Joo......
Nyt olis kiva kuulla muutamia mielipiteitä!!!
Itse olen tietysti vilkas ja levoton kaksonen!
Kalat-Tyttö on suoraan tähtäimessä!!!!
Kannattaako "laukaista", vai unohanko koko jutun??
Entä kalat-nainen ja kaksos-mies???
10
3514
Vastaukset
- kalat-nainen
Mitäpä sanois,joo,hauskaa kalat ja kaksoset osaa pitää yhdessä niinkauan kun sitä kestää...kun sukset menee ristiin niin sitten ei ole enää mitään tehtävissä.Molemmat merkit hankalia ja itsekeskeisiä,mutta toisaalta kilttejä.Kannattaa kokeilla,jos ei tunnu hyvältä,voi lopettaa,ei kannata jäädä toisiinsa roikkumaan!!
- Asiaa läheltä seurrannut.
En pidä tätä olennkaan mahdottomana!Jos kummatkin
antavat toisilleen sen tarvittavan yksinäisen hetken ,jolloin ainakin kaksonen kelaa uudellen tapahtuneet jutut,onnistuu homma!!
Nyttää kyllä tämän parin meno olla aikakamoista
matalalentoa,seksikin onnistuu kuulemma niin etteivät sängyt tahdo kestää.Ota tosta sitten selvää!!!??????- oijoi...!!!
Todella...taivaassa käytiin sängystä käsin tässä suhteessa...kaksosmies-kalatnainen....hehe
- kokemusta
voin sanoa että natsa jonkin aikaa mutta siihen se sit jääkin.
itse olen seurustellut ja asunut kaksosmiehen (useamman)kanssa pariin otteeseen ja aina mennyt överiksi.
kavreina loistavia yhdessä mutta suhteen henkisyys ei tahdo näiltä kahdelta onnistua. Jonkinlainen viimeinen yhteys puuttuu...vai johtuuko sitten puheen puutteesta mitä on vaikea kyllä uskoa tuossa suhteessa. Sänky hommat kyllä sujuu..vaikka suhde oliskin jo ehtoon puolella :) - Niin kauan kun vielä pystyt..
nimittäin kalat-tyttöa et ehdi kauan tähtäämään, uskon , kun olette aika moisia "pärpättäjiä, varsinkin kaksonen,että jos pystytte selvittämään
toisillenne asiat SUORAAN, voisi tulla ihan hyvä liitto .Kaksos-mies:ÄLÄ LOUKKAA herkkää ja kilttiä
kalat-neitokaista.Hänellä on pitkä pinnä, mutta
ei sekään loputtomiin kestä
Hoida seksi loppuun saakka,äläkä jätä sitä puolitiehen, niin kuin kaikkien asioittesi kanssa yleensä käy!!! .....tsemppiä!!!!!!!!! - pidempään
useampaan kertaan on tullu seukattua kaksosen kanssa. ainoa oikea fisuneidolle on skorppari.
- 32 vuotta
Vaakamiehen kanssa naimisissa jo 32 vuotta. Välillä toimii ja välillä ei. Vaaka palauttaa välillä maan pinnalle minut kalan. Mutta romantiikkaakin löytyy yhä vieläkin. Ei paljoa valittamista.
- 32 vuotta
Tämä viesti tuli laitettua vahingossa väärään kohtaan.
- Kikka
Olen ollut kaksos/miehen kanssa 33v. ja mielestäni eivät sovi yhteen kalojen kanssa. Kolea liitto, kaksonen menis elämänsä leikkien läpi. eikä ratkois mitään arkipäiväisiä juttuja. Ainakin mulle jättänyt vaikeitten asioiden ratkomisen. Niin ja koti ei juurikaan häntä kiinnosta, tuskin tietää vieläkään missä säilytetään esim... kattiloita, taikka muita kotiin liittyvää.
- 2+2=4
Mies hoitaa kodin, maksaa laskut, laittaa ruoan, leipoo ja siivoaa.Minä pesen pyykin, haen ja vien lapset päiväkotiin. Viikonloput ja muut vapaat kuluu samojen harrastusten parissa.Kalastus ja suunnistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094137
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321682- 1651440
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251366Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101323Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125