Kellään myydä?

Hanna

Oisko kellään myydä akvaarioon kasveja? Esimerkiksi vallisneriaa tai vedensuosikkia? Kun noi mun kasvit tuntuu olevan niin hidaskasvuisia :/

13

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja

      Riippuen mistä päin olet, kun en näillä pakkasilla lähettele mihinkään, vedensuosikki rehottaa niin, että viikoittain saa roskiin kannella.

      • irenez

        Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?


      • fIsh KING
        irenez kirjoitti:

        Hei, mistäs päin olet kun olis tarvis kasveille mitä ehkä menee karsimisen jälkeen roskiin? Ajattelin että olisiko noutomatkan päästä Vantaalta?

        nII Olikii


      • hoitaja
        fIsh KING kirjoitti:

        nII Olikii

        Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.


      • fish KING
        hoitaja kirjoitti:

        Aloittaja on Joensuusta, minä olen täällä pohjosessa tuon paskan kaupunnin kupeessa, pääsin itse pois sieltä, eli Suomen luovimmassa kunnassa. Mutta taitaa olla liian pitkä matka noutaa kasveja.

        ... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)


      • hoitaja
        fish KING kirjoitti:

        ... LUOVAA KRITTIIKKIÄ ;)

        Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.


      • fish KING
        hoitaja kirjoitti:

        Jos joku haluaa tietää missä majailen niin jatketaan. Tuossa naapurissa on myös ehkä tunnettu kunta, siellä isoja perheitä eivätkä katso televisiota. Täällä ehkä tunnetuin yritys on Polar ja tuo paska kaupunni lukee ton "tegnologia" kaupungin erään talon seinällä keskustassa.

        Vaikka täällä saapas kylässä asustelenkin...


    • fish KING

      Täytyyhän tuosta eroon päästä muuten menee roskiin, ei kaikesta tartte saada rahaa... ;) NOKIALLE MARSMARS!

      • Hanna

        No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)


      • fish KING
        Hanna kirjoitti:

        No, ite asun Joensuussa, että tulis aika pitkä matka hakee kasveja :D Mutta kun kelit lauhtuu, niin oisko niitä mahdollisuus lähettää postitse? Toki maksan niistä silloin :)

        Eikö joensuussa oo akvakerhoo?


      • Hanna
        fish KING kirjoitti:

        Eikö joensuussa oo akvakerhoo?

        Ei mun tietääkseni?


      • Rihma

      • fish KING
        Rihma kirjoitti:

        No toki siellä on!
        http://www.susirajanakvaario.net/index.php

        Kannattaa poiketa keholla ja kysellä muilta harrastajilta, tuskin pyytävät roska kasveista mitään!
        Tarkoitan roskiin muutenkin heitettävistä kasveista... jotka leviävät hurjaa vauhtia akvaariossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe