Oisko kellään myydä akvaarioon kasveja? Esimerkiksi vallisneriaa tai vedensuosikkia? Kun noi mun kasvit tuntuu olevan niin hidaskasvuisia :/
Kellään myydä?
13
681
Vastaukset
- hoitaja
Riippuen mistä päin olet, kun en näillä pakkasilla lähettele mihinkään, vedensuosikki rehottaa niin, että viikoittain saa roskiin kannella.
- irenez
Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?
- fIsh KING
irenez kirjoitti:
Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?
nII Olikii
- hoitaja
fIsh KING kirjoitti:
nII Olikii
Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.
- fish KING
hoitaja kirjoitti:
Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.
... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)
- hoitaja
fish KING kirjoitti:
... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)
Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.
- fish KING
hoitaja kirjoitti:
Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.
Vaikka täällä saapas kylässä asustelenkin...
- fish KING
Täytyyhän tuosta eroon päästä muuten menee roskiin, ei kaikesta tartte saada rahaa... ;) NOKIALLE MARSMARS!
- Hanna
No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)
- fish KING
Hanna kirjoitti:
No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)
Eikö joensuussa oo akvakerhoo?
- Hanna
fish KING kirjoitti:
Eikö joensuussa oo akvakerhoo?
Ei mun tietääkseni?
- Rihma
Hanna kirjoitti:
Ei mun tietääkseni?
No toki siellä on!
http://www.susirajanakvaario.net/index.php - fish KING
Rihma kirjoitti:
No toki siellä on!
http://www.susirajanakvaario.net/index.phpKannattaa poiketa keholla ja kysellä muilta harrastajilta, tuskin pyytävät roska kasveista mitään!
Tarkoitan roskiin muutenkin heitettävistä kasveista... jotka leviävät hurjaa vauhtia akvaariossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716217- 1335594
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4713465Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091847Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381276
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889