Jos kerran antaisi, niin ei kai se homoa tekisi vielä? Joten paljollako sinä, mies, suostuisit luopumaan anaalineitsyydestäsi toiselle miehelle? Miten hinnoittelisit anaalineitsyytesi?
Anaalineitsyyden hinta?
58
3006
Vastaukset
- sittenkin.
Oletko kaappihomo sittenkin?
- Aina Hellä Alapää
Jos et tehnyt kirjallista sopimusta jossa hinta oli määritelty, niin en usko että kuluttaja-asiamies voi enää auttaa. Seuraavalla kerralla muistat sitten tämän.
- hämmästynyt!
Mikäs tässä nyt mättää kun kerran naishuorienkin elämä on niin mukavaa ja vapaaehtoista, työ siinä missä muukin? Eikö käy jo miehillä katteeks moinen helppo raha, kun saisitte varmaan enemmän tästä keikasta kuin huorat keskimäärin? Ja jos itse huoraaminen ei niin kiinnosta niin kai teidän nyt täytyisi kokeilla edes siksi kun monet teistä haluaa naista kuitenkin panna perseeseen. Tietäisitte kuinka hyvältä tuntuu?
- panemista
varten vaikka aivot lähtis!
- scale
Mun perse on Halmeen tyyliin EXIT-käytössä.
- Äly hoi, älä jätä
Koetas nyt miettiä kysymystä uudelleen ensijärkytyksen hälvennettyä.
- Järki hoi, älä jätä
Olipas taas muutama tekopyhä/tyhmä vastaus. Onks jengi oikeesti sitä mieltä et perseen antamiselle ei olis olemassa minkäänlaista hintaa?
Tää on taas yksi niistä aiheista, joista tietyt ihmiset ei vaan pysty ajattelee järjellä.
Mun hinta olis 200 000 euroa.- scale
rahaa yhtään lisää. Musta on paljon hienompaa kun pystyy katsomaan itseään ilman inhoa peilistä.
Äläkä sinä rupee siinä mussuttamaan, että vaan sun vastaus olisi joku ainoa oikea.
Lisäksi kysymys on niin utopistinen, että siihen on helppo vastata ei, todellisuudessa jos sellainen tilanne tulisi, niin sitten sen vasta näkisi kelle se hinta löytyisi ja kelle ei. - Äly hoi, älä jätä
scale kirjoitti:
rahaa yhtään lisää. Musta on paljon hienompaa kun pystyy katsomaan itseään ilman inhoa peilistä.
Äläkä sinä rupee siinä mussuttamaan, että vaan sun vastaus olisi joku ainoa oikea.
Lisäksi kysymys on niin utopistinen, että siihen on helppo vastata ei, todellisuudessa jos sellainen tilanne tulisi, niin sitten sen vasta näkisi kelle se hinta löytyisi ja kelle ei.löydy hintaa? Viis kysymyksen utopistisuudesta, tää onkin ajatusleikki. Kai nyt ihminen kykenee sen verran ajattelemaan todellisen maailman ulkopuolelta? Miks vastata ollenkaan, jos ei kykene keskustelemaan aiheesta?
Vituttaa vaan noi normivastaukset. - scale
Äly hoi, älä jätä kirjoitti:
löydy hintaa? Viis kysymyksen utopistisuudesta, tää onkin ajatusleikki. Kai nyt ihminen kykenee sen verran ajattelemaan todellisen maailman ulkopuolelta? Miks vastata ollenkaan, jos ei kykene keskustelemaan aiheesta?
Vituttaa vaan noi normivastaukset.sanotaan nyt sitten 500 miljardia.
Tyytyväinen?
Vastaisuudessakin vastailen tykkäsit tai et. - Kolli_Kellinen
löydy hintaa? Viis kysymyksen utopistisuudesta, tää onkin ajatusleikki. Kai nyt ihminen kykenee sen verran ajattelemaan todellisen maailman ulkopuolelta? Miks vastata ollenkaan, jos ei kykene keskustelemaan aiheesta?
Vituttaa vaan noi normivastaukset.Jos olet itse ahne, niin turha väittää että kaikki muutkin olisivat. Ja mitä keskustelua se sellainen on, jossa kaikkien pitää olla lähtökohtaisesti samaa mieltä kanssasi?
Itsekunnioitusta ei voi mitata rahassa. Voisin homoilla esimerkiksi pelastaakseni lapseni hengen, mutta en ahneudesta. - Äly hoi, älä jätä
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Jos olet itse ahne, niin turha väittää että kaikki muutkin olisivat. Ja mitä keskustelua se sellainen on, jossa kaikkien pitää olla lähtökohtaisesti samaa mieltä kanssasi?
Itsekunnioitusta ei voi mitata rahassa. Voisin homoilla esimerkiksi pelastaakseni lapseni hengen, mutta en ahneudesta.normivastauksesta. Väitän että tältä planeetalta ei löydy yhtään miestä, jonka perseelle ei löydy hintaa.
En ymmärrä, miksi kysymys kytkeytyy ahneuteen? Äly hoi, älä jätä kirjoitti:
normivastauksesta. Väitän että tältä planeetalta ei löydy yhtään miestä, jonka perseelle ei löydy hintaa.
En ymmärrä, miksi kysymys kytkeytyy ahneuteen?Kysyppäs vaikka Bill Gatesilta =P
- Äly hoi, älä jätä
kornaro kirjoitti:
Kysyppäs vaikka Bill Gatesilta =P
tällaisessa tapauksessa henkilön pitäisi tehdä se, koska hän voisi rahoillaan tehdä "suurempaa" hyvää, eli lahjoittaa ne hyväntekeväisyyteen tai nälkää näkeville jne. Oletusarvona edelleen se, että saa itse määrätä hinnan. B.G. voisi määrätä hinnaksi toiset 50mrd ja jakaa sitten summan maailman köyhille.
Jokaiselle perseelle on hintansa. - Kolli_Kellinen
normivastauksesta. Väitän että tältä planeetalta ei löydy yhtään miestä, jonka perseelle ei löydy hintaa.
En ymmärrä, miksi kysymys kytkeytyy ahneuteen?Ai että mitenkö kysymyksenasettelusi liittyy ahneuteen? Mielestäni aika kiinteästi. Ei perseellä ole hintaa. Jos kävisi niin hassusti että ihastuisin mieheen, niin varmaan antaisin mielelläni ihan ilmaiseksikin. Periaatteeni on, että muuten en antaisi mistään hinnasta, enkä muuten antaisi mistään hinnasta munaanikaan kenellekään naiselle, ellen tuntisi mitään häntä kohtaan.
Mistähän muuten mahtaa johtua, että olet niin innoissasi tästä anaaliteemasta? Taitaa kalikka kolottaa omassa kolossa... muutenhan olisit voinut kysyä vaikka että mistä hinnasta leikkaisit nenäsi irti. Vastaukseni siihenkin olisi sama: en mistään hinnasta. - Äly hoi, älä jätä
Ai että mitenkö kysymyksenasettelusi liittyy ahneuteen? Mielestäni aika kiinteästi. Ei perseellä ole hintaa. Jos kävisi niin hassusti että ihastuisin mieheen, niin varmaan antaisin mielelläni ihan ilmaiseksikin. Periaatteeni on, että muuten en antaisi mistään hinnasta, enkä muuten antaisi mistään hinnasta munaanikaan kenellekään naiselle, ellen tuntisi mitään häntä kohtaan.
Mistähän muuten mahtaa johtua, että olet niin innoissasi tästä anaaliteemasta? Taitaa kalikka kolottaa omassa kolossa... muutenhan olisit voinut kysyä vaikka että mistä hinnasta leikkaisit nenäsi irti. Vastaukseni siihenkin olisi sama: en mistään hinnasta.Siis lutiko yhtään edellisiä viestejä? Mikäli perseenantaja luovuttaisi saamansa rahat esim. hyväntekeväisyyteen (vittu et on rasittavaa vääntää palikoille samaa asiaa), ni voitaisiinko tällaista henkilö pitää ahneena? Ennen kuin vastaat tähän, lue edellinen huolellisesti läpi, vaikka muutamaan kertaan, jos on tarvetta.
Innoissani anaaliteemasta? Ensinnäkin, olen innostunut ihmisten normiperiaatteista, kuten tästä kysymyksenasettelusta.
Toiseksi, huomasitko mikä oli keskustelunaloitus? Koska sinulla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä, niin voin selventää sitä sinulle. Keskustelun aloittaja kysyi meiltä, mistä hinnasta antaisit persettä miehelle.
Kolmanneksi, miksi yrität viedä keskustelua poispäin aiheesta. Mitä merkitystä seksuaalisella suuntautumisellani on keskustelun kannalta? - Kolli_Kellinen
Siis lutiko yhtään edellisiä viestejä? Mikäli perseenantaja luovuttaisi saamansa rahat esim. hyväntekeväisyyteen (vittu et on rasittavaa vääntää palikoille samaa asiaa), ni voitaisiinko tällaista henkilö pitää ahneena? Ennen kuin vastaat tähän, lue edellinen huolellisesti läpi, vaikka muutamaan kertaan, jos on tarvetta.
Innoissani anaaliteemasta? Ensinnäkin, olen innostunut ihmisten normiperiaatteista, kuten tästä kysymyksenasettelusta.
Toiseksi, huomasitko mikä oli keskustelunaloitus? Koska sinulla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä, niin voin selventää sitä sinulle. Keskustelun aloittaja kysyi meiltä, mistä hinnasta antaisit persettä miehelle.
Kolmanneksi, miksi yrität viedä keskustelua poispäin aiheesta. Mitä merkitystä seksuaalisella suuntautumisellani on keskustelun kannalta?Tunnut käyvän niin kuumana että siitä on helppo päätellä, että tämä anaali-aihe on sinulle jostain syystä hyvin tärkeä.
- Äly hoi, älä jätä
Tunnut käyvän niin kuumana että siitä on helppo päätellä, että tämä anaali-aihe on sinulle jostain syystä hyvin tärkeä.
eli sä et siis pysty enää keskustelemaan aiheesta olleenkaan?
- Ape.
Siis lutiko yhtään edellisiä viestejä? Mikäli perseenantaja luovuttaisi saamansa rahat esim. hyväntekeväisyyteen (vittu et on rasittavaa vääntää palikoille samaa asiaa), ni voitaisiinko tällaista henkilö pitää ahneena? Ennen kuin vastaat tähän, lue edellinen huolellisesti läpi, vaikka muutamaan kertaan, jos on tarvetta.
Kolmanneksi, miksi yrität viedä keskustelua poispäin aiheesta. Mitä merkitystä seksuaalisella suuntautumisellani on keskustelun kannalta?ettei kolli voi vastata rehellisesti, kun sen tuore muija lukee näitä keskusteluja, eikä kolli halua itselleen hankaluuksia muijan suunnalta.
Siksi se pimittää totuutta ja syöttää kaunista pajunköyttä meille lukijoille. - Kolli_Kellinen
Ape. kirjoitti:
ettei kolli voi vastata rehellisesti, kun sen tuore muija lukee näitä keskusteluja, eikä kolli halua itselleen hankaluuksia muijan suunnalta.
Siksi se pimittää totuutta ja syöttää kaunista pajunköyttä meille lukijoille.Mun muija on uskoakseni samaa mieltä kanssani ja vaikka olisikin eri mieltä, en pelkää kritiikkiä.
Enkä mä teille mitään syötä, kerron vaan näkemykseni ja sit sä kerrot omasi ja sitä kutsutaan keskusteluksi. - Ape.
Mun muija on uskoakseni samaa mieltä kanssani ja vaikka olisikin eri mieltä, en pelkää kritiikkiä.
Enkä mä teille mitään syötä, kerron vaan näkemykseni ja sit sä kerrot omasi ja sitä kutsutaan keskusteluksi.ku oisit tuolla jossakin ja täysin yksin ja sinulta joku asiallisen näköinen ja oloinen poika kysyis, että jos saa kerran panna pyllyyn, niin saat tuon uuden vm 2007 Mersu E320 Cdi:n itsellesi.
Eikö ois kiva paikka tehdä valintaa :) ja parasta tietysti olisi se, kun tuo ko. mersu olisi seuraavana päivänä parkissa tietin naapurissa :D - Wildernes Hetero
scale kirjoitti:
sanotaan nyt sitten 500 miljardia.
Tyytyväinen?
Vastaisuudessakin vastailen tykkäsit tai et.Okei. Sait siis hinnan. 500 mrd.
Entä jos hinta ei olisikaan absoluuttinen käsite? Käsittelet nyt vain rahaa. Entä jos hinta olisikin jokin teko?
Mitä jos lapsellasi todettaisiin munuaisen vajaatoiminta, elinaikaa 2 viikkoa. Ainoa sopiva luovuttaja olisi homo, joka haluaa Sinut. Hinta munuaiselle on sinun anaalineitsyys. Löytykö hinta, vai seisoisitko uljaasti lapsesi hautajaisissa ajatellen, ettet lipsunut periaatteestasi? - Kolli_Kellinen
Ape. kirjoitti:
ku oisit tuolla jossakin ja täysin yksin ja sinulta joku asiallisen näköinen ja oloinen poika kysyis, että jos saa kerran panna pyllyyn, niin saat tuon uuden vm 2007 Mersu E320 Cdi:n itsellesi.
Eikö ois kiva paikka tehdä valintaa :) ja parasta tietysti olisi se, kun tuo ko. mersu olisi seuraavana päivänä parkissa tietin naapurissa :DKuittailisin naapurilleni niin antaumuksella, että se myisi häpeän hetkestään muistuttavan mersunsa minulle pilkkahintaan. :)
- scale
Wildernes Hetero kirjoitti:
Okei. Sait siis hinnan. 500 mrd.
Entä jos hinta ei olisikaan absoluuttinen käsite? Käsittelet nyt vain rahaa. Entä jos hinta olisikin jokin teko?
Mitä jos lapsellasi todettaisiin munuaisen vajaatoiminta, elinaikaa 2 viikkoa. Ainoa sopiva luovuttaja olisi homo, joka haluaa Sinut. Hinta munuaiselle on sinun anaalineitsyys. Löytykö hinta, vai seisoisitko uljaasti lapsesi hautajaisissa ajatellen, ettet lipsunut periaatteestasi?ollessa kyseessä saisi multa persettä ilmaiseksi, perkele mähän olisin vaikka valmis itte leikkeleen siltä sen munuaisen, jos muu ei auta.
- Wildernes Hetero
scale kirjoitti:
ollessa kyseessä saisi multa persettä ilmaiseksi, perkele mähän olisin vaikka valmis itte leikkeleen siltä sen munuaisen, jos muu ei auta.
No nii. Eli hypoteettinen hinta löytyi kuin löytyikin. Korostan sanaa hypoteettinen!
muuta. En mä tiiä pitääks ihmiset muka oikeesti näin paljon kiinni periaatteistaan vai onks tää taas jotain netin keskustelupalstojen itsensä 'nostatusta'. Kaikelle tässä maailmassa on hintansa , joissain tapauksissa jopa omalle hengelle. Katoppa vaan niin muutama idiootti juntti amitsu moukka ottais ennemmin niskalaukauksen kuin mulkun perseeseen jos täs ois kysytty sitä.
Jos täs ois kysytty naisilta sitä et mistä hinnasta naisit Brad Pittin kanssa niin siihenkin ois todennäköisesti tullu jotain jeesustelu / tekopyhiä 'en mistään hinnasta' vastauksia. Vittu et mua kyllästyttää tää ihmisten teennäisyys / tekopyhyys ja ennenkaikkea tekohyvyys, pitää olla niin helevetin hyvä ihminen joka vitun ikisessä asiassa. Menee vaan ainakin meikäläisen kohdalla pikkasen hukkaan tollanen loistattaminen, täys vitun idioottihan se on joka ei tekis jotain noin harmitonta juttua muutamasta sadasta tonnista ja tyhmyyttähän mä en siedä sekuntiakaan.- Wildernes Hetero
scale kirjoitti:
ollessa kyseessä saisi multa persettä ilmaiseksi, perkele mähän olisin vaikka valmis itte leikkeleen siltä sen munuaisen, jos muu ei auta.
Oikeastaan tässä on anteeksipyynnön paikka sinulta, scale.
Kysymyksen lähtökohtana oli lähinnä ihmisen ahneus ja se, rikkooko ihminen periaatteitaan saavutellessaan tai mahdollisesti saavuttaessaan jotain sellaista, jota pitäisi mahdottomana muutoin. Lähinnä ahneuden näkökulmasta.
Tukehduin hieman omaan naiviuteeni, kun menin asettelemaan kysymyksen sinulle koskien lähimmäistesi terveyttä. Ajatukseni on sinällään typerä, että sinä et voisi vaikuttaa tällaisiin asioihin ja varmasti tekisit mitä vain lähimmäistesi puolesta. Omaan taloudelliseen tilanteeseesi voisit vaikuttaa ja kysymys olikin ahneudesta, eikä minun esimerkkini sinulle oikein toimi tässä alkuperäisessä ajatuksessa.
Joten nöyrin anteeksipyyntöni sinulle, scale!
- rektaali-roope
Jos kerran valkkaan kenelle naiselle annan mahtavaa melaani, niin totta ihmeessä valkkaan kenelle miehelle antaisin persettä. Eli kyllä se niin on että minun anukseni arvo on jotakuinkin priceless.
- Äly hoi, älä jätä
saat valita kenelle naiselle annat melaas, tekee sun hanurista pricelessin? Ehkä päivän huonoimmat perustelut.
se tais laueta jo... saadaan olla hetki rauhassa =)
Ovelia noi nettihomot =D- Äly hoi, älä jätä
palstan surkein olento. Pitäiskö sun mennä heittää parit mielipuoliset alotukset tonne, ja sit myöhemmin käydä poistamassa ne?
palstan surkein olento. Pitäiskö sun mennä heittää parit mielipuoliset alotukset tonne, ja sit myöhemmin käydä poistamassa ne?
- Hossi-68
Ei ole rahassa mitattavissa joten en mistään hinnasta. Samoilla linjoilla Tony Halmeen kanssa Exit Only !
- Äly hoi, älä jätä
rahassa mitattavissa?
- Hossi-68
rahassa mitattavissa?
että sitä ei rahalla saa, ainakaan meikäläisellä.
Tässä suhteessa raha on vain pelkkä numero, todellisuudessa hinta on oman luonteenlujuudesta kiinni. Raha on vain jokunen pala paperia mutta omaa itsekunnioitusta sitä ei rahalla pysty korvaamaan. - äly...
Hossi-68 kirjoitti:
että sitä ei rahalla saa, ainakaan meikäläisellä.
Tässä suhteessa raha on vain pelkkä numero, todellisuudessa hinta on oman luonteenlujuudesta kiinni. Raha on vain jokunen pala paperia mutta omaa itsekunnioitusta sitä ei rahalla pysty korvaamaan.käy läpi aikaisempaa viestiketjua läpi. Yritä sitten vastata siihen onko hanurilla hintaa vai ei?
- Hossi-68
äly... kirjoitti:
käy läpi aikaisempaa viestiketjua läpi. Yritä sitten vastata siihen onko hanurilla hintaa vai ei?
Sitä muitten vastauksia on lukea, joku antaa ahteria varmaan vaikka ilmatteeksi mut tästä osoitteesta ei lähde edes rahalla.
- Yx mies.
En ole koskaan miettinyt, mikä ois hinta, mutta kyllä sille hinta löytyy varmasti.
Jos olettamuksena ois, että joku sais tunnin vedellä mihin haluaa, niin ehkä mä 10 000 eurolla myisin ja jos sais itse valita, kuka vetelee, niin hinta tippus puoleen.
Kallis mieshuora minä olisin, mutta laadusta pitää maksaa ;)
Vaikee sanoa, mitkä olis fiilikset sen jälkeen, mutta jos joku maksaa edellisen hinnan, niin sekin selviää itselle. - Cere
Mkä termi!!! Anaalineitsyys. Kaksi mielikuvaa yhdessä: nuori tyttö ja peräsuoli. Hyvää päivänjatkoa sullekin älyhoi
- Äly hoi, älä jätä
myönnetään, lähdin mukaan tarkoituksella ärsyttää. Tarkoituksenani ei ole kuitenkaan pahoittaa kenenkään mieltä.
Seison kuitenkin edellä esittämäni takana, siitä en tingi. Nyt joudun valitettavasti lähtemään, mutta palaan myöhemmin asiaan.
Jokaisella perseellä on hintansa.- väite....
Kaikella ei ole hintaa, useimmilla asioilla ei ole...
- vili
salettiin jos rahat on loppu ja laskut pitää maksaa...tosin halvalla meikäläinen ei heruta. en tiedä paljon pitäisi pummata hilloa, kun en oikein tiedä perseeni markkiarvoa.
- Wildernes Hetero
Johan on tullut vastauksien ja väittelyiden ryöppy tähän kysymykseen. Itse kysymystä tehdessäni ajattelin, että tähän tulee luokkaa 10-25 vastausta, joista puolet tyyliin "hyppää homo suohon".
