Hei!
Edullinen ja MUKAVA majoitusvaihtoehto:
Vuokraan kahta huoneistoa (yli 70 m2, 2 h k wc kylpyhuone) keskustassa, 100 v. vanhassa talossa, 4 m korkeat huoneet, ja kävlymatka kaikkialle ( kaikki julkinen liikenne ympärillä). Antiikilla/ modernilla kalustetussa huoneistossa myös kaikki tarvittavat kodinkoneet ja astiasto.
Kesästä hieman yli puolet varattu ja KEVÄT ON TÄYSI. Teen kaikkien kanssa vuokrasopimuksen loma-ajankohdallesi, viiden vuoden kokemuksella kerron myös sopimuksen teon yheydessä vinkkejä matkaasi varten.
Soittele tai kirjoittele, niin vastaan mielelläni, ja lähetän tarvittaessa kuvia.
Et tule pettymään
;)Pasi Pääkkönen
gsm 041 52 65 140
[email protected]
KESÄLLÄ TILAA MAJOITUKSESSA
Pasi
2
537
Vastaukset
- Pasi....
Missä osoitteessa tämä asunto sijaitsee, entä mikä on hinta syksyllä 2aik lapsi(15v),olen menossa käymään Budapestissä keväällä työmatkalla ja olisi mukava katsella etukäteen paikkoja.
- Pasi
Hei!
Kiitos tiedustelusta, toinen on Jósika utcalla VII-kaupunginosa ja toinen Vörösmarty utcalla VI-kaupunginosa. Jósika utcassa on tosin alustava varaus koko syksylle, mutta toisessa on tilaa. Hinta syksyllä on 40 e/ 2 hlö/ yö ja jos lähtijöitä on enemmän, niin 12 e/ lisähenkilö/ yö. Majoitustilaa on siis neljälle henkilölle.
;)Pasi
gsm 041-5265140
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418