Kalamiehen kanssa ongelmia...

sisältärikki

No, tuli tuossa alkusyksystä erimielisyyksiä kalamiekkosen kanssa (ei seurustella, kavereita), ja sitten sen "riidan" jälkeen emme pitäneet oikeen mitään yhteyttä. Nyt sitten pyysin anteeksi häneltä kaikkea typerää mitä olen sanonut hänelle yms, ja hän sanoi että kaikki on ok.
MUTTA silti hän on minulle melko etäinen ,kylmä eikä oikein suostu puhumaan mistään. Jos kysyn mikä on ongelmana, niin en saa oikein MITÄÄN vastausta, ja jotta soppa oli mahdollisimman seikaisin, olen huoamnnut, että rakastan tätä miestä aivan älyttömästi!
En enää jaksaisi kysellä ja miettiä joka yö päätäni puhki, mitä pitäisi tehdä.
Ajattelin kysyä täältä apua, ja olkaa kilttejä ja kertokaa miten voisin edes olla ystävä tämän miehen kanssa, hän on minulle hyvin tärkeä.
Toivottavasti saitte teksistäni selvää ja ymmärrätte yskän=)
Tv. skorpioninainen

10

2872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu

      mulla myös ongelmia kala miehen kanssa.hän välillä tosi kylmä ja etäinen.kun annan olla että en ota yhteyttä niin kohta tulee tekstari et missä tyttönen ja taas olen myyty.tiedän että hän leikkii mun tunteilla ja annan sen tapahtua koska rakastan.....ystävyyskin ois tietty ihana asia jos se vaan riitäs mulle mut haluan koko miehen

      • .................

        Ajattelen usein että no olkoon sitten jos en kiinnosta...mutta kun mies ottaa yhteyttä niin rupee sydän jyskyttämään ja se on taas menoa, enkä jaksa muistella miten hän on loukannut minua yms.
        vaikeeta... =/


      • jakke188
        ................. kirjoitti:

        Ajattelen usein että no olkoon sitten jos en kiinnosta...mutta kun mies ottaa yhteyttä niin rupee sydän jyskyttämään ja se on taas menoa, enkä jaksa muistella miten hän on loukannut minua yms.
        vaikeeta... =/

        ottakaa muhun yhteyttä jos haluutte kalamiehen, oon vapaa ja rakkautta vailla :(


      • mutta...
        jakke188 kirjoitti:

        ottakaa muhun yhteyttä jos haluutte kalamiehen, oon vapaa ja rakkautta vailla :(

        kun olen pääsyt eroon juuri kalamiehestä.Ei kiitos joku toinen merkki olis kiva.


      • Laskeva aurinko
        jakke188 kirjoitti:

        ottakaa muhun yhteyttä jos haluutte kalamiehen, oon vapaa ja rakkautta vailla :(

        Hei!
        Kalamiehet eivät koskaan ole oikeasti vapaita. Teillä on aina joukko ihailijoita ihan tyrkylle asti. Kalamiehet voi lukea samaan "kastiin" Leijonamiesten kanssa, joille ei myöskään kukaan eikä mikään riitä. Mutta eiköhän vielä tule päivä, jolloin naiset porskuttavat ja miehet ovatkin ihmeissään...


    • tutulta

      älä haikaile perään!!!Kalamies ei muutu hän elää omassa haavemaailmassaan

    • Laskeva vesi

      Moi!
      Kalamiehen saa ruotuun kun peilaat hänen käytöstä häneen itseensä. Annat samalla mitalla takaisin. Olet erittäin hankala, ja kun herra sieltä soittaa olet tavoittamattomissa. Kalamiesten luonteesta ei saa selvää edes Kalanainen. Toisaalta liiallinen horoskooppimerkkien tulkitseminen voi olla esteenä monelle hyvälle suhteelle. Parasta olisi ehkä hankkiutua koko tyypistä eroon. Mutta jos rakastat, se voi olla vaikeampaa...Tsemppiä!

    • kuulostaa

      Jep, tutulta kuulostaa toi "kuvio" Itse jousimies naisena aika suora sanainen niin olen kokenut kala miehen "vihan" koska olen avannut suuni... hm, mutta olemme joka kerta saaneet asiamme sovittua vaikka alkuun hän kovin "viilee" olikin. Ehkä kalat jäävät hetkeksi kuitenkin miettiin asioita ja ehkä he "pelkäävät" uutta riitaa tai uusia sanomisia, siksi he "esittävät" viileetä ja ovat jonnin aikaa jopa etäisiä??? Tiedä häntä mut näin minä olen tulkinnut kahta kalat miestä jotka ovat tärkeitä mulle.....

    • jebs

      kalamiehet ovat todella vaikeasti ymmärrettävissä, ei suoraa vastausta mihinkään ja osaavat saada sinut uskomaan, että odottavat

    • Nimetön

      onnea matkaan! itse asuin kalamiehen kanssa tovin ja kyllästyin siihen että kyseisestä miehestä ei saanut mitää irti.ja tuntui että itseni olisi pitänyt olla jonkinsortin meedio, että olisi pysynyt perässä.aluksi se oli maailman hurmaavin tyyppi ja sitten kun aloin kuulumaan jo kalustoon, huomaavaisuus hiipui ja kommunikoi ntimme meni kutakuinkin näin:minä kysyn ja hän vartaa kykymykseen yhym, yyy,tai yy tai yy-yy!näillä mennään.toivottavasti saat miehestäsi enemmän irti kuin mitä itse sain.käy vilkaisemassa myös seppo tanhuan astro.fi sieltä löytyy tietoa kalamiehestä ja sit sielä on myös rakkausmittari joka kertoo teidän välisestä suhteesta.Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe