Eli tuli tässä ostettua carina 2.0 GLi vm. 96. Tällä autolla on ajettu tällä hetkellä 194 tkm. Autohan on LB mallia eli spoileri ja tummennukset ikkunoissa. Kysymys kuuluu nyt että oliko kannattava ostos? Minkälaisia teillä hyvät ihmiset on kyseisestä autosta? Auto on juuri katsastettu eli todennäköisesti on kunnossa.
Kiitoksia täytyy näin etukäteen sanoa kaikille vastanneille
Carinan kestävyys?
37
8759
Vastaukset
- Ave-ukko
Siis tuohan kestää!!! Kato onko ovien alareunat ruosteessa? Ja koiranluut saattaa kolista. Siinä kai ne heikot paikat on!!!
- elegance 1.6
Vaihdelaatikko, kytkin, ohjaustehostin, vesipumppu, iskarit ei kovin pitkäikäiset takana ja melkoinen metelipesä: äänieristys unohtunut ja ajettavuus aika onneton, konehan on hyvä mutta muuten tuntuu melko himmeliltä: esim kun tallissa olen töniskellyt autoa etulokasuojan ja A-pilarin välistä niin selvästi näkee ja tuntee kuinka kori elää.., vastaava primera huomattavasti tukevampi ja hiljaisempi auto: noiden välillä itsekin puntaroin kun autoa laitoin ja jostain syystä carina tuli ja vähän on joutunut katumaan: primera olisi ollut halvempikin ja autona parempi.
- tyota
onhan noita carinoita ollut,hyvin vähän vikoja.iskarit ja koiranluut,muu normaalia kulumista.sitten on tää britti malli josta ei kokemusta. on ollut 2l e caarina ja hyvä peli ,nyt 1.6 ja e malli japanin ajettu 156tonaa ei mitään merkittävää. joskus oli nissanikin ,mutta ei vedä vertoja toyotalle,primerat ruostuu tankin alta alle aikayksikön ja muutenkin toivoton pirssi.perushuollot kuntoon niin autoa pitkäksi aikaa.
- LIIYJ
Moi,
ensin ostat 11 vuottan vanhan auton, sitten kysyt suomi24.fi palstalla oliko hyvä osto! Uskomatonta, mutta totta. Noh, auto lienee hyvä, mutta noin vanhan ollessa kyseessä kunto riippuu paljon miten sillä on ajettu ja huollettu.- lyhytikäine
Vesipummppu on lyhytikäinen ja ainakin kaikissa omistamissani carinoissa oli, samoin kaikissa alkoi öljyvuoto paineanturin rakenteesta. samoin pakoputken joutui uusimaan kaikkiin. Nämä siis välillä 100tkm-200tkm. 3 carinaa olen aikoinaan omistanut.
- elegance1.6
lyhytikäine kirjoitti:
Vesipummppu on lyhytikäinen ja ainakin kaikissa omistamissani carinoissa oli, samoin kaikissa alkoi öljyvuoto paineanturin rakenteesta. samoin pakoputken joutui uusimaan kaikkiin. Nämä siis välillä 100tkm-200tkm. 3 carinaa olen aikoinaan omistanut.
kyllä brittimallissa ruostumatonta terästä, tosin siihen jouduin vaihtamaan etuputken: jousto nivelestä resonoi niin saata.., kuulemma tyyppivika: uusi tuli erilaisella nivelellä.
- vaihdettu
lyhytikäine kirjoitti:
Vesipummppu on lyhytikäinen ja ainakin kaikissa omistamissani carinoissa oli, samoin kaikissa alkoi öljyvuoto paineanturin rakenteesta. samoin pakoputken joutui uusimaan kaikkiin. Nämä siis välillä 100tkm-200tkm. 3 carinaa olen aikoinaan omistanut.
ensimmäisen kerran 210 000 km:n huollossa, kun nokkahihna vaihdettiin.
Pakoputki rosteria, tarvinneeko koskaan vaihtaa.
Kaksi teknistä vikaa autossa ollut tähän mennessä. Nyt lisänä kyljen muovilista poikki, mutta ei ole vaihdettu. Parkkipaikalla joku paukautti toisen auton ovella.
ABS-anturi 165 000km:n kohdalla, maksoi jotain 60 euroa, vaihdettu itse.
Koiranluu oikealle taakse 225 000km:n kohdalla, maksoi 20 euroa, vaihdettu itse.
Mittarissa nyt 235 000 km, mm. jarrupalat kaikki vielä alkuperäisiä. - kesti
lyhytikäine kirjoitti:
Vesipummppu on lyhytikäinen ja ainakin kaikissa omistamissani carinoissa oli, samoin kaikissa alkoi öljyvuoto paineanturin rakenteesta. samoin pakoputken joutui uusimaan kaikkiin. Nämä siis välillä 100tkm-200tkm. 3 carinaa olen aikoinaan omistanut.
vm 93 japsi carina e:ssä 420 tkm joten aika kestävä, tiedän tämän koska kun ostin auton oli siinä 30 tkm, pois vaihdettaessa lähes 600 tkm,
iskarit on todella pitkäikäiset ekat kaikki 4 kesti 250 tkm ja taakse joutui uudet laittaan sitten n. 500 tkm kohdalla, eteen ei vielä tässä vaiheessa. vain yhdet jarrupalat tartti vaihtaa samoin kengät, levyt olivat alkuperäiset, laturin hiilet loppui 510 tkm kohdalla, akkuja meni 2kpl.
pakoputkelle ei tarvinnut tehdä miään, polttoaineen täyttöputki uusittiin 560 tkm kohdalla samoi pätkä polttoaine paluu putkea vaihdettiin kumiseen jostain puolesta välistä tankkii asti.
- E-man
Spoileri ja tummennukset ikkunoissa huolestuttaisivat minua, mutta muuten varmaan hyvä hankinta.
Omassa vm. 97 Carina 1.8E:ssä kilometrejä nyt 175t, eikä ole hajonnut vesipumppu, iskarit, pakoputki...
Tosin koiranluut uusittiin 60tkm jälkeen.- elagance1.6
ne sieltä kosahtaa.., mutta jos sinulla lämmin säilytyspaikka = esim tehostin kestää pitempään, oletkos vilkaissut oven alareunoja sisäpuolelta tarkemmin: omassa oli pikku kuplia, kynnellä rapsaisi niin lähti maalit ja alta ruosteessa: ei ole kaksinen sinkitys..., kaverilla samanlainen carina ja kylläpä samt viat ollut siinäkin kuin itsellä, ainakin kolme varmaa: kytkin naukuu, pakoputki resonoi, vaihteensiirto takertelee: kakkonen jäykkä meneen päälle ja kolmoselle vaihtaessa narahtaa kuulemma tyypivika synkrot ei kestä.
- urkkik
Tämän auton lempinimi on: Ikiliikkuja.
Se kertoo kaiken.
Jos pidät auton pelleistä huolta(ruoste), niin uskon sinun pystyvän ajamaan autolla ilman isoja korjauksia noin 500 000km !
Parhaita autoja kestävyyden suhteen.
T: Avensis mies - E-Carina-97
Vesipumpun vaihto ekassa nokkahihna vaihossa. Mitää suurempia murheita ei oo viel ollu, tällä hetkellä mittarissa 182000.
Huonoja puolia:
Pakoputken resonointi, parantuu kait vaihtamalla.
Kytkin ääntää joskus,muttei ole vaarallista.Joissin avenseissakin sama ongelma.
Mutta kokonaisuudessaan varma auto. Edullisia kilometrejä, kun ei nää mitään paharuokasiakaan oo..- Putkessa
Hmm. Tarkotatko tällä resonoinnilla sellasta mörreetä ääntä jossain tietyssä kierosluvussa kun jarruttaa vaihteella?
Itselläni oli mikä vaihde tahansa ja jarruttaa koneella niin kun sattuu 2400rpn/min niin sillä kodalla hetkellisesti kuuluu joka ikinen kerta möree murina. En tiedä mistä johtune mutta katsastuksesta meni hyvillä arvoilla ainakin läpi. - E-Carina-97
Putkessa kirjoitti:
Hmm. Tarkotatko tällä resonoinnilla sellasta mörreetä ääntä jossain tietyssä kierosluvussa kun jarruttaa vaihteella?
Itselläni oli mikä vaihde tahansa ja jarruttaa koneella niin kun sattuu 2400rpn/min niin sillä kodalla hetkellisesti kuuluu joka ikinen kerta möree murina. En tiedä mistä johtune mutta katsastuksesta meni hyvillä arvoilla ainakin läpi.Mulla tuo resonointi on lähinnä tyhjäkäynnillä kuuluvaa putken ylimääräistä ääntä.. Välistä aika ilkeen kuulosta kolinaa. Kun jalalla painaa putken päästä, niin resonointi lakkaa. Oon vaihtanu kaikki kannatin kumit, joten niistä resonointi ei ainakaan johtunut. Ilmeisesti putken alkuosa pitäis vaihtaa...
- Jaaka
E-Carina-97 kirjoitti:
Mulla tuo resonointi on lähinnä tyhjäkäynnillä kuuluvaa putken ylimääräistä ääntä.. Välistä aika ilkeen kuulosta kolinaa. Kun jalalla painaa putken päästä, niin resonointi lakkaa. Oon vaihtanu kaikki kannatin kumit, joten niistä resonointi ei ainakaan johtunut. Ilmeisesti putken alkuosa pitäis vaihtaa...
Se on pakoputken etupäässä oleva "nivel" mikä resonoi. Kuulemma tyyppivika. Sama homma itsellä, pitäs vaihtaa kun jaksais...
- E-Carina-97
Jaaka kirjoitti:
Se on pakoputken etupäässä oleva "nivel" mikä resonoi. Kuulemma tyyppivika. Sama homma itsellä, pitäs vaihtaa kun jaksais...
Onkohan se nivel siinä ennen putken alkua, vai etu ja väli putken välissä? ei kehtaa tuonne pakkaseen mennä auton alle selvittelemään...
- kestävämpi
Carina meni luotettavuudessa tasolle skoda.
- tojotsu
paremminkin luotettavuudessa AUDI!!!!!!!!!!
- 15 v, 408.000 km
Carina II 2.0 Autom., ostettu uutena tammik. 1991. Huolettomin 8:sta koetusta. Ei vaihtoja: vetonivelissä, ohjausnivelissä, pyöränripostuksissa, laturissa, startissa, lukoissa, jarrulevyissä, -rummuissa, katalysaattorissa, etuiskareissa (hyv. kats. väsyneinä mutta samantehoisina).
Moottorissa, polttoainepumpussa ei mitään vikoja. Autom vaihteessa vaihdettu ylivaihteen solenoidi n. 370000 km (ei estänyt ajamista). Alkuperäispakoputken viimeinen pätkä 7v /190000km. Oik. takajarrun sylinteri vuosi n. 360000 km kohdalla. Bensiinitankin katto vuoti n.13 vuotiaana. Takaiskarit vaihdettiin 190000 km:ssä caravaanausta ajatellen... harakiriosat kestivät 190000. Ilmastointilaite asennettiin -91 Suomessa. Johtonipun muovisuojus kulutti aluputkeen salakavalan vuodon. Korjattiin aluhitsauksella, ok. Ruostevikaa takatunkinkoloissa. Ilmeinen syy alkuvuosien rengasvaihdoissa, jossa liike nosti väärällä nostotavalla pellin T- harjat nurin. Korjaus lämmittäen pillillä, jolloin tietysti paloivat sisäpuolen suojaukset. Tuulilasi oli perin hakkautunut ja hankala vastavalossa. Jos sellaisia vielä saisi uutena, niin en muuta ajattelisi.- Matti36
Mainitset tuulilasin hakkautumisesta. Tarkoitatko uurteita jotka pyyhkijät ovat lasiin kuluttaneet? Mulla kanssa -90 280tkm ajetussa moisia uurteita ja sulat metelöi kun pyyhkii lasia. Miten tuon olet korjannut?
- AudiA41,8t
Matti36 kirjoitti:
Mainitset tuulilasin hakkautumisesta. Tarkoitatko uurteita jotka pyyhkijät ovat lasiin kuluttaneet? Mulla kanssa -90 280tkm ajetussa moisia uurteita ja sulat metelöi kun pyyhkii lasia. Miten tuon olet korjannut?
Jo .
