pitääkö vaakamies lupauksensa?

-p-

kun vaakamies kerran pettänyt vuosia sitten edellistä tyttöystävää ja sen jälkeen pyörinyt kamalissa omantunnontuskissa. ja kun pettäminen on tämän kyseisen miehen moraaleja täysin vastaan. ei pettänyt edellistäkään tyttöystävää enää, joten eihän enää minuakaan? välittää minusta enemmän kun kenestäkään ja on ollut kanssani kauiten yhdessä..

ja kerran jo jättänyt mutta se oli ihan hetken mielijohde häneltä ja sen jälkeen taas yhdessä ja hyvin nyt menee.

eihän vaakamieheni enää petä (vaikkei MINUA ja edellistä tyttöä ole pettänytkään)? ja eihän hän jätä minua taas uudestaan ja uudestaan kun on jo luvannut lähes päivittäin ettei sitä tee ja kantaa kamalaa tuskaa siitä?

6

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stenbock

      Tuohan on kuin painajaisunesta.
      Oma-aloitteisestiko vaakamiesrukka ryhtyy päivittäin pariuskollisuutta vakuuttelemaan ja vai sinäkö pidät asiaa jatkuvasti vireillä.

      Jos se olet sinä, joka päivittäisiä valoja tarvitsee, suosittelen , että lopetat omankin etusi vuoksi moisen vannottamisen ja nopeasti.

      Miehen aiempaan pettämiseen sinulla ei ole oikeastaan edes oikeutta puuttua. Olet asiasta tietoisena itse hänet pariksesi hyväksynyt.

    • jovain

      Todellakin! Jos olet noin epävarma ja mietit asiaa yltiönään, kannattaako tuo edes? Elämä on kuitenkin TÄSSÄ ja NYT, keskittyisit siihen ja elämä on paljon helpompaa.

      • stenbock

        Minkälainen on oikein nainen, joka voi katsella/kuunnella, kun mies mennyttä katuvana kerta toisensa jälkeen ikään kuin "naulaa itsensä ristille".
        Luulisi, että "rangaistusajoillakin" on raja, minkä jälkeen ihmiset voisivat armahtaa itseään ja toista.

        Sanotaan, että "ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki". Mielestäni tuossa on samaa ja 2 henkilöä on jäänyt/jättäytynyt menneen vangiksi ja yhdessä tai erikseen ylläpitää "vankilan muureja".

        Olet oikeassa. Mennyt on takana, tässä ja nyt eletään ja tässä ja nyt myös tulevaisuutta rakennetaan, mutta ei sitä noin rakenneta.


    • .sun

      skooppimerkki on ja kuin vanha sä oot?
      et kuule viittis miettii tollasia ja itteäs ja miestäs kiusata.

    • vaaka miehen vaimo

      en kyllä saanut mitään tolkkua sinun kirjoituksesta oli niin sotkuinen soppa ja montakertaa luin mutta anna sen miehen olla rauhassa tai jos on pettääkseen niin pettäähän se ja mitä enemmän nalkutat ja vaadit vakuutteluja kaikenmailman vanhoista jutuista sitä varmemmin menee raukka miehesi ei ainakaan ole skorpioni luojan kiitos

    • infinity888

      mulle kävi aivan sama homma vaaka-miehen kanssa jätti ja huomas että pitääkin musta ihan pirusti otti takas ja nyt yritän luottaa siihen että ei rupee pompottelee ja puhuttiin selväksi että pelinappulaksi en rupea ja sillä selvä nyt menee hyvin mutta en tiedä kestänkö elää ainaisessa epäuskossa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe