Siinä se on koko surullinen tarina.
Katso MTV 3:n netti-tv:stä 45-minuuttia!!!!
4
1084
Vastaukset
- mitäs??!
Ettei vaan olis sensaatihakuisen ohjelman tuottamaa roskaa. Mitä nyt olen yleensä kuullut niin tyytyväisiäkin asiakkaita tuntuu olevan aika paljon.
- niinkö?
Yllättävän paljon kuitenkin löytyy netistä negatiivisia kommentteja kyseiseen puljuun liittyen.
- Epäilyttävää touhua
varmasti voi löytyä molempia, niin tyytyväisiä kuin tyytymättömiäkin. Uskon, että netin keskustelut (jo useamman vuoden ajalta) heijastavat kuitenkin sitä todellisuutta, että Huippuvalmennuksella on keskimääräistä aika paljon enemmän niitä pettyneitä asiakkaita, kuin muilla firmoilla.
Mitä tulee 45 minuuttia -ohjelmaan, mielestäni sen kiinnostavinta antia oli nimenomaan taloussotkujen ja perustamisvuodesta valehtelun paljastuminen. Paljastui, että kyse onkin paljon pienemmästä ja uudemmasta organisaatiosta, kuin yritys itse uskottelee (vrt. yritysesittely firman omilla sivuilla ja useilla muillakin sivustoilla). On rikottu osakeyhtiölakia ja talous on kuralla. Tällaiset seikat eivät ole omiaan ylläpitämään luottamusta yritykseen, vaikka joku joskus olisikin ollut opetukseen tyytyväinen. Itse en konkurssin pelossa uskaltaisi kurssimaksua kyseiseen firmaan maksaa!- huippuvalmennusta tarkkaillut
Ohjelma sisälsi tietoa, joka johtaa talousrikostutkintaan. Poliisilla on kuitenkin tällä hetkellä niin paljon talousrikoksia hoidettavana, että tapauksiin tartutaan pahimmillaan vuosien viiveellä - usein konkurssihakemuksen yhteydessä. Pitäkää varanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423