kuinka se toimii, vai toimiiko?
härkä&skorppari
6
1623
Vastaukset
- vaan
rauhassa, äääliö.
- toiminut jo yli 10 v
Vastamerkkien voimaa. Suosittelen ;)
- Minä vaan
tottavie aikansa, itse skorpparinainen, lopulta härkämiehen omistushalu ja mustasukkaisuus pilaa koko jutun. Itseltä ainakin paloi hiilet jatkuvaan kyttäämiseen ja vahtaamiseen, onnea kuitenkin yritykselle.
- tupupupuna
mie en tajua miksi mun ystävät on skorpioneja vaikka pahimmat sisar tai rakkauskamut ollu niin kieroja egoisteja eli siis aina vain samaa horosk.merkkiä tulee elämääni...ja pitäisi toimiakin kuulemma
- Härkä
Itselläni on miespuolinen skorppiooni ystävä joka on erittäin salaperäinen ja seksuaalisesti kiehtova. Mutta sitten kun katsoo vähän aikaa, paljastuu sellainen herkkä mies, joka kaipaa vain syliä. Mutta joissakin tapauksessa, minä koen tämän skorppioonin pelottavana kauhean egon ja oikeassa olemisen takia. No, mutta, olemmehan me härätkin aina oikeassa ;)
- lappapuuro
skorppari jaksaa kiinnostaa niin kauan kuin sen näkee, ja pari minuuttia jälkeen, en jää kaipaamaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389