2.2-07 Perjantai

Ja sama meno jatkuu..Raittiina koko perjantai!

13

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

aikaa raittiina.

• Papio1

Raitis perjantai tänään.

• Koska viimeksi

olet ollut kännissä?

• -97

• hmmmmmmmm

Vai niin lle! ?

• åpoi

tasapuolisesti kaikille Aamuille
      nythän on niin että valtion viinamonopolikauppa
      ei rikastu minun euroilla

• raittiina

Tänään raittiina.Tuli muutaman viikon hutijakso, mutta täältä noustaan ja toivottavasti on opittu jotain.eli tänään raittiina.

• tämän päivän.Ja nyt menen lumitöihin..että sillee

• ext

Mitäpä tuohon enää lisäisi...?

• ambivalenttineN

Tuntuu, etten oo ehtinyt aikoihin kirjoittaa tipattomiin. On ollu sen verran kiirusta kun oon ollut töissä ja iltasin hiihtämässä. Tosin tänään satoi vettä niin en päässy hiihtään, mut sen sijaan kävin lenkillä! Vaihtoehdot oli joko lenkkeily tai spinning mut valitsin lenkkeilyn, koska en koe pärjääväni spinningissä, enkä siks halua mennä sinne.

Mut hei, raittiina oon ollu ja oon tänäänkin. Työstäni nautin edelleen tosi paljon!!! :) Oisin halunnu viikonlopuksi töitä, mut ei onnistunut. No onhan se ihan kivaa levätäkin, mut tällä hetkellä on sellanen "kausi" että oisin paljon mielummin töissä kuin kotona. Empä tosiaan ois uskonut löytäväni työtä mikä voittaa kotona laiskottelun, mut niin vaan kävi :) On kyllä tosi upee tunne ku oon löytänyt työn mikä mun juttu!!! :) Mut aiommä silti tästä vapaasta viikonlopusta nauttia, mut en vaan tiiä miten. Huomenna ois reggae partyt mihin tekis mieli mennä, mut ku en viittis lähtee yksin. Ja kun noita kavereitakin on niin runsaasti...alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa tää yksinäisyys. Tiiän että kaikkeen tottuu, mut mä en haluais tottua yksinäisyyteen vaan haluisin kavereita, tai edes yhden kaverin, mut en tiiä mistä niitäkin löytää.

• kirjoituksiasi ja

huomannut, että kärsit yksinäisyydestä. Vantaalla Hakunilan koululla sinulla olisi tänään hyvä tilaisuus tavata raittiita ihmisiä ja kuulla omin korvin miten heidän yksinäisyytensä on vertaistukiryhmissä hävinnyt avaruuteen. Klo 18 - 21 on paikalla juhlasalissa ehkä parituhatta osallistujaa ns. veljesillassa. Mukaan vaan!

• ambivalenttineN
        kirjoituksiasi ja kirjoitti:

huomannut, että kärsit yksinäisyydestä. Vantaalla Hakunilan koululla sinulla olisi tänään hyvä tilaisuus tavata raittiita ihmisiä ja kuulla omin korvin miten heidän yksinäisyytensä on vertaistukiryhmissä hävinnyt avaruuteen. Klo 18 - 21 on paikalla juhlasalissa ehkä parituhatta osallistujaa ns. veljesillassa. Mukaan vaan!

...pitänyt mennä. Mut emmä oo valmis AA:han...en ainakaan vielä.

• kokemusten sanoma
        ambivalenttineN kirjoitti:

...pitänyt mennä. Mut emmä oo valmis AA:han...en ainakaan vielä.

on, että ihminen on valmis AA:han silloin, kun hän havaitsee olevansa pohjalla eli ei halua enää mennä alemmaksi. Se raja on havaittava itse. Läheiset näkevät sen rajan lähestymisen, vaikka juova ihminen uskottelee sen olevan vielä kaukana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe