Kirjallinen reklamaatio Elisalle

Joukkokanne

Ehdotan seuraavaa:

Kirjoittakaa kirjallinen reklamaatio Elisalle aiheena laskutus ja laskutusepäselvyydet. Vaatikaa erittelemään jokainen laskuttamatta jäänyt soittamanne puhelu. Vaatikaa siis kellonaika, päivänmäärä, puhelun kesto, hinta (puhelu ja mahd. palvelulisät) ja numero minne olette soittanut. Vaatikaa reklamaatiossanne myös tiedot mahdollisista laskuttamatta jääneistä tekstiviesteistä, täydelliset tiedot.

Jos jokaiselle jälkikäteen laskutelulle asiakkaallee ei kohta ala tippua selvityksiä niin tässä jos missä on JOUKKOKANTEEN PAIKKA !

VAATIKAA PALVELUA JA SELVITYKSIÄ, MIELIVALTAINEN JÄLKIKÄTEEN LASKUTUS EI SUOMESSA TOIMI !

5

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielivaltaa, elisa

      olen samaa mieltä. ei oo järkeä lkätä firman laskuja tuollaisia normaalin näköisiä ja normaalilla parin viikon maksuajalla.

      aio lähettää elisalle päin laskun akikesta menettämästäni ajasta miettiessäni tuota asiaa, odotellasani asiakaspalvelujonossa ja tutkiessani elisan lähettämiä puheluerittelyitä.

      on muuten erikoista, että laskussa puhutaann puheluista mutta se sisältää erittelyn mukaan myös tekstiviestejä ja datasiirtoa, siis eri asioita kuin sen väitetän sisältävän.

      sain myös vääriä laskuja, ne peruttiin kun soitin asiakaspalveluun. kuka takaa että jäljelle jääneet ovat asiaa? minulla ei ole siitä kuin asiakaspalvelun sana. ja on todella esittää sellainen lasku joka on tullut väärin ja elisan mukaan "hyvitetään eikä sitä olis pitänyt tullakaan".

      aion laittaa nämä elisalle kunhan ennätän ja vaatia tosiaan selvitystä laskun perusteista.

      operattorin laskut perustuvat todellisuudessa asiakkaiden luottamukseen laskun oikeellisuudesta, ei niitä voi millään tavallinen ihminen tarkastaa. jos olis aikoinaan seurannut laskutusta olis joutunut pyytämäöän puheluerittelyt joka laskussa, mutta nehän olisivat maksaneet. nyt sitten laskutetaan kahden vuoden takaisia juttuja - eikä puheluerittely minkä pyynnöstä saa ole oikea puheluerittely, vain joku kevytversio. siinä ei esim näy paljonko on aikoinaan maksanut yrityspuheluista, vain summa jota nyt laskutetaan lisää. ei myöskään selviä onko mukana jo laskutetuja ja maksettuja puheluita, ovatko kaikki puhelut, tekstiviesti ja datasiirto todella sellaista josta ei ole vielä laskua tullut ja jo maksettu.

    • lainsäätäjät

      eli eduskunta ovat juuri niin hampaattomia kuin me äänestäjät olemme päättäneet.

      Paras tapa vaikuttaa tässä tapauksessa on äänestää tosiaan jaloillaan.

      Totuuksia ei maailmassa ole montaa, mutta yksi on että suurikin firma kärsii, jos se kohtelee maksavia asiakkaita piittaamatta kohtuullisuudesta. Ei ole kohtuullista, että yrityksessä tehty virhe maksatetaan asiakkailla, vieläpä vain niillä asiakkailla, jotka ovat asiakkaita edelleen. Yhtään laskua kahden vuoden ajalle ajoittuvasta valtavasta töppäyksestä ei ole käsittääkseni lähetetty entisille Elisan asiakkaille.

      • avokki

        Avokki oli irtisanonut Elisan laajakaistan edellisetä asunnostaan jo pari vuotta sitten kun vaihtoi toiseen yhtiöön. Vaan äskettäin saikin koko ajalta jokaikiseltä kuukaudelta jälkikäteislaskun. Eikä summa ollut kovin pieni. No siitä kuitenkin piti aikansa jonottaa asiakaspalveluun, jonka jälkeen laskun saattoi ihan rauhassa repiä.

        Nyt tuli minulle matkaliittymästä laiton lisälasku, vaihdoin yhtiötä.

        Näitä sotkuja Elisalla riittää, syöksykierre on jo alkanut.


      • sain laskun
        avokki kirjoitti:

        Avokki oli irtisanonut Elisan laajakaistan edellisetä asunnostaan jo pari vuotta sitten kun vaihtoi toiseen yhtiöön. Vaan äskettäin saikin koko ajalta jokaikiseltä kuukaudelta jälkikäteislaskun. Eikä summa ollut kovin pieni. No siitä kuitenkin piti aikansa jonottaa asiakaspalveluun, jonka jälkeen laskun saattoi ihan rauhassa repiä.

        Nyt tuli minulle matkaliittymästä laiton lisälasku, vaihdoin yhtiötä.

        Näitä sotkuja Elisalla riittää, syöksykierre on jo alkanut.

        jonka sai repiä - olisin maksanut mutta sattumalta soitin. kkovin turvallisen tuntuista hommaa!


    • Anonyymi

      Asiaa mainitsit. Olen itse myös Elisa Saunalahti liittymän asiakas ja tarvetta tuli minulle joitakin reippaita vuosia sitten reklamoida toimintaansa, kun eivät tahtoneet auttaa minua koneemme ip-osoitteen hakkeroijan kiinni saamiseksi.

      Tein itse reklaamatioon liittyviä kysymyksiä ja tiedustleluja s-postitse -niin kuin he itse olivat minua kehoittaneet ja toivoneet ja sen seurauksena joku käänsi s-postistani minun lähettämäni sähköpostin minulle takaisin Elisan reklamointi osoitteesta (s-posti) ja käytännössä katsoen eväsi minulta( rikosoikeuslain rikkojana) oikeuden ilmoittaa rikoksesta minkä kohteeksi koneemme, minä ja myös kännykkäni oli joutunutja mikä toimintana oli vastaan suomen perustuslakia.

      Tämän vuoksi kävin itse paikan päällä kysymässä henkilön nimeä jolle jättää reklamaatio ja skitsofreenikkotyöntekijä väitti valheessansa, että sellaiseen ei ole tarvetta ja vain s-postilla...?????!!!

      Pamautin päin näköänsä, että en yhtään ihmettele, että palvelu on näin huonoa, koska huijarit eivät tietosuojarikkeensä lisäksi osaa käyttää omaa nimeänsä työpaikalla ( koska hän käytti väärä nimeä ja nimikyltti ei täsmännyt todellisuuta, muutaman muun työntekijän lisäksi) ja hän ei osannut auttaa asiassa, mikä on velvollisuutensa.

      Tämä tapahtui Tampereella.

      Tahtoisin tietää mikä on tämän suomen rikoslain taso viisaudessansa kun Joblyn sivuston hakukone ilmoittaa, että koko Suomessa on vain yksi oppisopimusopiskelijalle suunnattu työmahdollisuus ja työpaikka ja sen sijainti on Helsinki.

      Kun hakukenttään Jobly palvelussa verkkoon syötin sanan: oppisopimusopiskelija ja sijainniksi syötin: Tampere kertoi hakukoneen toive minulle että KOKO SUOMESSA JA MAAILMANKAIKKEUDESSA ON 0- kappaletta vaihtoehtoja opiskella työn ohessa, mitä minä en usko.

      Näitä esimerkkä riittäisi todisteena hakkeroinnista, kirjoitettavaksi ja rikosilmoitettavaksi seuraavat 30 vuotta ajallisesti, mikäli minun täytyisi niistä ilmoittaa. Aikaa on kulunut hakkeroijien apulaisten vuoksi jo noin 14 vuotta ja se on pirun pitkä aika.

      Koko päivä ja kaiket päivät menivät ja ovat menneet näille typerille sähköisille tilipäätteille, koska tekemällä jättämällä ja ns. oikeuden eväämällä vasten lakiamme sähköisesti poistattavat uhreiltansa kaikkea mahdollista siitä heidän laiminlyönnistänsä hyötyvät rikolliset.

      En ole sekuntiakaan saanut ohjausta- vahvistaakseni itse rikosilmoituksen tarpeen koneiden suhteen -lainvalvojilta ja rikostutkijolta ja vinkkejä millaisia puutteita eri tileillä ominaispiirteistä poikkeavaa ja sivustoiden tarjonnan ominaispiirteistä poikkeavaan puutteeseen pitäisi kiinnittää huomiota, mutta minulle on annettu maalaisjärki joka on kertonut minulle, että valtio ei ainakaan tahtoisi olla rehellisten puolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe