Joo......
Nyt olis kiva kuulla muutamia mielipiteitä!!!
Itse olen tietysti vilkas ja levoton kaksonen!
Kalat-Tyttö on suoraan tähtäimessä!!!!
Kannattaako "laukaista", vai unohanko koko jutun??
Entä kalat-nainen ja kaksos-mies???
10
3420
Vastaukset
- kalat-nainen
Mitäpä sanois,joo,hauskaa kalat ja kaksoset osaa pitää yhdessä niinkauan kun sitä kestää...kun sukset menee ristiin niin sitten ei ole enää mitään tehtävissä.Molemmat merkit hankalia ja itsekeskeisiä,mutta toisaalta kilttejä.Kannattaa kokeilla,jos ei tunnu hyvältä,voi lopettaa,ei kannata jäädä toisiinsa roikkumaan!!
- Asiaa läheltä seurrannut.
En pidä tätä olennkaan mahdottomana!Jos kummatkin
antavat toisilleen sen tarvittavan yksinäisen hetken ,jolloin ainakin kaksonen kelaa uudellen tapahtuneet jutut,onnistuu homma!!
Nyttää kyllä tämän parin meno olla aikakamoista
matalalentoa,seksikin onnistuu kuulemma niin etteivät sängyt tahdo kestää.Ota tosta sitten selvää!!!??????- oijoi...!!!
Todella...taivaassa käytiin sängystä käsin tässä suhteessa...kaksosmies-kalatnainen....hehe
- kokemusta
voin sanoa että natsa jonkin aikaa mutta siihen se sit jääkin.
itse olen seurustellut ja asunut kaksosmiehen (useamman)kanssa pariin otteeseen ja aina mennyt överiksi.
kavreina loistavia yhdessä mutta suhteen henkisyys ei tahdo näiltä kahdelta onnistua. Jonkinlainen viimeinen yhteys puuttuu...vai johtuuko sitten puheen puutteesta mitä on vaikea kyllä uskoa tuossa suhteessa. Sänky hommat kyllä sujuu..vaikka suhde oliskin jo ehtoon puolella :) - Niin kauan kun vielä pystyt..
nimittäin kalat-tyttöa et ehdi kauan tähtäämään, uskon , kun olette aika moisia "pärpättäjiä, varsinkin kaksonen,että jos pystytte selvittämään
toisillenne asiat SUORAAN, voisi tulla ihan hyvä liitto .Kaksos-mies:ÄLÄ LOUKKAA herkkää ja kilttiä
kalat-neitokaista.Hänellä on pitkä pinnä, mutta
ei sekään loputtomiin kestä
Hoida seksi loppuun saakka,äläkä jätä sitä puolitiehen, niin kuin kaikkien asioittesi kanssa yleensä käy!!! .....tsemppiä!!!!!!!!! - pidempään
useampaan kertaan on tullu seukattua kaksosen kanssa. ainoa oikea fisuneidolle on skorppari.
- 32 vuotta
Vaakamiehen kanssa naimisissa jo 32 vuotta. Välillä toimii ja välillä ei. Vaaka palauttaa välillä maan pinnalle minut kalan. Mutta romantiikkaakin löytyy yhä vieläkin. Ei paljoa valittamista.
- 32 vuotta
Tämä viesti tuli laitettua vahingossa väärään kohtaan.
- Kikka
Olen ollut kaksos/miehen kanssa 33v. ja mielestäni eivät sovi yhteen kalojen kanssa. Kolea liitto, kaksonen menis elämänsä leikkien läpi. eikä ratkois mitään arkipäiväisiä juttuja. Ainakin mulle jättänyt vaikeitten asioiden ratkomisen. Niin ja koti ei juurikaan häntä kiinnosta, tuskin tietää vieläkään missä säilytetään esim... kattiloita, taikka muita kotiin liittyvää.
- 2+2=4
Mies hoitaa kodin, maksaa laskut, laittaa ruoan, leipoo ja siivoaa.Minä pesen pyykin, haen ja vien lapset päiväkotiin. Viikonloput ja muut vapaat kuluu samojen harrastusten parissa.Kalastus ja suunnistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783