Elikkä moottori on 1,1. ja vuosimalli 88.
Lämmöt ei meinaa millään nousta, ajattelin että mahtaako olla termostaatti rikki? Ja missähän kyseinen termos oikein on?
Lämmöt ei nouse
4
963
Vastaukset
- Focus C-Max
Oletko kattonut että autossa on jäähdytinnestettä tarpeeksi? Mulla on pari kertaa ollut syynä juuri tämä kyseinen asia, tosin auto on ollut vähän erilainen.
- Jarru73
Nesteet on kunnossa.
- diplinssi
Jos on jossain vaiheessa ollu nesteet vähissä, on voinut polttaa lämpömittarin anturin, osta uus. Anturi siinä termostaattikotelon etupuolella.
Jos lämpö ei tosiaankaan nouse, vaihda termostaatti talvimalliin 92ast motonet 30-6013 tiiviste.
Talvitermostaatilla lämpimin auto, mitä tiedän. - diplinssi
kahdella pultilla kiinni kansi, josta lähtee vesiletku. Pesuvati alle ja pultit auki. Uus tiiviste ja kunnolla kiinni, ettei vuoda nestettä ykköstulppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086