Tarkoitan lähinnä asian psyykkistä puolta.
Miltä kumppanin haluttomuus tuntuu?
8
2852
Vastaukset
- koprap
Ei oo ollu halutonta kumppania tähän mennes.
- kamaltalta ja
loppu häämöttää siinä suhteessa.
- halukas
Ihmisille on tehty kolme perustarvetta: Nukkuminen, syöminen ja juominen ja sukupuolisuuden tarve.
Näistä kun joku puuttuu niin huonosti menee enemmin tai myöhemmin.- ei tippaaa
hahaa siinä oli neljä, ei kolme, daiju
- ....
pinnaa,kiukuttaa pienimmätkin asiat,tunne että on tullut hylätyksi,minulla jopa masennuksen oireita(ei edes hellyyttä haluttomalta kumppanilta),itsetunnon menetys. Tässä kyse pitkäaikaisesta kumppanin haluttomuudesta.
- +09876
mies ei enää halua seksiä kuin oman käden kanssa, ja se sattuu niin saatanasti! Mikä mussä on yhtäkkiä vialla ja miksen kelpaa...? Se tosiaan romuttaa itsetunnon ja aiheuttaa masennusta. Olen ollut nyt 3 kk sairaslomalla masennuksen takia, ja todennäköisesti se sai alkunsa miehen ilmeisestä haluttomuudesta.. vittu, sattuu.
- Koko ajan
Asia pyörii päässä suhteettoman paljon. Mikään ei tunnu miltään, kun toinen ei halua juuri koskaan. Olen päättänyt lähteä tästä suhteesta, kun saan siihen tarpeeksi voimia...
- mies..30
pinna kireellä... lähen kun saan sanottua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483513Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391390