Entä kalat-nainen ja kaksos-mies???

Onko mahdoton vai olisko to...

Joo......
Nyt olis kiva kuulla muutamia mielipiteitä!!!
Itse olen tietysti vilkas ja levoton kaksonen!
Kalat-Tyttö on suoraan tähtäimessä!!!!
Kannattaako "laukaista", vai unohanko koko jutun??

10

3315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat-nainen

      Mitäpä sanois,joo,hauskaa kalat ja kaksoset osaa pitää yhdessä niinkauan kun sitä kestää...kun sukset menee ristiin niin sitten ei ole enää mitään tehtävissä.Molemmat merkit hankalia ja itsekeskeisiä,mutta toisaalta kilttejä.Kannattaa kokeilla,jos ei tunnu hyvältä,voi lopettaa,ei kannata jäädä toisiinsa roikkumaan!!

    • Asiaa läheltä seurrannut.

      En pidä tätä olennkaan mahdottomana!Jos kummatkin
      antavat toisilleen sen tarvittavan yksinäisen hetken ,jolloin ainakin kaksonen kelaa uudellen tapahtuneet jutut,onnistuu homma!!
      Nyttää kyllä tämän parin meno olla aikakamoista
      matalalentoa,seksikin onnistuu kuulemma niin etteivät sängyt tahdo kestää.Ota tosta sitten selvää!!!??????

      • oijoi...!!!

        Todella...taivaassa käytiin sängystä käsin tässä suhteessa...kaksosmies-kalatnainen....hehe


    • kokemusta

      voin sanoa että natsa jonkin aikaa mutta siihen se sit jääkin.
      itse olen seurustellut ja asunut kaksosmiehen (useamman)kanssa pariin otteeseen ja aina mennyt överiksi.
      kavreina loistavia yhdessä mutta suhteen henkisyys ei tahdo näiltä kahdelta onnistua. Jonkinlainen viimeinen yhteys puuttuu...vai johtuuko sitten puheen puutteesta mitä on vaikea kyllä uskoa tuossa suhteessa. Sänky hommat kyllä sujuu..vaikka suhde oliskin jo ehtoon puolella :)

    • Niin kauan kun vielä pystyt..

      nimittäin kalat-tyttöa et ehdi kauan tähtäämään, uskon , kun olette aika moisia "pärpättäjiä, varsinkin kaksonen,että jos pystytte selvittämään
      toisillenne asiat SUORAAN, voisi tulla ihan hyvä liitto .Kaksos-mies:ÄLÄ LOUKKAA herkkää ja kilttiä
      kalat-neitokaista.Hänellä on pitkä pinnä, mutta
      ei sekään loputtomiin kestä
      Hoida seksi loppuun saakka,äläkä jätä sitä puolitiehen, niin kuin kaikkien asioittesi kanssa yleensä käy!!! .....tsemppiä!!!!!!!!!

    • pidempään

      useampaan kertaan on tullu seukattua kaksosen kanssa. ainoa oikea fisuneidolle on skorppari.

    • 32 vuotta

      Vaakamiehen kanssa naimisissa jo 32 vuotta. Välillä toimii ja välillä ei. Vaaka palauttaa välillä maan pinnalle minut kalan. Mutta romantiikkaakin löytyy yhä vieläkin. Ei paljoa valittamista.

      • 32 vuotta

        Tämä viesti tuli laitettua vahingossa väärään kohtaan.


    • Kikka

      Olen ollut kaksos/miehen kanssa 33v. ja mielestäni eivät sovi yhteen kalojen kanssa. Kolea liitto, kaksonen menis elämänsä leikkien läpi. eikä ratkois mitään arkipäiväisiä juttuja. Ainakin mulle jättänyt vaikeitten asioiden ratkomisen. Niin ja koti ei juurikaan häntä kiinnosta, tuskin tietää vieläkään missä säilytetään esim... kattiloita, taikka muita kotiin liittyvää.

      • 2+2=4

        Mies hoitaa kodin, maksaa laskut, laittaa ruoan, leipoo ja siivoaa.Minä pesen pyykin, haen ja vien lapset päiväkotiin. Viikonloput ja muut vapaat kuluu samojen harrastusten parissa.Kalastus ja suunnistus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe