Olisin kiinnostunut "taroilusta" ja siihen liittyen kysyisin sellaista asiaa, että pakasta voi nousta väärin päin olevia kortteja, missä vaiheessa nämä kortit ovat käännetty?
Käännetyt kortit?
Annastiina
1
848
Vastaukset
- joskus kuullu
että kortin merkitys muuttuu jos kortti on väärinpäin..onko näin?
ja sit itellä oon huomannu, että kortit antaa todella selkeitä neuvoja toimia, mutta en pysty toimiin niin..
antaakohan kortit luotettavaa tietoa sellaselle, joka on vähän epävarma mihin uskoo..? ja jos joku tietää nii katotaanko suurten ja pienten salaisuuksien kortit erikseen vai yhdessä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013