http://www.youtube.com/watch?v=rqb012dVZFc
Porschen uusin malli,Cayman erikoisnopeana S versiona ottaa pataan vanhalta perus Camarolta.
Ja sitten joku vielä vertailee tosissaan kieliposkella Porscheja oikisiin urheiluautoihin,kuten Corvetteihin :D Taisi olla totinen tosi mitä TM:nkin totesi Caymaniä kokeiltuaan,eli että jää puoli sekuntia jo kiihtytyksessä pelkästään 0-100 km/h tehtaan väitteistä :D
Super Cayman vs
6
535
Vastaukset
- Pecos Bill
Miksi et voi käyttää tuttua nimimerkkiäsi, kun kirjoitustyyli kuitenkin paljastaa kirjoittajan, ainakin tässä tapauksessa.
Mikä "erikoisnopea versio" tuo Cayman S on? Siis mikä siinä on "erikoisnopeaa"?
Ja mikä perus-Camaro tuo nyt oli, ainakin siinä videon kuvauksessa luki että kyseessä on SS, ei siis todellakaan mikään perus-Camaro.
Tuo viimeinen kappalekko on sitten taas sitä peräänkuulutettua asiallista keskustelua..? Ei minusta, vaan se on lähinnä ala-asteikäisen koltiaisen ärsyttävää ilkkumista, jonka kohteena on eräs kaikkien aikojen legendaarisimmista urheiluautovalmistajista. Aika naurettavaa, sanoisin. Ja kertoo paljon tämän tekstin kirjoitajan asenteellisuudesta ja suorasta ymmärtämättömyydestä.- matalapaineturbo
Porsche Cayman on perusversio Caymanistä, S sen sijaan on huomattavasti kalliimpi, iskutilavuutta ja tehoja myöten suuremman moottorin kuin perusCayman omaava erikoisversio.
Camaro SS:iä on tehty kymmeniä tuhansia kappaleita, itseasiassa pelkästään Cayman kaikkine versioineen on suorastaan harvinaisuus verrattuna Camaro SS:ään. - Pecos Bill
matalapaineturbo kirjoitti:
Porsche Cayman on perusversio Caymanistä, S sen sijaan on huomattavasti kalliimpi, iskutilavuutta ja tehoja myöten suuremman moottorin kuin perusCayman omaava erikoisversio.
Camaro SS:iä on tehty kymmeniä tuhansia kappaleita, itseasiassa pelkästään Cayman kaikkine versioineen on suorastaan harvinaisuus verrattuna Camaro SS:ään.Kiitos tiedoistasi...
Joo, Cayman S on nopeampi kuin "perus-Cayman", mutta ei se silti ole mikään "erikoisversio".
Voisikohan tuo Camarojen suuri valmistusmäärä johtua siitä, että niitä on tehty jo 60-luvulta lähtien, myöskin SS-versioita..? Caymaneja ei ole käsittääkseni tehty ihan niin kauaa, vai olisiko sinulla kenties parempaa tietoa asiasta..?
Toisaalta, Porsche ei ole muutenkaan mikään massatuote, toisin kuin Camaro, tai ainakin se on sitä enemmän.
Mutta joka tapauksessa SS ei missään nimessä ole mikään perus-Camaro, kuten tämän viestiketjun aloittaja väitti. Ja toisaalta Cayman S ei ole mikään erikoistehoversio, vai miten se sanamuoto tässä ketjun aloituksessa olikaan.
Eri asia on sitten kokonaan tuo viestiketjun aloittajan linkittämä videonpätkä, jossa Camaro SS voittaa kiihdytyskilpailussa Cayman S:n. Käsittääkseni tämä palsta on tarkoitettu urheiluautokeskusteluun, sikäli kun palstan nimikin on Porsche-palsta. Kiihdytysautoille luulisi olevan sitten omakin palsta. Kyllä kai jokainen autoista ymmärtävä tajuaa, kumpi on urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä nopeampi, Camaro SS vaiko Cayman S. Tuo kiihdytyskoe onkin varmaan osa-alue, jossa Camaro on omimmillaan. Ja paljonhan on kiinni kiihdyttäjän omasta osaamisesta. - matalapaineturbo
Pecos Bill kirjoitti:
Kiitos tiedoistasi...
Joo, Cayman S on nopeampi kuin "perus-Cayman", mutta ei se silti ole mikään "erikoisversio".
Voisikohan tuo Camarojen suuri valmistusmäärä johtua siitä, että niitä on tehty jo 60-luvulta lähtien, myöskin SS-versioita..? Caymaneja ei ole käsittääkseni tehty ihan niin kauaa, vai olisiko sinulla kenties parempaa tietoa asiasta..?
Toisaalta, Porsche ei ole muutenkaan mikään massatuote, toisin kuin Camaro, tai ainakin se on sitä enemmän.
Mutta joka tapauksessa SS ei missään nimessä ole mikään perus-Camaro, kuten tämän viestiketjun aloittaja väitti. Ja toisaalta Cayman S ei ole mikään erikoistehoversio, vai miten se sanamuoto tässä ketjun aloituksessa olikaan.