Kysymyksen asettelu oli tarkoitushakuisesti muotoiltu niin, että ensimmäisenä tulee mielikuva rahasta. Ajattelin, että ehkä yksi tai kaks vastaajaa kykenisi ajattelemaan hintaa muunakin kuin rahana. Jota vastausketjussa pari vastaajaa hyvin sivusikin, todeamalla, että jos olisi nälkä ja laskut maksamatta niin voisi irrota.
Kysymys oli hypoteettisesti aseteltu niin, että joku edes kykenisi porautumaan kysymyksen ytimeenkin. Saat siis itse antaa hinnan. Jollekkin se olisi 10000, jollekkin 10000000.
Itse ajattelin ensimmäisenä, ei mistään hinnasta, never ever. Mutta kun aloin ajattelemaan. 10000000 (kymmenen miljoonaa euroa). Takaisi mitä todennäköisimmin taloudellisesti riippumattoman loisteliaan loppuelämän. Toisaalta, kykenisinkö koskaan katsomaan avo-corvettea ja talviautoa BMW-X7 sillä kunnitoituksella, mikä niille kuuluisi. Voisinko koskaan astua kotiini, miettimättä miten olen ne hankkinut. Toisaalta, en olisi enää kenestäkään riippuvainen, ei olisi pakko lähteä aamulla töihin. Olisi varaa ostella lähes mitä haluaisi.
Kysymyshän on vain pohjimmiltaan siitä, mitä et kykene tässä elämäntilanteessa saavuttamaan ja olisitko valmis myymään yhden pyhimmistä periaatteista sen vuoksi.- ja siksipä juuri
on käsittämätöntä kuinka ei voida ymmärtää, että on olemassa ihmisiä jotka pitävät periaatteistaan kiinni viimeiseen asti, ja sen ylikin. Perseelleni ei lasketa hintaa, ajatuksilleni ei lasketa hintaa, muut ihmiset eivät voi laskea minulle hintaa.
enää ihan 100% neitseellinen meikäläisen hanuri, siellä on ollu suppo ja luojan kiitos naislääkärin sormi :-( No asiaan, kuten jo sanoinkin niin 40 tonnia kouraan ja meikäläiseltä irtoaa persetta samantien. Mitä vittua tässäkään nyt on niin ihmeellistä, ei se varmaan mitään herkkua ois mut jos jotkut tekee sitä ihan omasta vapaasta tahdostaan / halustaan niin kait sitä nyt helvetti soikoon melkein parin vuoden nettotuloista vois kerran antautua moiseen.
- lklklkkl
Ei homolle persettä
- kkkkkkkk
max tunti ja pullo votkaa ensin pohjaksi. Kai sen kestää niinkuin tunnin ruoskimisen. Tai enpä tiedä.........
- eivät voi
antaa takamustaan siihen samaan käyttöön kuin vaativat naisiaan antamaan? Yhtä kipeää se käy naiselle kuin miehelle.
- näin tekee
Sitäpaitsi naisen anaali on venyvä käsite.
- Hankaaja Hakunilasta
olis jokainen tähän ketjuun vastannut kontallaan..
- näin:
"mistä hinnasta antaisit raiskata itsesi?"
Olen 100% varma, että todellakin löytyy niitä, jotka sanovat EI oli hinta mikä tahansa.
On ihmisiä jotka ovat päätyneet raiskauksen takia itsariin, raha on sentään vaan rahaa.
- IngallsinLaura
Ja naisen pitäisi antaa ilmaiseksi eikä riitäkään, nautittavakin olisi! Eipä silti, ihan kivaahan se on, mutta vuoroin vieraissa!
Ohi pöytäkirjan mainittakoon, että en muuten tiedä yhtäkään miestä, joka olisi kokeillut eikä olisi tykännyt...- Kinshaha
Homoista
- Laura I.
Kinshaha kirjoitti:
Homoista
Itse olen laskenut homoiksi tähän asti vain sellaiset miehet, jotka pitävät vain miehistä.
- Ape.
ei keskustele avaamastaan aiheesta, vaan aivan muusta?
Avaaja lienee kykenemätön keskustelemaan avaamastaan aiheesta, ei tästä muuta voi päätellä.- Äly hoi...
Enkö ole keskustellut aiheesta? Mitä on sitten "keskusteleminen"?
Toiseksi, valitettavasti aikani ei riitä, täytyy tehdä valintoja.
Kolmanneksi, ilmoitin oman hintani.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192572
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562007Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221662- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3581243Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711180- 891055
- 89945
- 128910