Super Cayman vs

vanha Camaro

http://www.youtube.com/watch?v=rqb012dVZFc

Porschen uusin malli,Cayman erikoisnopeana S versiona ottaa pataan vanhalta perus Camarolta.

Ja sitten joku vielä vertailee tosissaan kieliposkella Porscheja oikisiin urheiluautoihin,kuten Corvetteihin :D Taisi olla totinen tosi mitä TM:nkin totesi Caymaniä kokeiltuaan,eli että jää puoli sekuntia jo kiihtytyksessä pelkästään 0-100 km/h tehtaan väitteistä :D

6

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pecos Bill

      Miksi et voi käyttää tuttua nimimerkkiäsi, kun kirjoitustyyli kuitenkin paljastaa kirjoittajan, ainakin tässä tapauksessa.

      Mikä "erikoisnopea versio" tuo Cayman S on? Siis mikä siinä on "erikoisnopeaa"?

      Ja mikä perus-Camaro tuo nyt oli, ainakin siinä videon kuvauksessa luki että kyseessä on SS, ei siis todellakaan mikään perus-Camaro.

      Tuo viimeinen kappalekko on sitten taas sitä peräänkuulutettua asiallista keskustelua..? Ei minusta, vaan se on lähinnä ala-asteikäisen koltiaisen ärsyttävää ilkkumista, jonka kohteena on eräs kaikkien aikojen legendaarisimmista urheiluautovalmistajista. Aika naurettavaa, sanoisin. Ja kertoo paljon tämän tekstin kirjoitajan asenteellisuudesta ja suorasta ymmärtämättömyydestä.

      • matalapaineturbo

        Porsche Cayman on perusversio Caymanistä, S sen sijaan on huomattavasti kalliimpi, iskutilavuutta ja tehoja myöten suuremman moottorin kuin perusCayman omaava erikoisversio.

        Camaro SS:iä on tehty kymmeniä tuhansia kappaleita, itseasiassa pelkästään Cayman kaikkine versioineen on suorastaan harvinaisuus verrattuna Camaro SS:ään.


      • Pecos Bill
        matalapaineturbo kirjoitti:

        Porsche Cayman on perusversio Caymanistä, S sen sijaan on huomattavasti kalliimpi, iskutilavuutta ja tehoja myöten suuremman moottorin kuin perusCayman omaava erikoisversio.

        Camaro SS:iä on tehty kymmeniä tuhansia kappaleita, itseasiassa pelkästään Cayman kaikkine versioineen on suorastaan harvinaisuus verrattuna Camaro SS:ään.

        Kiitos tiedoistasi...

        Joo, Cayman S on nopeampi kuin "perus-Cayman", mutta ei se silti ole mikään "erikoisversio".

        Voisikohan tuo Camarojen suuri valmistusmäärä johtua siitä, että niitä on tehty jo 60-luvulta lähtien, myöskin SS-versioita..? Caymaneja ei ole käsittääkseni tehty ihan niin kauaa, vai olisiko sinulla kenties parempaa tietoa asiasta..?

        Toisaalta, Porsche ei ole muutenkaan mikään massatuote, toisin kuin Camaro, tai ainakin se on sitä enemmän.

        Mutta joka tapauksessa SS ei missään nimessä ole mikään perus-Camaro, kuten tämän viestiketjun aloittaja väitti. Ja toisaalta Cayman S ei ole mikään erikoistehoversio, vai miten se sanamuoto tässä ketjun aloituksessa olikaan.

        Eri asia on sitten kokonaan tuo viestiketjun aloittajan linkittämä videonpätkä, jossa Camaro SS voittaa kiihdytyskilpailussa Cayman S:n. Käsittääkseni tämä palsta on tarkoitettu urheiluautokeskusteluun, sikäli kun palstan nimikin on Porsche-palsta. Kiihdytysautoille luulisi olevan sitten omakin palsta. Kyllä kai jokainen autoista ymmärtävä tajuaa, kumpi on urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä nopeampi, Camaro SS vaiko Cayman S. Tuo kiihdytyskoe onkin varmaan osa-alue, jossa Camaro on omimmillaan. Ja paljonhan on kiinni kiihdyttäjän omasta osaamisesta.


      • matalapaineturbo
        Pecos Bill kirjoitti:

        Kiitos tiedoistasi...

        Joo, Cayman S on nopeampi kuin "perus-Cayman", mutta ei se silti ole mikään "erikoisversio".

        Voisikohan tuo Camarojen suuri valmistusmäärä johtua siitä, että niitä on tehty jo 60-luvulta lähtien, myöskin SS-versioita..? Caymaneja ei ole käsittääkseni tehty ihan niin kauaa, vai olisiko sinulla kenties parempaa tietoa asiasta..?

        Toisaalta, Porsche ei ole muutenkaan mikään massatuote, toisin kuin Camaro, tai ainakin se on sitä enemmän.

        Mutta joka tapauksessa SS ei missään nimessä ole mikään perus-Camaro, kuten tämän viestiketjun aloittaja väitti. Ja toisaalta Cayman S ei ole mikään erikoistehoversio, vai miten se sanamuoto tässä ketjun aloituksessa olikaan.

        Eri asia on sitten kokonaan tuo viestiketjun aloittajan linkittämä videonpätkä, jossa Camaro SS voittaa kiihdytyskilpailussa Cayman S:n. Käsittääkseni tämä palsta on tarkoitettu urheiluautokeskusteluun, sikäli kun palstan nimikin on Porsche-palsta. Kiihdytysautoille luulisi olevan sitten omakin palsta. Kyllä kai jokainen autoista ymmärtävä tajuaa, kumpi on urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä nopeampi, Camaro SS vaiko Cayman S. Tuo kiihdytyskoe onkin varmaan osa-alue, jossa Camaro on omimmillaan. Ja paljonhan on kiinni kiihdyttäjän omasta osaamisesta.

        Sinulla oli tuossa hyviä pointteja. Tosiaan paljon on kiinni kuskistakin miten saa auton kiihtymään,toisaalta herää kysymys kun sitä Caymäniä eivät saa kiihtymään edes autoja vuosikymmeniä testanneet alan toimittajat lähellekään Porschen väittämiä lukuja,että missä tosiaan mennään.

        Aivan, Cayman S on tehokkaampi ja isommalla koneella varustettu kuin perus Cayman.

        Toisaalta joudun esittämään myös hieman kirjoituksestasi ilmenevästä kannastasi poikkeavan näkemyksen,nimittäin mielestäni nopea kiihtyvyys on tärkeä ominaisuus urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä(olkoon se sitten vaikka moottorirata,mikä kelvannee sinulle, nimittäin nopeat mutkista poistumiset tuppaavat parantamaan kierrosaikaa huimastikin).

        Itseasiassa luulenpa että tasaväkisemmän keskustelun saamme aikaan jos jatkossa vertaisimmekin keskenään Porscheja ja amerikkalaisten ns."muskeli"-luokan autoja,kuten Trans Ameja ja Camaroita,sen verran tuo Vette tuntuu kaikkien faktojen valossa painelevan omia menojaan.


      • Pecos Bill
        matalapaineturbo kirjoitti:

        Sinulla oli tuossa hyviä pointteja. Tosiaan paljon on kiinni kuskistakin miten saa auton kiihtymään,toisaalta herää kysymys kun sitä Caymäniä eivät saa kiihtymään edes autoja vuosikymmeniä testanneet alan toimittajat lähellekään Porschen väittämiä lukuja,että missä tosiaan mennään.

        Aivan, Cayman S on tehokkaampi ja isommalla koneella varustettu kuin perus Cayman.

        Toisaalta joudun esittämään myös hieman kirjoituksestasi ilmenevästä kannastasi poikkeavan näkemyksen,nimittäin mielestäni nopea kiihtyvyys on tärkeä ominaisuus urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä(olkoon se sitten vaikka moottorirata,mikä kelvannee sinulle, nimittäin nopeat mutkista poistumiset tuppaavat parantamaan kierrosaikaa huimastikin).

        Itseasiassa luulenpa että tasaväkisemmän keskustelun saamme aikaan jos jatkossa vertaisimmekin keskenään Porscheja ja amerikkalaisten ns."muskeli"-luokan autoja,kuten Trans Ameja ja Camaroita,sen verran tuo Vette tuntuu kaikkien faktojen valossa painelevan omia menojaan.

        Sinähän vitsiniekka olet. Ettet vain olisi tällä palstalla esiintynyt aiemmin jollain muullakin nimimerkillä..? Esim. T:llä alkavalla...

        No, vertaile sinä vaan niitä Trans Amejasi Porsheen. Alun perin oli puhe 911 vs. Corvette-keskustelusta, mutta jos argumentit alkavat olla niin vähissä sen suhteen, niin voidaan me verrata vaikka juustohöylää ja Corvetteakin. Ihan sama. Samaa pelleilyä tämä kuitenkin on.


      • Piippolan oma poika
        matalapaineturbo kirjoitti:

        Sinulla oli tuossa hyviä pointteja. Tosiaan paljon on kiinni kuskistakin miten saa auton kiihtymään,toisaalta herää kysymys kun sitä Caymäniä eivät saa kiihtymään edes autoja vuosikymmeniä testanneet alan toimittajat lähellekään Porschen väittämiä lukuja,että missä tosiaan mennään.

        Aivan, Cayman S on tehokkaampi ja isommalla koneella varustettu kuin perus Cayman.

        Toisaalta joudun esittämään myös hieman kirjoituksestasi ilmenevästä kannastasi poikkeavan näkemyksen,nimittäin mielestäni nopea kiihtyvyys on tärkeä ominaisuus urheiluautoille tarkoitetussa ympäristössä(olkoon se sitten vaikka moottorirata,mikä kelvannee sinulle, nimittäin nopeat mutkista poistumiset tuppaavat parantamaan kierrosaikaa huimastikin).

        Itseasiassa luulenpa että tasaväkisemmän keskustelun saamme aikaan jos jatkossa vertaisimmekin keskenään Porscheja ja amerikkalaisten ns."muskeli"-luokan autoja,kuten Trans Ameja ja Camaroita,sen verran tuo Vette tuntuu kaikkien faktojen valossa painelevan omia menojaan.

        http://ahvenistonfanisivut.com/kierrosajat.html

        vertaa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000041&posting=22000000023276683

        Eli siis Superhyper-ZR1 tuo erikoismallien erikoismalli lasikuitupulkasta nimeltä korvette HÄVIÄÄ radalla sellaisille "urheiluautoille" kuin Lada 1600 ja Honda Civic... Ruahahaha... Onkos tämä nyt sitä "ameriikan voimaa"?

        Mitäs piippolan vaari tähän kommentoi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kaksi tyttöä putosi

      Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      86
      3182
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

      En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3133
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

      Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      213
      2628
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

      En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2245
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

      Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      31
      1579
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

      Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1436
    7. Naiselle mieheltä

      Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1433
    8. Kaipaan niin....

      Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1294
    9. Eiii...

      Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1279
    10. Mikset vain

      Unohtaisi?
      Ikävä
      22
      1251
    Aihe