elikkä otatteko kasvit jonkun väliajan kuluessa pois akvaariosta, jotta ns valikoisitte parhaat takaisin tms? olen miettinyt tätä jo jonkin verran.
ja sitten kannattaako hiekkaa vaihtaa ?
kasvit
3
326
Vastaukset
- fish KING
Huonot lehdet on välillä poistettava ja kasvit voi olla pakko ottaa pois akvasta jos ne ei suosiolla lähde akvasta nyppäsemällä. Pitää olla varovainen ettei lannoitteet räjähdä akvaarioon kasvia siirretäessä.
Hiekan vaihto riippuu ihan kalastosta ja kasveista sekä akvaarion kunnosta entisellä hiekalla/soralla. Kerro omastasi enemmän!- neitikala
pienin akvani on 65 litranen ja on jo pitkään ärsyttänyt kasvien pintaan tuleva levä. ja tietenkin myös se,että en ole jaksanut siihen kovasti kiinnittää huomiota.
en ole ottanut itse kasvejani pois "karsiakseni" niitä,mutta olen kuullut joidenkin tekevän niin tietyn väliajoin. tietenkin olen huonokuntoiset kasvit ottanut kokonaan pois.
ja hiekka-asiaa kyselin,koska tuttavani meinasi pyörtyä kun kuuli etten vaihda hiekkaa :O hän sanoi vaihtavansa 1/3 hiekasta noin puolenvuoden välein. tuollaista en ollutkaan kuullut. mitä mieltä muut ovat?
pesen kyllä akvan hiekan päällä noin pikkurillin pään kokoisia kiviä aina välillä, mutta en kyllä hiekkaa vaihda. - RRR
neitikala kirjoitti:
pienin akvani on 65 litranen ja on jo pitkään ärsyttänyt kasvien pintaan tuleva levä. ja tietenkin myös se,että en ole jaksanut siihen kovasti kiinnittää huomiota.
en ole ottanut itse kasvejani pois "karsiakseni" niitä,mutta olen kuullut joidenkin tekevän niin tietyn väliajoin. tietenkin olen huonokuntoiset kasvit ottanut kokonaan pois.
ja hiekka-asiaa kyselin,koska tuttavani meinasi pyörtyä kun kuuli etten vaihda hiekkaa :O hän sanoi vaihtavansa 1/3 hiekasta noin puolenvuoden välein. tuollaista en ollutkaan kuullut. mitä mieltä muut ovat?
pesen kyllä akvan hiekan päällä noin pikkurillin pään kokoisia kiviä aina välillä, mutta en kyllä hiekkaa vaihda.ja hiekka-asiaa kyselin,koska tuttavani meinasi pyörtyä kun kuuli etten vaihda hiekkaa :O hän sanoi vaihtavansa 1/3 hiekasta noin puolenvuoden välein. tuollaista en ollutkaan kuullut. mitä mieltä muut ovat?
JOO EI TODELLAKAAN SITÄ PESTÄ .LAPOTAAN VAAN IRTOROSKAT POIS.KOSKA SIELLÄ ASUSTAA BAKTEEREJA JA JOS PESET SAATTAA TULLA ONGELMIA..LÄHINNÄ VESIARVOJEN SUHTEEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428