Halvin ja nopein Riikaan

Mkklöö

Lensin Ryanairilla Tampereelta Riikaan ja takaisin. Meno-paluu kaikkine maksuineen maksoi vain 25 euroa. Ei ole enää mitään järkeä mennä Riikaan Tallinnan kautta. Matka kestää lähes koko päivän ja maksaa huomattavasti enemmän.

Ajomatka Tampereen kentälle kesti meiltä vajaat 2 tuntia ja koska olimme tehneet Ryanairin lähtöselvityksen jo netissä, ei tarvinnut olla kovin aikaisin kentällä. Olimme noin tuntia ennen ja pääsimmekin melkein suoraan turvatarkastuksesta koneeseen. Lentoaika Tampere-Riika oli vain 50 min. Olin todella positiivisesti yllättynyt. Sekä meno- että paluumatkalla lennot olivat perillä hieman etuajassa.

3

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä hakee.

      Se riippuu millaista matkaa on tekemässä, jos haluaa liikkua omalla autolla, käy muualla kuin Riiassa, perheen yhteinen automatka, tehdä isompia ostoksia kuin mitä lentokoneella liikuttaessa on mahdollista (voi käydä myös Tallinnassa paluupäivänä) yms.

    • ja olin tyytyväinen

      itse olen myös käynyt Riiassa raikkarilla ja olin tyytyväinen! Ei siinä paljoa ehtinyt edes jännittää kun lento oli jo perillä! Hyvää palvelua ja nopea matka perille, vähän kuulutuksissa oli voluumi liian hiljaisella, mutta pääasiassa siellä vain mainostettiin jotai soopaa ;) mutta turvallisuus asiat tuli kyllä selväksi hyvin. Hinta oli halpa, se vähän pelotti, että saako sitten mitään palvelua, kun niin halvalla pääsee, mutta hyvä mieli jäi! Lentäisi ryanair vain vähän muihinkin kaupunkeihin täältä suomesta, esim. Ljubljanaan. Sitten tämä tyttö tilaisi välittömästi lipun!

      • Tampereelta

        Ryanair on lisänyt tarjontaansa Suomesta ihan mukavasti. Riian lisäksi pääsee Lontooseen, Liverpooliin, Dubliniin, Frankfurt-Hahniin ja Bremeniin. Kuusi kohdetta on jo tarjolla ja kaikki Riikaa lukuunottamata ovat Ryanairin hubeja, joista on paljon jatkoyhteyksiä. Ljubljanaan ei tosin Ryanair lennä mistään, mutta Kroatian Pulaan pääsee. Ryanairin lentoja saa nyt jopa 5 eurolla sisältäen lentokenttäverot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe