No, tuli tuossa alkusyksystä erimielisyyksiä kalamiekkosen kanssa (ei seurustella, kavereita), ja sitten sen "riidan" jälkeen emme pitäneet oikeen mitään yhteyttä. Nyt sitten pyysin anteeksi häneltä kaikkea typerää mitä olen sanonut hänelle yms, ja hän sanoi että kaikki on ok.
MUTTA silti hän on minulle melko etäinen ,kylmä eikä oikein suostu puhumaan mistään. Jos kysyn mikä on ongelmana, niin en saa oikein MITÄÄN vastausta, ja jotta soppa oli mahdollisimman seikaisin, olen huoamnnut, että rakastan tätä miestä aivan älyttömästi!
En enää jaksaisi kysellä ja miettiä joka yö päätäni puhki, mitä pitäisi tehdä.
Ajattelin kysyä täältä apua, ja olkaa kilttejä ja kertokaa miten voisin edes olla ystävä tämän miehen kanssa, hän on minulle hyvin tärkeä.
Toivottavasti saitte teksistäni selvää ja ymmärrätte yskän=)
Tv. skorpioninainen
Kalamiehen kanssa ongelmia...
10
2899
Vastaukset
- luomu
mulla myös ongelmia kala miehen kanssa.hän välillä tosi kylmä ja etäinen.kun annan olla että en ota yhteyttä niin kohta tulee tekstari et missä tyttönen ja taas olen myyty.tiedän että hän leikkii mun tunteilla ja annan sen tapahtua koska rakastan.....ystävyyskin ois tietty ihana asia jos se vaan riitäs mulle mut haluan koko miehen
- .................
Ajattelen usein että no olkoon sitten jos en kiinnosta...mutta kun mies ottaa yhteyttä niin rupee sydän jyskyttämään ja se on taas menoa, enkä jaksa muistella miten hän on loukannut minua yms.
vaikeeta... =/ - jakke188
................. kirjoitti:
Ajattelen usein että no olkoon sitten jos en kiinnosta...mutta kun mies ottaa yhteyttä niin rupee sydän jyskyttämään ja se on taas menoa, enkä jaksa muistella miten hän on loukannut minua yms.
vaikeeta... =/ottakaa muhun yhteyttä jos haluutte kalamiehen, oon vapaa ja rakkautta vailla :(
- mutta...
jakke188 kirjoitti:
ottakaa muhun yhteyttä jos haluutte kalamiehen, oon vapaa ja rakkautta vailla :(
kun olen pääsyt eroon juuri kalamiehestä.Ei kiitos joku toinen merkki olis kiva.
- Laskeva aurinko
jakke188 kirjoitti:
ottakaa muhun yhteyttä jos haluutte kalamiehen, oon vapaa ja rakkautta vailla :(
Hei!
Kalamiehet eivät koskaan ole oikeasti vapaita. Teillä on aina joukko ihailijoita ihan tyrkylle asti. Kalamiehet voi lukea samaan "kastiin" Leijonamiesten kanssa, joille ei myöskään kukaan eikä mikään riitä. Mutta eiköhän vielä tule päivä, jolloin naiset porskuttavat ja miehet ovatkin ihmeissään...
- tutulta
älä haikaile perään!!!Kalamies ei muutu hän elää omassa haavemaailmassaan
- Laskeva vesi
Moi!
Kalamiehen saa ruotuun kun peilaat hänen käytöstä häneen itseensä. Annat samalla mitalla takaisin. Olet erittäin hankala, ja kun herra sieltä soittaa olet tavoittamattomissa. Kalamiesten luonteesta ei saa selvää edes Kalanainen. Toisaalta liiallinen horoskooppimerkkien tulkitseminen voi olla esteenä monelle hyvälle suhteelle. Parasta olisi ehkä hankkiutua koko tyypistä eroon. Mutta jos rakastat, se voi olla vaikeampaa...Tsemppiä! - kuulostaa
Jep, tutulta kuulostaa toi "kuvio" Itse jousimies naisena aika suora sanainen niin olen kokenut kala miehen "vihan" koska olen avannut suuni... hm, mutta olemme joka kerta saaneet asiamme sovittua vaikka alkuun hän kovin "viilee" olikin. Ehkä kalat jäävät hetkeksi kuitenkin miettiin asioita ja ehkä he "pelkäävät" uutta riitaa tai uusia sanomisia, siksi he "esittävät" viileetä ja ovat jonnin aikaa jopa etäisiä??? Tiedä häntä mut näin minä olen tulkinnut kahta kalat miestä jotka ovat tärkeitä mulle.....
- jebs
kalamiehet ovat todella vaikeasti ymmärrettävissä, ei suoraa vastausta mihinkään ja osaavat saada sinut uskomaan, että odottavat
- Nimetön
onnea matkaan! itse asuin kalamiehen kanssa tovin ja kyllästyin siihen että kyseisestä miehestä ei saanut mitää irti.ja tuntui että itseni olisi pitänyt olla jonkinsortin meedio, että olisi pysynyt perässä.aluksi se oli maailman hurmaavin tyyppi ja sitten kun aloin kuulumaan jo kalustoon, huomaavaisuus hiipui ja kommunikoi ntimme meni kutakuinkin näin:minä kysyn ja hän vartaa kykymykseen yhym, yyy,tai yy tai yy-yy!näillä mennään.toivottavasti saat miehestäsi enemmän irti kuin mitä itse sain.käy vilkaisemassa myös seppo tanhuan astro.fi sieltä löytyy tietoa kalamiehestä ja sit sielä on myös rakkausmittari joka kertoo teidän välisestä suhteesta.Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579