- Auliki
AudiA41,8t kirjoitti:
Jo .
Paalaa persreikä ja postia se vagina konserniin heh, aulikki. 1.8 d öljyvuoto.
- Auliki
Auliki kirjoitti:
Paalaa persreikä ja postia se vagina konserniin heh, aulikki. 1.8 d öljyvuoto.
aulghy uuuyp kedgjrg dfggfjtyuvgn
- että sillai
Auliki kirjoitti:
aulghy uuuyp kedgjrg dfggfjtyuvgn
Mullakin on käytössä 4 tuollaista 1,6-litraista mallia -88, -89,-90 ja -90. Kaikilla ajettu yli 300000km ja hyvin liikkuvat. Ilo on ajaa.
- AudiA6mann
että sillai kirjoitti:
Mullakin on käytössä 4 tuollaista 1,6-litraista mallia -88, -89,-90 ja -90. Kaikilla ajettu yli 300000km ja hyvin liikkuvat. Ilo on ajaa.
"Ilo on ajaa."
Taidat olla masokisti kun haluat ajella tuollaisilla röttelöillä. - zöf
AudiA6mann kirjoitti:
"Ilo on ajaa."
Taidat olla masokisti kun haluat ajella tuollaisilla röttelöillä.elämän suuri nautiskelija, Carinat ovat hienoja autoja.
- EX Audi6mann
zöf kirjoitti:
elämän suuri nautiskelija, Carinat ovat hienoja autoja.
Itsellä oli carina2 89 ajettu 280tkm korjaukset pakoputki,jarrupalat eteen startin hiilet,iskarit
kori kunnossa ruostesuojattu harmittaa vieläkin kun möin pois 3vuotta sitten
työkaverin pojalle ja on ollut tyytyväinen tuli ostettua "premiun" A6 99 no onneksi
pääsin vime syksyllä eroon .. ja tilalle tietenkin T.A 06 ei tartte korjailla niin kuin Audia
200tkm niin laukee joka puolelta..
PS: Nimimerkki AudiA6mann on pelle taitaa ajella A4 88 1.6 ruostekasalla - twincami
EX Audi6mann kirjoitti:
Itsellä oli carina2 89 ajettu 280tkm korjaukset pakoputki,jarrupalat eteen startin hiilet,iskarit
kori kunnossa ruostesuojattu harmittaa vieläkin kun möin pois 3vuotta sitten
työkaverin pojalle ja on ollut tyytyväinen tuli ostettua "premiun" A6 99 no onneksi
pääsin vime syksyllä eroon .. ja tilalle tietenkin T.A 06 ei tartte korjailla niin kuin Audia
200tkm niin laukee joka puolelta..
PS: Nimimerkki AudiA6mann on pelle taitaa ajella A4 88 1.6 ruostekasallacarina2 -90 mittarissa 470.000 hyvin pelittää eikä paljoo ole tarvinnu korjailla tai ostella varaosia
- kauppa50
twincami kirjoitti:
carina2 -90 mittarissa 470.000 hyvin pelittää eikä paljoo ole tarvinnu korjailla tai ostella varaosia
jarrupalat kestää 200tkm:ehkä 3 palat auton elinikänä,miksi lasken vähintään 500 tkm
- HÄÄÄÄHHÄÄÄH
kauppa50 kirjoitti:
jarrupalat kestää 200tkm:ehkä 3 palat auton elinikänä,miksi lasken vähintään 500 tkm
Varmaan typerin keskustelu Suom24.llä
- TOyo power
HÄÄÄÄHHÄÄÄH kirjoitti:
Varmaan typerin keskustelu Suom24.llä
Kaverin Carina E hajosi ja kone oli ihan loppu 354tkm. Ei kannattanut enään laittaa kuntoon vaan myydä osiksi. Oli jo ostaessa kone loppu ilmeisesti. Mutta osti sen ilmastoinnin takia. Kerkesi ajella 30tkm, kun auto sanoi sopimuksen irti. Varmaan oli revitelty autoa,kun kone oli niinkin loppu. Ohi vuodot oli suuret.
Mutta itsekin suosin Toyotaa ja olen suunnitellut,että jos seuraava auto olisi Toyota.Japsit osaa rakentaa kestäviä pelejä ja ovat tarkkoja auton tekijöitä. - ............
TOyo power kirjoitti:
Kaverin Carina E hajosi ja kone oli ihan loppu 354tkm. Ei kannattanut enään laittaa kuntoon vaan myydä osiksi. Oli jo ostaessa kone loppu ilmeisesti. Mutta osti sen ilmastoinnin takia. Kerkesi ajella 30tkm, kun auto sanoi sopimuksen irti. Varmaan oli revitelty autoa,kun kone oli niinkin loppu. Ohi vuodot oli suuret.
Mutta itsekin suosin Toyotaa ja olen suunnitellut,että jos seuraava auto olisi Toyota.Japsit osaa rakentaa kestäviä pelejä ja ovat tarkkoja auton tekijöitä.Ei ollut huonosti pidetty vaan tavallinen Toyo eivät Toyon moottorit enempää kestä,
kunnon autot ovat noilla kilometreillä huippukunnossa. - Mahtiprole
............ kirjoitti:
Ei ollut huonosti pidetty vaan tavallinen Toyo eivät Toyon moottorit enempää kestä,
kunnon autot ovat noilla kilometreillä huippukunnossa.Itsellä ollut jo neljä toyotaa: Tercel 1,5 ja 1,3 A-sarjan 8v-koneella, Corolla 1.6 4a-f 16-v koneella ja Carina e 2.0. Terskoilla ajettiin yli 350 k, ja myytiin teknisesti aivan virheettöminä edelleen ajoon, tuo corolla on edelleen nuoren tytön ajossa, mittarissa on 455 k, ei vuotoja eikä mitää ongelmaa.
Carinassa on vastaa 330k mittarissa, käynti ja päästöt kuin uutena. Koppa samaten aivan ruosteeton. Maantiellä vie 6,3 l/100 km ja kulkee kuin ajatus.
Tojossa oli jo yli 20 vuotta sitten täysin tietokoneohjattu sytytys, suihkutus ja moottorinohjaus. Useimmat eurot olivat alkeellisilla Boschin tai Lucasin laitteilla varustettuja, useat peräti yksipistesuihkuja; tuon ajan perusautojen bosch motronic oli puolestaan epäluotettava kalleimpia mersuja, bemuja ja audeja lukuunottamatta. Toyotalla (Denso)oli jo silloin paljon kehittyneempi ja ennenkaikkea täysin pomminvarma rakenne niin oheislaitteissa kuin moottorin sisälläkin. Valmistusmateriaalit, suunnittelu ja toteutus ovat todella korkealuokkaisia ihan millä mittarilla tahansa mitattuna. Tähän on syynä japanilaisten tapa tehdä homma kerralla kuntoon. Eikä se ole tänä päivänä muuksi muuttunut.
Tojo vaatii tuossa kuosissa pysyäkseen vain perushuollon ja asialllista käyttöä.
Kulutusosaa menee kaikissa autoissa, eli jakoremmiä, jarrupalaa, rengasta, suodatinta jne.
Kaikki tekniset laitteet, jopa toyotankin, saa rikki jättämällä nuo toteuttamatta.
Muuten voin sanoa omasta ja tuntemieni tojotistien puolesta, että niillä ajaa juuri niin pitkään kuin autonsa kanssa viihtyy, tekninen kestävyys kun ei TODELLAKAAN tule vastaan.
On se vaan niin humoristista, kuinka 60-luvulta on aina löytynyt tuo " ****:n japsipaska" - hokemaa toistava luiskaotsien klaani. No, toki onhan se harmillista kun joillekuille on valjennut jo ajat sitten laatuesineen omistamisen ilo: hyvä kun kestää käytössä ja vaatii vain vähän turhaa huomioita. Tästäpä syystä soitan esimerkiksi japsifenderillä. Se kun on vieläkin laadukkaampi kuin jenkkiveljensä.
Tietenkin oman egon korostaminen jollakin "seksikkäämmällä" merkillä on sallittua, mutta vanhalla tojolla ajava on realisti ja omaa terveen itsetunnon.
Eikä housuissakaan ole ekstension tarvetta. - Pena Bimmeri
Mahtiprole kirjoitti:
Itsellä ollut jo neljä toyotaa: Tercel 1,5 ja 1,3 A-sarjan 8v-koneella, Corolla 1.6 4a-f 16-v koneella ja Carina e 2.0. Terskoilla ajettiin yli 350 k, ja myytiin teknisesti aivan virheettöminä edelleen ajoon, tuo corolla on edelleen nuoren tytön ajossa, mittarissa on 455 k, ei vuotoja eikä mitää ongelmaa.
Carinassa on vastaa 330k mittarissa, käynti ja päästöt kuin uutena. Koppa samaten aivan ruosteeton. Maantiellä vie 6,3 l/100 km ja kulkee kuin ajatus.
Tojossa oli jo yli 20 vuotta sitten täysin tietokoneohjattu sytytys, suihkutus ja moottorinohjaus. Useimmat eurot olivat alkeellisilla Boschin tai Lucasin laitteilla varustettuja, useat peräti yksipistesuihkuja; tuon ajan perusautojen bosch motronic oli puolestaan epäluotettava kalleimpia mersuja, bemuja ja audeja lukuunottamatta. Toyotalla (Denso)oli jo silloin paljon kehittyneempi ja ennenkaikkea täysin pomminvarma rakenne niin oheislaitteissa kuin moottorin sisälläkin. Valmistusmateriaalit, suunnittelu ja toteutus ovat todella korkealuokkaisia ihan millä mittarilla tahansa mitattuna. Tähän on syynä japanilaisten tapa tehdä homma kerralla kuntoon. Eikä se ole tänä päivänä muuksi muuttunut.
Tojo vaatii tuossa kuosissa pysyäkseen vain perushuollon ja asialllista käyttöä.
Kulutusosaa menee kaikissa autoissa, eli jakoremmiä, jarrupalaa, rengasta, suodatinta jne.
Kaikki tekniset laitteet, jopa toyotankin, saa rikki jättämällä nuo toteuttamatta.
Muuten voin sanoa omasta ja tuntemieni tojotistien puolesta, että niillä ajaa juuri niin pitkään kuin autonsa kanssa viihtyy, tekninen kestävyys kun ei TODELLAKAAN tule vastaan.
On se vaan niin humoristista, kuinka 60-luvulta on aina löytynyt tuo " ****:n japsipaska" - hokemaa toistava luiskaotsien klaani. No, toki onhan se harmillista kun joillekuille on valjennut jo ajat sitten laatuesineen omistamisen ilo: hyvä kun kestää käytössä ja vaatii vain vähän turhaa huomioita. Tästäpä syystä soitan esimerkiksi japsifenderillä. Se kun on vieläkin laadukkaampi kuin jenkkiveljensä.
Tietenkin oman egon korostaminen jollakin "seksikkäämmällä" merkillä on sallittua, mutta vanhalla tojolla ajava on realisti ja omaa terveen itsetunnon.
Eikä housuissakaan ole ekstension tarvetta.Kyllä Toyoterot ovat sitten niin sekaisin että niitä ei enää auta
pakkohoitokaan. - MasterVoice
Pena Bimmeri kirjoitti:
Kyllä Toyoterot ovat sitten niin sekaisin että niitä ei enää auta
pakkohoitokaan.Pena Bimmerin on näköjään pakko tulla keulimaan tänne kun housuissa ei mikään keuli. xD
Mun eka auto oli 2.0 Sierra vm.-90.
Läpimätä, johon olis pitänyt upottaa 2000€ jos sen olis seuraavasta katsastuksesta läpi halunnut. Vaikka kosla oli mätä, on mulla silti sitä "ikävä", koska sillä oli niin hauskaa leikkiä talvella.
Takaveto on kyllä yliveto!
- toijota kuski
Levyjarrut edesta vaihdettu
vesipumppu
oikeanpuoleinen takaiskari
pakoputken pientä resonointia edestä
hieman ruostetta kuskin puolella alaosassa, helppo korjata
Malli 93 japanin malli 115 heppaa ja kiihtyykin melko hyvin pikkuautoksi.
kestää niinkauan kuin jaksaa ajaa, miehen iän varmaan.- Uolevi Uski
Minä oon Carinalla ajannu ainaski 7000000000000000000000000000000000 km eikä oo tarvinnu korjata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851