Tää on siis aihe kaikesta, mitä hauskaa teillä on tapahtunut membu kamat päällä FREESSÄ? Siis olet membu kamat päällä free-worldissa, niin tuliko f2p ostamaan membukamujasi, eikä usko kun sanotaan ''members only?''
Omani:
Olin free-worldis flowerit kädes (ne mitkä saa kun istuttaa mithril seedei.) ja huom. FREESSÄ olin. Lumbyssä seisoskelin (olin silti membu) kunnes joku 8 levunen tyttö tulee sanomaan: I buy your flowers. Siinä (yllätys yllätys) vastaan members only. Tää sanoo: I'm member. Alkaa tradettaa hullun lailla. Sanon että: Must be in member world. Ja yhä tradetus jatkuu kunnes sanon uudestaan: Must be in member world. tää sanoo taas: I'm member! Jos tää kerta oli membu niin miskei se sitten tajunnut että nyt mennää membu worldii? En usko että se oli. D: Ai pentele että repesin!
Ja toinen saman tapahtuman jälkeen: Joku 40-50 lvl ''KoViz MiTh fUllEis tulee tradee''. Pistää siihen jotai 5 mithril arrowii ja painaa accept. Painoin tietty itekkä accept kun se kerta niitä oli ilmatteks lökkäämässä. Sit se sulki sen trade-ikkunan ja sanoo noob. Mitäköhän noobia mä tein? D:
Ja kun menin jossain pinkeis kamois ja pari H.A.M kamaa päällä freehen (elemental shield & flowers kädessä) ja käppäilin freessä ne päällä, nii nakin pitkä jono miespuolisia henkilöitä seuraamassa. :o Ja kaikki sanoo: Can u be my gf?
Lisäks ku olin Canifisesta ostettavissa liiloissa bootseissa ja Rellekasta ostettavassa liilassa capessa freessä, niin kaikki kokoajan: i buy your boots, tai: i buy your cape, tai: i buy your boots and cape.
:D Sitten yleensä aina kaikki suuttuu kun en voi olla niiden mieliks.
Jos on membu kama mukan freessä enkä voi sitä myydä, niin aina kuulee sanan ''nub''. =)
Heh, kertokaapa omianne.
Membu kamat päällä - hauskoja juttuja.
6
392
Vastaukset
- en ole
enää member ollut pitkään aikaan mutta mulla on silti sara cape päällä ja joka päivä saan kuulla näitä lauseita: I buy your cape!! tai whats ur cape i buy it!!1 sitten kun sanon että members only niin yleensä jotkut 50 lvl tyypit addy fulleissa sanoo: noob!! ja juoksee pois. Ja vielä ärsyttävämpää on se jos wieldaan scythen (se ei siis ole mikään member kama) niin jopa jotkut 70 lvl tyypit tulee sanomaan: i buy ur weapon!! koittaisi nyt tajuta että se on holiday kama! njuu ei kai sitten mitään muuta....................
- p0w3r scimmy
kävelen mun dragon scimmy ja granite shield full runet ja obby cape päällä lumbyssä niin kaikki lvl 3-60 nobot alkaa seuraamaan. Ne ei puhu mutta seuraa ja sanoo että "you are cool"
- Piraattti94
p0w3r scimmy kirjoitti:
kävelen mun dragon scimmy ja granite shield full runet ja obby cape päällä lumbyssä niin kaikki lvl 3-60 nobot alkaa seuraamaan. Ne ei puhu mutta seuraa ja sanoo että "you are cool"
Itse välillä käyn freestä ostamassa jotain tarvittavaa kamaa Quest point skillcape yllä. Yleensä kaikki silloin (viimeksi tänään) alkoi sanomaan että I buy ur cape! ja kaikkea tälläistä. sit joku suomalainen käveli siihe mun ukon taakse ja sanoi "tanssi se liike tol capella" voi vittu perse melkee lens seinää ku alko nii naurattaa! :DD tollasta se on.
- xx str xxxxx
Piraattti94 kirjoitti:
Itse välillä käyn freestä ostamassa jotain tarvittavaa kamaa Quest point skillcape yllä. Yleensä kaikki silloin (viimeksi tänään) alkoi sanomaan että I buy ur cape! ja kaikkea tälläistä. sit joku suomalainen käveli siihe mun ukon taakse ja sanoi "tanssi se liike tol capella" voi vittu perse melkee lens seinää ku alko nii naurattaa! :DD tollasta se on.
kunnon kamat pääl nii nobot follaa ^_^
- Tur
Ite en yleensä välitä huomiosta, joten aina kun täytyy freessä vierailla, otan kaikki membutavarat pois päältä.
- arvaas kuka??
joo no olin menos myymään lobbei norm. worldiin. No sit yht äkkii tulee hirvee nobo army perää yrittää ostaa mun capee kun pidin obby capee. No sanoin tietty et se on vaan membuille , mut ne ei uskonu. No niit tuli vaan lisää koko aja. Sit loppujen lopuks mul oli semmonen 20-30 lvl:lisii 10 peräs. En voinu myydä lobbuyi sinä päivänä koska oli koko aja ne nobot trades mulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803