mitä teen ??!! hamsterini ei saa silmiään auki ne ovat jonkinlaisessa rähmässä
miten voisin auttaa sitä ??
olen hirmu huolissani siitä !!!
se kulkee sokeana ympäri häkkiä ..
se on 2½ vuotta vanha .,.
se ei muutenkaa ole enää ''normaali''
se ei syö kunnolla yms.
:'(
auttakaa äkkii !!!
Apuaa !!!!!!!
7
410
Vastaukset
Keitä vettä ja anna sen jäähtyä. Sitten kostuta vanulappua tms. veteen ja pyyhi sillä hamsterin silmiä. Se poistaa rähmän ja avaa silmät.
Katso hamsterin suuhun. Ylipitkät hampaat voivat olla yksi syy huonoon syömiseen. Myös jokin sairaus voi olla siihen syynä.- paralla
on varmaan joku sairaus, tai ihan vanhuus vaivaa. oma hamsterinikin kuoli ihan yllättäen. toivottavasti hamsusi kuitenkin paranee.
- jadesha
ja jos mikään ei auta, niin ottaisin yhteyden eläinlääkäriin. Aika vanhahan hamsteri jo on, että saattaa kyllä vanhuuskin painaa.
- jelppaaja
Minulla oli samavika 3vuotiaana pyyhin silmäni "unirievulla" puhtaaksi.
Joten se kostealla kangaspalalla pyyhkiminen kyllä auttaa! - Iduska
Apua mun hamsteri ei aukaise silmiään se vain juoksee ympärihäkkiä sokeana apua auttakaa !!!!!!!!!!!!!!!!!
- Iduska
Se on vasta 1wee
- Sedä
Iduska kirjoitti:
Se on vasta 1wee
Soita eläinlääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042