Ja sama meno jatkuu..Raittiina koko perjantai!
2.2-07 Perjantai
13
732
Vastaukset
- Cettuz!
aikaa raittiina.
- Papio1
Raitis perjantai tänään.
- Koska viimeksi
olet ollut kännissä?
- hmmmmmmmm
Vai niin lle! ?
- åpoi
tasapuolisesti kaikille Aamuille
nythän on niin että valtion viinamonopolikauppa
ei rikastu minun euroilla - raittiina
Tänään raittiina.Tuli muutaman viikon hutijakso, mutta täältä noustaan ja toivottavasti on opittu jotain.eli tänään raittiina.
tämän päivän.Ja nyt menen lumitöihin..että sillee
- ext
Mitäpä tuohon enää lisäisi...?
- ambivalenttineN
Tuntuu, etten oo ehtinyt aikoihin kirjoittaa tipattomiin. On ollu sen verran kiirusta kun oon ollut töissä ja iltasin hiihtämässä. Tosin tänään satoi vettä niin en päässy hiihtään, mut sen sijaan kävin lenkillä! Vaihtoehdot oli joko lenkkeily tai spinning mut valitsin lenkkeilyn, koska en koe pärjääväni spinningissä, enkä siks halua mennä sinne.
Mut hei, raittiina oon ollu ja oon tänäänkin. Työstäni nautin edelleen tosi paljon!!! :) Oisin halunnu viikonlopuksi töitä, mut ei onnistunut. No onhan se ihan kivaa levätäkin, mut tällä hetkellä on sellanen "kausi" että oisin paljon mielummin töissä kuin kotona. Empä tosiaan ois uskonut löytäväni työtä mikä voittaa kotona laiskottelun, mut niin vaan kävi :) On kyllä tosi upee tunne ku oon löytänyt työn mikä mun juttu!!! :) Mut aiommä silti tästä vapaasta viikonlopusta nauttia, mut en vaan tiiä miten. Huomenna ois reggae partyt mihin tekis mieli mennä, mut ku en viittis lähtee yksin. Ja kun noita kavereitakin on niin runsaasti...alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa tää yksinäisyys. Tiiän että kaikkeen tottuu, mut mä en haluais tottua yksinäisyyteen vaan haluisin kavereita, tai edes yhden kaverin, mut en tiiä mistä niitäkin löytää.- kirjoituksiasi ja
huomannut, että kärsit yksinäisyydestä. Vantaalla Hakunilan koululla sinulla olisi tänään hyvä tilaisuus tavata raittiita ihmisiä ja kuulla omin korvin miten heidän yksinäisyytensä on vertaistukiryhmissä hävinnyt avaruuteen. Klo 18 - 21 on paikalla juhlasalissa ehkä parituhatta osallistujaa ns. veljesillassa. Mukaan vaan!
- ambivalenttineN
kirjoituksiasi ja kirjoitti:
huomannut, että kärsit yksinäisyydestä. Vantaalla Hakunilan koululla sinulla olisi tänään hyvä tilaisuus tavata raittiita ihmisiä ja kuulla omin korvin miten heidän yksinäisyytensä on vertaistukiryhmissä hävinnyt avaruuteen. Klo 18 - 21 on paikalla juhlasalissa ehkä parituhatta osallistujaa ns. veljesillassa. Mukaan vaan!
...pitänyt mennä. Mut emmä oo valmis AA:han...en ainakaan vielä.
- kokemusten sanoma
ambivalenttineN kirjoitti:
...pitänyt mennä. Mut emmä oo valmis AA:han...en ainakaan vielä.
on, että ihminen on valmis AA:han silloin, kun hän havaitsee olevansa pohjalla eli ei halua enää mennä alemmaksi. Se raja on havaittava itse. Läheiset näkevät sen rajan lähestymisen, vaikka juova ihminen uskottelee sen olevan vielä kaukana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71026Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981