Katsokaa ihmeessä tartu mikkiin tänään klo 21 kakkoselta! Mukana Meiju Suvas, Kake Randelin, Fredi ja Vicky Rosti! Tulee selvästi iskelmäpainotteinen ilta!
Tartu mikkiin!
11
1231
Vastaukset
- kun muistutit
meinasin ihan unohtaa kun siin on tuo mun suosikki Kake!
- todellakaan
Ei kiinnosta niin pätkääkään. Hyvä kun kerroit niin tiedän olla katsomatta. Kaikki ällötykset esiintymässä samassa ohjelmassa.
- mutta nauhotan
ja katson sitten toisen kerran nauhalta!
Joo tuli kanssa katsottua. Noista artisteista enemmän omaa musiikkimakuani kohtaavat Kake Randelin ja Vicky Rosti vaikkei Meiju ja Fredikään varmasti huonoja ole muusikkoina.
- tänään ohjelman
En tiedä kenet olis valinnut parhaaksi esiintyjäksi, mutta Kake ja Fresi ovat musiikillsesti minulle tutumpia!
- UnUn254
Tartuu mikkiin mainostaminen oikein on.
Ennen nettiäkin ihmiset tiesivät mitä tv:ä tulee ja milloin.
Et ole ainoa, joka ossaa lukea lehtiä, yms....musiikista ja muusikoista keskustelua varten tämä palsta, ja eilen sattui olemaan 4 sellaista samassa ohjelmassa.
- elämä pienissä
kun pitää ihan vaivautua tällaitakin paheksumaan jos joku ystävällisesti vihjaisee tulevasta kevyen musiikin viihdeohjelmasta. Palstan aihe on sentään iskelmä ja tanssimusiikki. parempaa ja vähemmän tiukkapipoista loppuelämää vaan sulle.
- ja itse
tykkäsin ainoastaa Kake Randelinista ja Fredikin menetteli mut miksi Meijusta on tullut tuollainen kanamainen ja hillui kun mikäkin. Vicky sentäs osasi esiintyä.
- tuuppari
pätkä se oli,mun suosikki niistä ehdottomasti on kake randelin,ohjelma tiedoissa mainittiin että rallitähti kake randelin,nykyään kake ajelee kait harvemmin mutta 80 luvulla kake oli aika hyvä kuski ralleissa.
- ARSKA
Kake oli hyvä vaikka ääni jäi fredin alle, mutta käykää kaken keikoilla niin tiiijätte kuka on paras?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244