Mistä saisin halvimmalla kyseisen suodattimen (Eheim 2026 Pro 2)? ja paljonko se maksaa keskimäärin?
Olen hankkimassa sitä 170 litraiseen altaaseeni joka on vielä tyhjillään... :))
Eheim 2026 Pro 2
6
907
Vastaukset
- miss-tetra
Tiiätteks te viel että mist sais halvimmal noi tippatestit ja kuinka kauan yks sellanen paketti kestää?
- RRR
Eri liikkeiden hintoja..sekä nettikauppojen että ihan tavallisten akvakauppojen..
On aikas huomattaviakin eroja...
Ei välttämättä noissa tippatesteissä mutta yleensä ottaen tekniikassa yms...
Riippuu siittä kuinka paljon mittailee ;OD
Alkuun kuluu tietty enemmän mutta sitten kun tulee ns.hoitorutiini ,ruokinta jne...
Kuluu vähemmän...
Yx hyvä säästövinkki on sellanen että puolittaa kyseisen mittamäärän. esim Jos tarvii ottaa 20ml akvavettä ja laittaa 6 tippaa.
niin otatkin 10ml vettä ja 3 tippaa Eiks jeee??? - miss-tetra
RRR kirjoitti:
Eri liikkeiden hintoja..sekä nettikauppojen että ihan tavallisten akvakauppojen..
On aikas huomattaviakin eroja...
Ei välttämättä noissa tippatesteissä mutta yleensä ottaen tekniikassa yms...
Riippuu siittä kuinka paljon mittailee ;OD
Alkuun kuluu tietty enemmän mutta sitten kun tulee ns.hoitorutiini ,ruokinta jne...
Kuluu vähemmän...
Yx hyvä säästövinkki on sellanen että puolittaa kyseisen mittamäärän. esim Jos tarvii ottaa 20ml akvavettä ja laittaa 6 tippaa.
niin otatkin 10ml vettä ja 3 tippaa Eiks jeee???No mä kattelen noita hintaeroja =) Noissa teijän antamissa linkeissäki oli halvin se suodatin 170e ja kallein 230... et niinku 60e eroo! (säästää siinä aika paljon!)
- fish KING
miss-tetra kirjoitti:
No mä kattelen noita hintaeroja =) Noissa teijän antamissa linkeissäki oli halvin se suodatin 170e ja kallein 230... et niinku 60e eroo! (säästää siinä aika paljon!)
400 MUMMOO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032