En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta tietäsköhän joku, missä voisi olla vika kun puhelin hälyyttää vain kerran, tai ei sitäkään? Onko vika puhelimessa vai liittymässä? Voiko laajakaista sotkea tätä, kun samasta paikasta lähtee myös modemin johto?
Lankapuhelin
8
530
Vastaukset
Onko se puhelimen ja seinäkoskettimen välille asennettava laajakaistasuodin asennettu? Jos ei ole, saattaa kuulua kummia tai ei puhelin pelaa lainkaan. Se suodin on yleensä pistokkeessa, mutta voi olla irrallinenkin pieni murkula.
- upi.
Joo on siinä se suodatin. Siitä samasta siis lähtee puhelin ja modemi. Ennen toimi hyvin, mut nyt on alkanu sekoileen.
- tuo näppäinpuhelin
on? Onko se oikein hyväksyttyä mallia?
- upi.
vanhempi puhelin.. merkki on replik..
- Puhelinasentaja_
Jos tarkoitit "hälyttämisellä" nimenomaan tulevan puhelun hälytystä,
vika on todennäköisesti puhelimessa. Olen usein törmännyt (halpoihin) puhelinkojeisiin, jotka
oireilevat samalla tavalla(katkos piirilevyllä)
Jos liittymässä on vikaa, se häiritsee puheluita ja laajakaistaa.- kytkin, josta
saa hälytysäänen pois. Olisikohan tuo hapettunut. Klinksuta kytkintä tovin edestakaisin ja jätä siihen ON-asentoon.
- Anonyymi
" missä voisi olla vika kun puhelin hälyyttää vain kerran, tai ei sitäkään? "
Näetkö, mistä numerosta puhelu tulee? Epäilen vahvasti, että joku tuttavasi soittelee ns. häläreitä. Antaa kerran soida, ja laskee luurin takaisin puhelimen päälle. Lapsista ja lapsenmielisistä se on hauskaa. Jos saat selville soittajan numeron, rupea sinäkin soittelemaan häläreitä hänelle. Lopulta joudut ehkä vaihtamaan numeroa ja pyydä se salaiseksi eli sitä ei saa selville numeropalvelusta.- Anonyymi
"Lopulta joudut ehkä vaihtamaan numeroa ja pyydä se salaiseksi eli sitä ei saa selville numeropalvelusta."
Jokohan on alkuperäinen kyselijä laittanut numeronsa salaiseksi, tuskinpa vielä, koska aikaa ei ole kulunut vasta kuin 16 vuotta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3910586- 362378
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362296- 951711
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511270Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?811214Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51155Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?264973- 52956
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737