Tietääkö kukaan millainen firma entä palkka.Kummoset pomot.
Parker Hannifin Oy Lokomec
Nimetön
1310884
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 13
Vanhimmat
Takavuosina hyvä ja joviaali mesta. Nyt Amerikkalainen komento ja paikallisjohdolta kielletty oma ajattelu ja päätöksenteko. Palkkataso alle muiden koneistustyötä tekevien. Ihmetyttää sinälläään, sillä kyseessä kapean erikoisosaamisen markkinajohtaja jolla työtä pisaa....
parempi etsiä joku muu paikka?
Yhteenkään Parkerin firmaan en suosittele menemistä, tuntuu että jokaisessa sama meininki. Porukkaa heitetään pihalle ja otetaan taas lisää, palkat pysyy alhasina ja työajat huonoina. Yhteenkään vuokrafirma tai määräaikatehtävään en suosittele menoa, sillä ne ovat ensimmäiset jotka lentävät pihalle kun pienikin muutos firmassa tapahtuu. Ja näitä tapahtuu usein, mutta ei niistä mitään hyötyä ole. Järjellä ei ajatella, juostaan vaan rahan perässä ja ihmisistä ei tod välitetä.
yläkerta hemmettiin. jos sielllä ei kerran osata mitään. . palkat aivan surkeita kuulemma!!!! ei kannata mennä mitä mieltä olette kannattaako tulla? kellää ei ole yli 15 egee normmaleilla henkilöillä! erittäin raskas ja pölystä. muljusta ei mitään turvallisuutta. pitäskö terveysviranomaisia pyytää?
täysin kusipäitä kuulemma
Siinä on firma jonka suuntaan ei kannata edes kusta. Ylimmät esimiehet täysiä mulkkuja, kuvittelevat tietävänsä kaiken kaikesta.... Pyöriskelevät itsekeskeisyydessään.
No joo. Ei todellakaan mikään unelma työpaikka. Muutama vaihdos työnjohtajissa/teamleadereissa niin paranis työmotivaatio kummasti.
riippuu minkä kaupungin yksikköön meet.
Oon koneenkäyttäjä ja saan 13€ tunnissa. Homma on ihan leppoista. Pomot hel-vetin asiallisia, ainaki meidän yksikössä mutta muista paikoista on kyä kieltämättä kuullu vähän huonompia juttuja....
vuorotyötä tekevät menee 6-14 ja 14-22 ja muut tekee 7-15. meni vähän ohi mitä toi yks sössöttää huonoista työajoista, tommoset ne on muuallakin eikä ne siitä mihinkään muutu.
"Yhteenkään vuokrafirma tai määräaikatehtävään en suosittele menoa, sillä ne ovat ensimmäiset jotka lentävät pihalle kun pienikin muutos firmassa tapahtuu." siksi sitä sanotaan vuokra- tilapäistyönvoimaksi. kaks vuotta oon ollu parkerilla, eli en kauaa, reilu 20-30 uutta työntekijää palkattu sillä aikaa ja kaks potkittu ulos, toinen ansaitusti.
************, paina sitä nappulaa seinässä, se käynnistää ilmastoinnin.
ei hemmetti mikä paikka. täysin tietämättömiä ja idiootteja insinööri"neidit" tarkotan kaikkia miehia ja naisia
kyllä tulee olemaan porukka kiinnostunut työpaikoista muualla kun lama loppuu!!!! normaaleja työntekijöitä kusetetaan pitkällä mitalla!ottakkaa järki käteen työntekijät ja lähtekää parkerilta kun vielä voitte!!
Tämä viestiketju jaksaa naurattaa vuodesta toiseen
On nääs sellainen paikka missä yksi ulkomaalainen on saanut koko paikan sekaisin koska luulee olevansa kehitysmaassa mistä on kotoisin.
siellä ehkä voi olla ihmisille täysi diktaattori ja käyttää ihmiset loppuun ja paikata ne tarvittaessa.
Tiedonkulku ei kulje koska kukaan ei saa hyppiä toisen yli ja asiat jäävät puolitiehen.Etsitään muista vikaa ja yritettän piilotella omia mokia.
Ollaan pelon ilmapiirissä kokoajan.
Nuollaan iso herrojen perseitä ja pienempienkin.
Miehet siinä firmassa kuin munattomia hamppeja.
Ja se on nääs tälleen on nähty.
SAMAA MIELTÄ.
RAHAT EI LOPU SIINÄ FIRMASSA MUTTA HETI KUN VÄHÄNKIN HILJENTYY NIIN TYÖNTEKIJÖITÄ POTKITAAN POIS.
ONNEKSI ITSELLÄ EI SELKÄ TAIVU JA EN ALENNU KENENKÄÄN PERSETTÄ NUOLEMAAN.
JOS EI RIITÄ,ETTÄ TEKEE TYÖNSÄ HYVIN NIIN ANTAA OLLA.
HELMEE ihmiset jotka on ottanut fudut Avautuu täällä.lisää näitä ja pitempiä tarinota.