Kävi tänään sitten silleen, et aamulla oli tarkoitus lähteä työmatkalle, pakkasta 24 astetta ja 2o km jälkeen ajotietokoneen näytölle tulee teksti "Injection failure". Autoni on -03 diesel Scenic. Onko muille käynyt samoin? Sain huoltoon ajan perjantaiksi, mutta mietin onko muilla ollut samoja ongelmia? Mitä oli vikana ja miten paljon tuli maksamaan. Eihän mulla varmaan välttämättä ole samaa vikaa kuin jollakin muilla, mutta kiinnostais vaan esimerkkeinä.
Injection failure
3
1193
Vastaukset
- senikki
Pelasiko autosi kuitenkin moitteetta, vai tuliko siihen muutakin vikaa kun teksti tietokoneeseen?
Mulla -00 diesel Scenic lähti käyntiin normaalisti, mutta pienen ajon jälkeen "hyyty", eli käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta ei ota kierroksia, smalla syttyy hehkun merkkivalo. Saattaa olla että nafta vain yksinkertaisesti hyytyi tai sitten jotain muuta vikaa?? Pakkasta -25 tämän tapahtuessa. Sama tapahtui talven ekoilla pakkasilla, auto talliin ja taas pelas. Jos jollain ollut samanlaista ongelmaa ja varsinkin jos vika on johtunut muusta kuin jäätyneestä polttoaineesta, niin kertokaa ihmeessä. ..Minun autossa ei ole ajotietokonetta, joten sen näyttämistä ei ole apua.- jusanteeri
Kyllä se muuten toimi moitteettomasti, ainut oli kun ajoin kaupungilla, niin huomasin ettei ottanut kierroksia ihan normaalisti. Tänään ajoin taas 25 asteen pakkasessa ja nyt ei mitään ongelmia. Eilen laitoin diesel 100:sta tankkiin, et oliskohan ollut kosteutta tankissa edellisellä kerralla, kun silloin edellisenä päivänä tankki oli tyhjä ja tankkasin sen silloin täyteen. Epäilisn nyt jälkeenpäin, et kosteutta tais olla ja sen takia tietokone ilmoitti ongelmista.
- senikki
Taas käy ja kukkuu Scenu. Vaiva oli se perinteinen, polttoainesuodatin jäässä. Jänskää oli mielestäni se, että suodatin on huoltkirjan mukaan vaihdettu viime huhtikuussa ja nyt suodattimen kupin pohjalla oli 3-4cm umpi jäätä!! ..kovasti on vettä tällä ajalla kertynyt.. Mut jospa nyt pelittäs jonkun aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021670- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉55715