Oisko kellään myydä akvaarioon kasveja? Esimerkiksi vallisneriaa tai vedensuosikkia? Kun noi mun kasvit tuntuu olevan niin hidaskasvuisia :/
Kellään myydä?
13
792
Vastaukset
- hoitaja
Riippuen mistä päin olet, kun en näillä pakkasilla lähettele mihinkään, vedensuosikki rehottaa niin, että viikoittain saa roskiin kannella.
- irenez
Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?
- fIsh KING
irenez kirjoitti:
Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?
nII Olikii
- hoitaja
fIsh KING kirjoitti:
nII Olikii
Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.
- fish KING
hoitaja kirjoitti:
Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.
... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)
- hoitaja
fish KING kirjoitti:
... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)
Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.
- fish KING
hoitaja kirjoitti:
Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.
Vaikka täällä saapas kylässä asustelenkin...
- fish KING
Täytyyhän tuosta eroon päästä muuten menee roskiin, ei kaikesta tartte saada rahaa... ;) NOKIALLE MARSMARS!
- Hanna
No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)
- fish KING
Hanna kirjoitti:
No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)
Eikö joensuussa oo akvakerhoo?
- Hanna
fish KING kirjoitti:
Eikö joensuussa oo akvakerhoo?
Ei mun tietääkseni?
- Rihma
Hanna kirjoitti:
Ei mun tietääkseni?
No toki siellä on!
http://www.susirajanakvaario.net/index.php - fish KING
Rihma kirjoitti:
No toki siellä on!
http://www.susirajanakvaario.net/index.phpKannattaa poiketa keholla ja kysellä muilta harrastajilta, tuskin pyytävät roska kasveista mitään!
Tarkoitan roskiin muutenkin heitettävistä kasveista... jotka leviävät hurjaa vauhtia akvaariossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483