Eri asia on sitten kokonaan tuo viestiketjun aloittajan linkittämä videonpätkä, jossa Camaro SS voittaa kiihdytyskilpailussa Cayman S:n. Käsittääkseni tämä palsta on tarkoitettu urheiluautokeskusteluun, sikäli kun palstan nimikin on Porsche-palsta. Kiihdytysautoille luulisi olevan sitten omakin palsta. Kyllä kai jokainen autoista ymmärtävä tajuaa, kumpi on urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä nopeampi, Camaro SS vaiko Cayman S. Tuo kiihdytyskoe onkin varmaan osa-alue, jossa Camaro on omimmillaan. Ja paljonhan on kiinni kiihdyttäjän omasta osaamisesta.Sinulla oli tuossa hyviä pointteja. Tosiaan paljon on kiinni kuskistakin miten saa auton kiihtymään,toisaalta herää kysymys kun sitä Caymäniä eivät saa kiihtymään edes autoja vuosikymmeniä testanneet alan toimittajat lähellekään Porschen väittämiä lukuja,että missä tosiaan mennään.
Aivan, Cayman S on tehokkaampi ja isommalla koneella varustettu kuin perus Cayman.
Toisaalta joudun esittämään myös hieman kirjoituksestasi ilmenevästä kannastasi poikkeavan näkemyksen,nimittäin mielestäni nopea kiihtyvyys on tärkeä ominaisuus urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä(olkoon se sitten vaikka moottorirata,mikä kelvannee sinulle, nimittäin nopeat mutkista poistumiset tuppaavat parantamaan kierrosaikaa huimastikin).
Itseasiassa luulenpa että tasaväkisemmän keskustelun saamme aikaan jos jatkossa vertaisimmekin keskenään Porscheja ja amerikkalaisten ns."muskeli"-luokan autoja,kuten Trans Ameja ja Camaroita,sen verran tuo Vette tuntuu kaikkien faktojen valossa painelevan omia menojaan. - Pecos Bill
matalapaineturbo kirjoitti:
Sinulla oli tuossa hyviä pointteja. Tosiaan paljon on kiinni kuskistakin miten saa auton kiihtymään,toisaalta herää kysymys kun sitä Caymäniä eivät saa kiihtymään edes autoja vuosikymmeniä testanneet alan toimittajat lähellekään Porschen väittämiä lukuja,että missä tosiaan mennään.
Aivan, Cayman S on tehokkaampi ja isommalla koneella varustettu kuin perus Cayman.
Toisaalta joudun esittämään myös hieman kirjoituksestasi ilmenevästä kannastasi poikkeavan näkemyksen,nimittäin mielestäni nopea kiihtyvyys on tärkeä ominaisuus urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä(olkoon se sitten vaikka moottorirata,mikä kelvannee sinulle, nimittäin nopeat mutkista poistumiset tuppaavat parantamaan kierrosaikaa huimastikin).
Itseasiassa luulenpa että tasaväkisemmän keskustelun saamme aikaan jos jatkossa vertaisimmekin keskenään Porscheja ja amerikkalaisten ns."muskeli"-luokan autoja,kuten Trans Ameja ja Camaroita,sen verran tuo Vette tuntuu kaikkien faktojen valossa painelevan omia menojaan.Sinähän vitsiniekka olet. Ettet vain olisi tällä palstalla esiintynyt aiemmin jollain muullakin nimimerkillä..? Esim. T:llä alkavalla...
No, vertaile sinä vaan niitä Trans Amejasi Porsheen. Alun perin oli puhe 911 vs. Corvette-keskustelusta, mutta jos argumentit alkavat olla niin vähissä sen suhteen, niin voidaan me verrata vaikka juustohöylää ja Corvetteakin. Ihan sama. Samaa pelleilyä tämä kuitenkin on. - Piippolan oma poika
matalapaineturbo kirjoitti:
Sinulla oli tuossa hyviä pointteja. Tosiaan paljon on kiinni kuskistakin miten saa auton kiihtymään,toisaalta herää kysymys kun sitä Caymäniä eivät saa kiihtymään edes autoja vuosikymmeniä testanneet alan toimittajat lähellekään Porschen väittämiä lukuja,että missä tosiaan mennään.
Aivan, Cayman S on tehokkaampi ja isommalla koneella varustettu kuin perus Cayman.
Toisaalta joudun esittämään myös hieman kirjoituksestasi ilmenevästä kannastasi poikkeavan näkemyksen,nimittäin mielestäni nopea kiihtyvyys on tärkeä ominaisuus urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä(olkoon se sitten vaikka moottorirata,mikä kelvannee sinulle, nimittäin nopeat mutkista poistumiset tuppaavat parantamaan kierrosaikaa huimastikin).
Itseasiassa luulenpa että tasaväkisemmän keskustelun saamme aikaan jos jatkossa vertaisimmekin keskenään Porscheja ja amerikkalaisten ns."muskeli"-luokan autoja,kuten Trans Ameja ja Camaroita,sen verran tuo Vette tuntuu kaikkien faktojen valossa painelevan omia menojaan.http://ahvenistonfanisivut.com/kierrosajat.html
vertaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000041&posting=22000000023276683
Eli siis Superhyper-ZR1 tuo erikoismallien erikoismalli lasikuitupulkasta nimeltä korvette HÄVIÄÄ radalla sellaisille "urheiluautoille" kuin Lada 1600 ja Honda Civic... Ruahahaha... Onkos tämä nyt sitä "ameriikan voimaa"?
Mitäs piippolan vaari tähän kommentoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1152983Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel602132Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102097Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien651818Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551652Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241446Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31053Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751045- 801011
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘671008