Pettääkö

Skorppar

Pettääkö vesimies helpommin?

26

4740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vw__

      olen pettänyt monta kertaa, koska en ole ollut rakastunut. mutta nyt en petä kun olen löytänyt miehen kenestä oikeasti välitän.. riippuu ihmisestä varmaan aika paljon.

    • silhuetti

      Ei todellakaan ole pettäjä, ennemmin lähtee ei toimivasta liitosta/suhteesta kuin sen tekee...

      • tiedän

        omasta kokemuksesta..


    • manna-62

      olen itse veskariN,enkä ole pettänyt koskaan... jos suhde /liitto huono(ei toimiva),ennemmin lähtee pois siitä. Jos pettäisin,en voisi enää katsoa silmiin toista!

    • vesimies nainen

      Ei todellakaan. Vesimies vaatii uskollisuutta sekä puolisoltaan, että itseltään.

    • ehkä...

      naiset helpommin? Tai pettääkö miehet helpommin? Siinäpä pulma. Tai pettääkö kaksikymppinen helpommin kuin kolmekymppinen? Tai päinvastoin. Pettääkö stadilainen helpommin kuin lande? Pystyisin jatkamaan tätä aika kauan. Silloin kun saat vastauksen niihin kysymyksiin, saat myös vastauksen siihenkin, että pettääkö vesimies helpommin.

      • USEITA

        VESIMIEHIÄ OMA MIES MUKAAN LUKIEN ,ETTÄ VESIMIEHET PETTÄÄ JA OVAT EPÄLUOTETTAVIA. VALITETTAVASTI NÄIN ON TOTUUS VESKAREISTA


      • pettää
        USEITA kirjoitti:

        VESIMIEHIÄ OMA MIES MUKAAN LUKIEN ,ETTÄ VESIMIEHET PETTÄÄ JA OVAT EPÄLUOTETTAVIA. VALITETTAVASTI NÄIN ON TOTUUS VESKAREISTA

        jos parisuhde ei toimi kunnolla. Ei petä missään tapauksessa kun rakastaa ja saa vastarakkautta.


      • veskari53
        USEITA kirjoitti:

        VESIMIEHIÄ OMA MIES MUKAAN LUKIEN ,ETTÄ VESIMIEHET PETTÄÄ JA OVAT EPÄLUOTETTAVIA. VALITETTAVASTI NÄIN ON TOTUUS VESKAREISTA

        Petitkö itse ensin ja särjit luottamuksen, koska muuten tuntuu uskomattomalta..


      • jopa joo
        USEITA kirjoitti:

        VESIMIEHIÄ OMA MIES MUKAAN LUKIEN ,ETTÄ VESIMIEHET PETTÄÄ JA OVAT EPÄLUOTETTAVIA. VALITETTAVASTI NÄIN ON TOTUUS VESKAREISTA

        Oletko itse aiheuttanut joillakin teoillasi, tämän "pettämisen"? Jos ja kun luonteeseemme ei tuollainen kuulu. Minä veskarina siedin ja annoin anteeksi kaksos mieheni viikottaiset seikkailut 34v:tta, kiltti kun olen ja rakastava.Kyllä meiltäkin sympatia loppuu aikanaan,kun lähdin, ei millään meinannut sitä sulattaa,olin kuulemma ainut laatuinen, sitähän me olemme...


      • OLLUT
        veskari53 kirjoitti:

        Petitkö itse ensin ja särjit luottamuksen, koska muuten tuntuu uskomattomalta..

        VESKARINI KANSSA YHDESSÄ 20V JA SIITÄ AJASTA HÄN VALEHTELI JA PETTI MUA SATUNAISESTI 3 VUODEN AJAN.EN TOSIAANKAAN ANTANUT SIIHEN AIHETTA JA ITSE EN OLE PETTÄNYT HÄNTÄ.


      • taitaa olla
        OLLUT kirjoitti:

        VESKARINI KANSSA YHDESSÄ 20V JA SIITÄ AJASTA HÄN VALEHTELI JA PETTI MUA SATUNAISESTI 3 VUODEN AJAN.EN TOSIAANKAAN ANTANUT SIIHEN AIHETTA JA ITSE EN OLE PETTÄNYT HÄNTÄ.

        aika paljon psyykkisiä ongelmia. Siksi kai vesimiehesi petti sua ja ei kehdannut jättääkään. Olet herkästi hermostuva, nalkuttaja, sormella osoittaja ja todennäköisesti sairaalloisen mustasukkainen. Jos olisit ne 20 vuotta haukkunut miestäsi koiraksi, se olisi varmaan menettänyt puhekykynsä ja alkanut uskoa olevan koira. Taisi olla vaan todella paljon vahvempi luonteeltaan kuin sä. Kysy itseltä, että olisitko halunut olla samanluonteisen ihmisen kanssa yhdessä niin kuin itse olet? Kestäisitkö toisessa niitä piirteitä mitkä susta löytyy? Tärkein kysymys kai kuuluukin, että pystytkö olemaan itsesi kanssa? Jos et, niin miksi luulet, että joku pystyisi olemaan sun kanssa?


      • kokkis
        USEITA kirjoitti:

        VESIMIEHIÄ OMA MIES MUKAAN LUKIEN ,ETTÄ VESIMIEHET PETTÄÄ JA OVAT EPÄLUOTETTAVIA. VALITETTAVASTI NÄIN ON TOTUUS VESKAREISTA

        Ei ole totta, että vesimies pettää ja on epäluotettava.Vesimies on liittoonsa sitoutunut ja seisoo sanojensa ja asioiden takana, minkä on luvannut sen varmasti tekee.Lisäksi vesimies on
        sovitteleva, häntä saa käsitellä melkein miten
        vaan ystävyys ei katkea.Mutta kun hän katsoo, että nyt riitti (menee vuosia)sitä suhdetta ei
        enään mikään korjaa.


      • veskari53
        kokkis kirjoitti:

        Ei ole totta, että vesimies pettää ja on epäluotettava.Vesimies on liittoonsa sitoutunut ja seisoo sanojensa ja asioiden takana, minkä on luvannut sen varmasti tekee.Lisäksi vesimies on
        sovitteleva, häntä saa käsitellä melkein miten
        vaan ystävyys ei katkea.Mutta kun hän katsoo, että nyt riitti (menee vuosia)sitä suhdetta ei
        enään mikään korjaa.

        Ja tosi on!!
        36:vtta jaksoin sovitella/uskotella ja uskollisena,kyl tämä vielä tästä,,,sitten loppui.


      • vetskari N
        kokkis kirjoitti:

        Ei ole totta, että vesimies pettää ja on epäluotettava.Vesimies on liittoonsa sitoutunut ja seisoo sanojensa ja asioiden takana, minkä on luvannut sen varmasti tekee.Lisäksi vesimies on
        sovitteleva, häntä saa käsitellä melkein miten
        vaan ystävyys ei katkea.Mutta kun hän katsoo, että nyt riitti (menee vuosia)sitä suhdetta ei
        enään mikään korjaa.

        mitä kokkis kirjoittaa. Siis joka sana.
        Ja kun se loppu tulee, niin se tulee ja siihen ei auta sitten enää suuret rahatkaan eikä mikään muu.
        Skorppari on se, joka pettää. Ei ollut perheellä mitään merkitystä. Poikamiestä leikki koko avioliiton ajan. Ei koskaan enää skopparia.


    • veskarimami

      Minä en tekisi koskaan sellaista. Minua on petetty monet kerrat. Minäpä olen siitä tullut aika vainoharhaiseksi ja käyttäydyn, kuin Salkkareiden Salla. :D Tuntisin pahaa oloa jos pettäisin, koska rakastan ukkeliani niin kovasti. :)

      • veskarimami

        Minua ovat pettäneet: kaksonen ja rapu. Hyi niitä.


    • skoppis

      oman kokemuksen mukaan veskarinainen käyttää tilaisuuden hyväksi, jos se sitä itse hakee ja pystyy salamaan ja viettämään kaksoiselämää pitkän aikaa, siinä missä skorppari..
      tietenkin näillä ei välttämättä ole mitään tekemistä horoskooppien kanssa. miten kukin haluaa asiaa pällistellä.

    • vesimiesnainen---

      En ole tähän päivään mennessä pettänyt ketään vaikka olisin voinut. Jos minulle tulee tarve pettää kumppaniani, silloin on kipinä loppunut siitä suhteesta. Kun minua petettiin yhdessä suhteessa aina kun mies lähti ka vereiden kanssa jonnekin, niin annoin joka kerran anteeksi mutta minusta tuli niin kylmä ja välinpitämätön etten itsekkään kestänyt ajatusta sellaisesta suhteesta.
      Minä olen vain yksi vesimies muiden joukossa ja jokaisella on omat juttunsa.. pettämisellekin löytyy monia syitä mitä ei voi liittää tiettyyn horoskooppimerkkiin =)

    • skorpioninainen-66

      Itse en ole pettänyt koskaan,en seurustellessa enkä avioliitossa,nyt eronneena huomannut että juuri varatut veskarimiehet todella aktiivisia hakemaan rakastajatarta yhdeksi yöksi tai vakituiseksi seuralaiseksi...tietty kaikki me ollaan yksilöitä kuitenkin....

    • veskaritypy86

      Vesimies pettää vain jos suhde on todella huonossa kunnossa ja jos parannusta ei ole näkyvissä. Tämä "pettäminen" on sellaista, että vesimies etsii itselleen uuden kullan ennenkuin laittaa poikki vanhan suhteen. Vanha suhde on helppo unohtaa ja kuopata kun on jo uudessa! Mutta kysymykseesi.. vesimies ei ikinä petä tai jätä jos suhde voi hyvin ja sitä hoidetaan!

    • Kate83

      En usko.. Ite oon vesimies nainen ja luonteeseeni eikä periaatteisiini kuulu milläänlailla pettäminen.. Ymmärtääkseni me vesimiehet olemme hyvinkin uskollisia suhteessa ja meillä ei ole minkäänlaista tarvetta katella silloin toisia.. Itellä on ainaskin näin=).. Mutta tokihan jokainen ihminen on erilainen ja värikäs oma persoonansa vesimiehenä ja tämä vain oma näkemykseni pettämisestä..

    • .......................

      olen pettänyt. .mutta se on varmaankin johtunut huomionkipeydestä. .kun en oo omassa suhteess saanu tarpeeks vastarakkautta (sitä tarviin PALJON)on tullu jumalaton hätä, että enhän minä riitä enkä kelpaa.. sitten kun jostain ilmestyy tilaisuus, että joku onkin minusta kiinnostunut nii tasan varmasti oon ainakin pussailemassa.. mut en minä sillon koe tarvetta muualta huomionhakemiseen, joa saan mieheltäni riittävästi hellyyttä ja rakkautta. mutta koska ite oon ollu petollinen, vahtaan miestäni koko ajan ( minäkin olen kuten salkkareiden Salla).. koska en ite mitenkään kestä jos minuu petetään.. on kyllä petetty ja tehty vaikka mitä, joten varmaaankin siitäkin johtuu se, että on kauhee tarve saada huomiota lähes jokaiselta. minä haluaisin olla rakastettava :)

    • Ja kokoajan!

      Ja siis ihan kokoajan pitää jotain pyörityksiä, viestittelyjä tms. normaalina.

    • voi pettää

      Oma vesimiesM petti ja vielä valehteli vaikka käry kävi.Selityksenä: OLEN TYHMÄ MIES.Luulin tätä ennen että eroaa ennenkuin pettää.Vielä kuitenkin yhdessä. SkorpioniN

    • Anonyymi

      Vesimies ei petä, jos on sitoutunut suhteeseen. Siihen sitoutumiseen ei muuten sormukset auta, vaan se on vesimiehen oma päätös, kun sopiva ihminen tulee kohdalle ja on tarpeeksi jo seikkailtu. Nuorena, kun sanoin kaikille, etten ole valmis sitoutumaan, en todellakaan sitoutunut. Myöhemmin sitouduin..... 20v meni ja suhde loppui lopulta miehen pettämiseen (rapu), ja muihin hänen ongelmiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe