallisneriaa tai vedensuosikkia? Kun noi mun kasvit tuntuu olevan niin hidaskasvuisia :/
Kellään myydä?
13
723
Vastaukset
- hoitaja
Riippuen mistä päin olet, kun en näillä pakkasilla lähettele mihinkään, vedensuosikki rehottaa niin, että viikoittain saa roskiin kannella.
- irenez
Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?
- fIsh KING
irenez kirjoitti:
Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?
nII Olikii
- hoitaja
fIsh KING kirjoitti:
nII Olikii
Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.
- fish KING
hoitaja kirjoitti:
Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.
... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)
- hoitaja
fish KING kirjoitti:
... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)
Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.
- fish KING
hoitaja kirjoitti:
Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.
Vaikka täällä saapas kylässä asustelenkin...
- fish KING
Täytyyhän tuosta eroon päästä muuten menee roskiin, ei kaikesta tartte saada rahaa... ;) NOKIALLE MARSMARS!
- Hanna
No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)
- fish KING
Hanna kirjoitti:
No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)
Eikö joensuussa oo akvakerhoo?
- Hanna
fish KING kirjoitti:
Eikö joensuussa oo akvakerhoo?
Ei mun tietääkseni?
- Rihma
Hanna kirjoitti:
Ei mun tietääkseni?
No toki siellä on!
http://www.susirajanakvaario.net/index.php - fish KING
Rihma kirjoitti:
No toki siellä on!
http://www.susirajanakvaario.net/index.phpKannattaa poiketa keholla ja kysellä muilta harrastajilta, tuskin pyytävät roska kasveista mitään!
Tarkoitan roskiin muutenkin heitettävistä kasveista... jotka leviävät hurjaa vauhtia akvaariossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest666053Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1165331Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4154246Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön563555Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1493352Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma612840Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352204- 292201
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell851999Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri191980