kun vaakamies kerran pettänyt vuosia sitten edellistä tyttöystävää ja sen jälkeen pyörinyt kamalissa omantunnontuskissa. ja kun pettäminen on tämän kyseisen miehen moraaleja täysin vastaan. ei pettänyt edellistäkään tyttöystävää enää, joten eihän enää minuakaan? välittää minusta enemmän kun kenestäkään ja on ollut kanssani kauiten yhdessä..
ja kerran jo jättänyt mutta se oli ihan hetken mielijohde häneltä ja sen jälkeen taas yhdessä ja hyvin nyt menee.
eihän vaakamieheni enää petä (vaikkei MINUA ja edellistä tyttöä ole pettänytkään)? ja eihän hän jätä minua taas uudestaan ja uudestaan kun on jo luvannut lähes päivittäin ettei sitä tee ja kantaa kamalaa tuskaa siitä?
pitääkö vaakamies lupauksensa?
6
1442
Vastaukset
- stenbock
Tuohan on kuin painajaisunesta.
Oma-aloitteisestiko vaakamiesrukka ryhtyy päivittäin pariuskollisuutta vakuuttelemaan ja vai sinäkö pidät asiaa jatkuvasti vireillä.
Jos se olet sinä, joka päivittäisiä valoja tarvitsee, suosittelen , että lopetat omankin etusi vuoksi moisen vannottamisen ja nopeasti.
Miehen aiempaan pettämiseen sinulla ei ole oikeastaan edes oikeutta puuttua. Olet asiasta tietoisena itse hänet pariksesi hyväksynyt. - jovain
Todellakin! Jos olet noin epävarma ja mietit asiaa yltiönään, kannattaako tuo edes? Elämä on kuitenkin TÄSSÄ ja NYT, keskittyisit siihen ja elämä on paljon helpompaa.
- stenbock
Minkälainen on oikein nainen, joka voi katsella/kuunnella, kun mies mennyttä katuvana kerta toisensa jälkeen ikään kuin "naulaa itsensä ristille".
Luulisi, että "rangaistusajoillakin" on raja, minkä jälkeen ihmiset voisivat armahtaa itseään ja toista.
Sanotaan, että "ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki". Mielestäni tuossa on samaa ja 2 henkilöä on jäänyt/jättäytynyt menneen vangiksi ja yhdessä tai erikseen ylläpitää "vankilan muureja".
Olet oikeassa. Mennyt on takana, tässä ja nyt eletään ja tässä ja nyt myös tulevaisuutta rakennetaan, mutta ei sitä noin rakenneta.
- .sun
skooppimerkki on ja kuin vanha sä oot?
et kuule viittis miettii tollasia ja itteäs ja miestäs kiusata. - vaaka miehen vaimo
en kyllä saanut mitään tolkkua sinun kirjoituksesta oli niin sotkuinen soppa ja montakertaa luin mutta anna sen miehen olla rauhassa tai jos on pettääkseen niin pettäähän se ja mitä enemmän nalkutat ja vaadit vakuutteluja kaikenmailman vanhoista jutuista sitä varmemmin menee raukka miehesi ei ainakaan ole skorpioni luojan kiitos
- infinity888
mulle kävi aivan sama homma vaaka-miehen kanssa jätti ja huomas että pitääkin musta ihan pirusti otti takas ja nyt yritän luottaa siihen että ei rupee pompottelee ja puhuttiin selväksi että pelinappulaksi en rupea ja sillä selvä nyt menee hyvin mutta en tiedä kestänkö elää ainaisessa epäuskossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982