Kauris miehille!

---- >

Hei, Kauris miehet!

Olen kuullut että Kauris miehet ihastuvat ja ovat kiinnostuneita yleensä vanhemmista naisista kuin, mitä itse olette eli onko tämä totta vai jotain ihan höpön löpö juttuja??

6

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No en tietty voi vastata kuin omasta puolestani, mutta itse olen kyllä aina ihastunut omanikäisiin naisiin. Tosin näistä omanikäisistä naisista olen aina ihastunut niihin, jotka vaikuttavat ehkä hieman ikäistään kypsemmiltä. Kaurismies kun ei kiinnostu mistään haihattelijoista vaan enemmänkin hän kiinnostuu sellaisista naisista, joilla on jalat tukevasti maankamaralla ja järki päässä.

      • Nimetön

        Ihan samoilla linjoilla itekii kuljen. Ei tulisi kyllä mieleenkään seurustella jonkin haihattelijan kanssa


    • Vanha Kauris

      Itse seurustelin alle parikymppisenä jonkin aikaa yli 10 vuotta minua vanhemman naisen kanssa, mutta naimisiin menin oman ikäiseni kanssa. Henkinen kypsyys ratkaisee kuten edellinen kirjoittaja jo osuvasti ilmaisikin asian.

    • Kauris M

      en aivan ensimmäisenä kysy henkilöllisyystodistusta häneltä johon ihastun, ja tuskin sillä nyt niin suurta merkitystä on.

      Kyllähän elämässä on paljon sellaista mikä laannuttaa ihastuksenkin lopulta.

      Rakkaus on sitten kyllä sokea kuin säkki. ;)

    • exvaimo

      Oma exäni (kauris) ainakin jätti minut itseään 15 vuotta nuoremman naisen takia.Itse olin häntä 8 vuotta nuorempi. Että tämän kyseisen yksilön kohdalla näyttäisi nuoremmat kiinnostavan enemmän, tai sitten on vain hetken huumaa. Exällä nämä suhteet eivät näytä kovin pitkään kestävän.

      • kauriM

        Itse yhdyn edellisiin kanssa... eli about omaa ikäluokkaa, mutta rauhallinen ja fiksu sais olla jotta innostun enemmän kun ystävänä. Seksisuhde itseäni vanhemman naisen kanssa voisi olla ihan mahdollista, ja itseasiassa sellainen kiehtoisi enemmän kun nuoren n.20v:n kanssa. Olen itse 26v kauris mies.

        Tässä on jo kohta vuoden pyörinyt ympärillä sellainen reilu 20v ihan nätti nainen, mutta on luonteeltaan niin vastuuton eikä kanna suurta huolta huomisesta... saatikka siitä miltä elämä näyttää 1v päästä. Elää liikaa siis tuulen vietävissä, ja itse kun olen tyypillen kauris mies jolla asiat tulisi olla järjestyksessä. Meillä muutamia kinasteluita ollut tämän asian puolesta ns.hymy huulessa asenteella. Häntä ärsyttää suunnattomasti minun tarkat ja harkitut askeleet elämässäni, sekä se että teen kuulemma suuria päätelmiä asioista ja ihmisistä ensivaukutuksen perusteella... ja luon sen jälkeen mielipiteeni jota ei hevillä muuteta... tämä sikäli totta. =) Mutta jokatapauksessa tämän henkilön seurassa ystävä mielessä on toisinaan mukava olla, ja koittaa oppia itsekin rentoutumaan jatkuvasta harkitsemisesta, itsensä ruoskimisesta ja huomisen stressaamisesta. Mutta seurustelua en voisi ajatellakaan! Tuntuu että tämä nuori kaksonen nainen saisi kasvaa vielä useamman vuoden ja oppia vastuullisuutta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe