Tarkoitan lähinnä asian psyykkistä puolta.
Miltä kumppanin haluttomuus tuntuu?
8
2895
Vastaukset
- koprap
Ei oo ollu halutonta kumppania tähän mennes.
- kamaltalta ja
loppu häämöttää siinä suhteessa.
- halukas
Ihmisille on tehty kolme perustarvetta: Nukkuminen, syöminen ja juominen ja sukupuolisuuden tarve.
Näistä kun joku puuttuu niin huonosti menee enemmin tai myöhemmin.- ei tippaaa
hahaa siinä oli neljä, ei kolme, daiju
- ....
pinnaa,kiukuttaa pienimmätkin asiat,tunne että on tullut hylätyksi,minulla jopa masennuksen oireita(ei edes hellyyttä haluttomalta kumppanilta),itsetunnon menetys. Tässä kyse pitkäaikaisesta kumppanin haluttomuudesta.
- +09876
mies ei enää halua seksiä kuin oman käden kanssa, ja se sattuu niin saatanasti! Mikä mussä on yhtäkkiä vialla ja miksen kelpaa...? Se tosiaan romuttaa itsetunnon ja aiheuttaa masennusta. Olen ollut nyt 3 kk sairaslomalla masennuksen takia, ja todennäköisesti se sai alkunsa miehen ilmeisestä haluttomuudesta.. vittu, sattuu.
- Koko ajan
Asia pyörii päässä suhteettoman paljon. Mikään ei tunnu miltään, kun toinen ei halua juuri koskaan. Olen päättänyt lähteä tästä suhteesta, kun saan siihen tarpeeksi voimia...
- mies..30
pinna kireellä... lähen kun saan sanottua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671