olisko astmaa sillä vatsa tutkittu ja haponsalpaajat käytössä mutta ei kun yskittää ja limaa erittyy kurkunpäähän kuin nenänielusta tulis koko ajan.
jatkuva yskä?
9
3237
Vastaukset
- Juupas
Kokeilin ensin jättää pullat, korppujauhot, vehnäleivät ja yleensä kaiken jossa on vehnää johan helpotti.
Kävin Prictestissä ja siinä löytyi vehnäallergia, mutta ei verikokeesta. Olen huomannut, että olen natriumille allerginen, jota käytetään esim. yskänlääkkeissä ja säilöntäaineena.
Nämä vaikuttivat minulla, voi olla että sinulla on joku muu.- juomana
auttoi minulla vastaavaan muutaman viikon kuluessa.
- alottaja
itse huomaan aina kun syön viljatuotteita,tai esm. sipulia alkaa yskittämään.
Tarkkailen ruokavaliota nyt koska tämä yskä ihan selvästi liittyy siihen mitä syön. - alottaja
alottaja kirjoitti:
itse huomaan aina kun syön viljatuotteita,tai esm. sipulia alkaa yskittämään.
Tarkkailen ruokavaliota nyt koska tämä yskä ihan selvästi liittyy siihen mitä syön.aika kova maidon juoja eli sekin voi olla.Kokeilen nyt erilaista ruokavaliota ja jos se auttas.
- työolosi
alottaja kirjoitti:
aika kova maidon juoja eli sekin voi olla.Kokeilen nyt erilaista ruokavaliota ja jos se auttas.
eli oletko metallialalla töissä vai miten
- Juupas
Minkälainen testi näyttää sen? kirjoitti:
Tuo yskä on oireena natriumallergialle. Esimerkkinä Samrinin juonti närästykseen ja vaikka menin nukkumaan vasta 6 tuntia sen ottamisen jälkeen. Heräsin yöllä kuivaan yskään. Veden juonti ja voimakas yskiminen helpottaa yleensä tilannetta.
Olen itse ollut mahavaivojen takia viime vuonna paksunsuolentähystyksessä, ei se niin paha ollut kun antoi vain ilman tulla pois. Ennen tutkimukseen menoa piti juoda sellaista litkua, yksi konsti auttoi sitä juomaan oli se että piti valmista juomaa jääkaapissa odottamassa ennenkuin joi sen.
- Nimittäin
mainitsit, että "nielusta valuu limaa alas". Minulla oli paha polypoosi( Poskiontelot täynnä polyyppeja)ja tehtiin n.s. Fess-leikkaus, jossa ne putsattiin pois. Lakkasi liman tulo nielusta! Mutta esim. astma teettää limaa alahengitysteissä, että kröhät senkun jatkuvat, mutta jatkuva, tukkoinen olo nenän alueella on pois. Anna lääkärin tutkia vaikka ultralaitteella, onko poskionteloissa "tavaraa"!
- alottaja
ja menenkin ens viikolla lääkäriin sillä on tämä niin hankala vaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833