2.2-07 Perjantai

Ja sama meno jatkuu..Raittiina koko perjantai!

13

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

aikaa raittiina.

• Papio1

Raitis perjantai tänään.

• Koska viimeksi

olet ollut kännissä?

• -97

• hmmmmmmmm

Vai niin lle! ?

• åpoi

tasapuolisesti kaikille Aamuille
      nythän on niin että valtion viinamonopolikauppa
      ei rikastu minun euroilla

• raittiina

Tänään raittiina.Tuli muutaman viikon hutijakso, mutta täältä noustaan ja toivottavasti on opittu jotain.eli tänään raittiina.

• tämän päivän.Ja nyt menen lumitöihin..että sillee

• ext

Mitäpä tuohon enää lisäisi...?

• ambivalenttineN

Tuntuu, etten oo ehtinyt aikoihin kirjoittaa tipattomiin. On ollu sen verran kiirusta kun oon ollut töissä ja iltasin hiihtämässä. Tosin tänään satoi vettä niin en päässy hiihtään, mut sen sijaan kävin lenkillä! Vaihtoehdot oli joko lenkkeily tai spinning mut valitsin lenkkeilyn, koska en koe pärjääväni spinningissä, enkä siks halua mennä sinne.

Mut hei, raittiina oon ollu ja oon tänäänkin. Työstäni nautin edelleen tosi paljon!!! :) Oisin halunnu viikonlopuksi töitä, mut ei onnistunut. No onhan se ihan kivaa levätäkin, mut tällä hetkellä on sellanen "kausi" että oisin paljon mielummin töissä kuin kotona. Empä tosiaan ois uskonut löytäväni työtä mikä voittaa kotona laiskottelun, mut niin vaan kävi :) On kyllä tosi upee tunne ku oon löytänyt työn mikä mun juttu!!! :) Mut aiommä silti tästä vapaasta viikonlopusta nauttia, mut en vaan tiiä miten. Huomenna ois reggae partyt mihin tekis mieli mennä, mut ku en viittis lähtee yksin. Ja kun noita kavereitakin on niin runsaasti...alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa tää yksinäisyys. Tiiän että kaikkeen tottuu, mut mä en haluais tottua yksinäisyyteen vaan haluisin kavereita, tai edes yhden kaverin, mut en tiiä mistä niitäkin löytää.

• kirjoituksiasi ja

huomannut, että kärsit yksinäisyydestä. Vantaalla Hakunilan koululla sinulla olisi tänään hyvä tilaisuus tavata raittiita ihmisiä ja kuulla omin korvin miten heidän yksinäisyytensä on vertaistukiryhmissä hävinnyt avaruuteen. Klo 18 - 21 on paikalla juhlasalissa ehkä parituhatta osallistujaa ns. veljesillassa. Mukaan vaan!

• ambivalenttineN
        kirjoituksiasi ja kirjoitti:

huomannut, että kärsit yksinäisyydestä. Vantaalla Hakunilan koululla sinulla olisi tänään hyvä tilaisuus tavata raittiita ihmisiä ja kuulla omin korvin miten heidän yksinäisyytensä on vertaistukiryhmissä hävinnyt avaruuteen. Klo 18 - 21 on paikalla juhlasalissa ehkä parituhatta osallistujaa ns. veljesillassa. Mukaan vaan!

...pitänyt mennä. Mut emmä oo valmis AA:han...en ainakaan vielä.

• kokemusten sanoma
        ambivalenttineN kirjoitti:

...pitänyt mennä. Mut emmä oo valmis AA:han...en ainakaan vielä.

on, että ihminen on valmis AA:han silloin, kun hän havaitsee olevansa pohjalla eli ei halua enää mennä alemmaksi. Se raja on havaittava itse. Läheiset näkevät sen rajan lähestymisen, vaikka juova ihminen uskottelee sen olevan vielä kaukana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe