Grand Tropicana

Terttu

Sain juuri kuulla Aurinkomatkoilta, että 18.2. alkaen majoitetaan jälleen Grand Tropicana hotelliin! Kuulemma Kansanterveyslaitos on tarkistanut tilanteen ja antanut luvan majoittaa jälleen sinne. Kumma kyllä eivät tiedota aiheesta mitään omilla nettisivuillaan! Onko muita jotka ovat saaneet samanlaista infoa?

9

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkustelija

      Tästä en olekaan kuullut aikaisemmin. Eilen laitoin Aurinkomatkoille mailin kysyäkseni mitä teen kun maaliskuinen matkani kyseiseen hotelliin tulee pian maksuun. Ei ole vielä kerinneet vastata.
      Ilmoitin heille, että joka tapauksessa olen valmis majoittumaan kyseiseen hotelliin.
      Tiedottajana matkayhtiö ei ole kovinkaan aktiivinen. Tähän asti olen ollut niin tyytyväinen etten ole vaivautunut itse tilailemaan hotelleja. Kivaa, kun kaikki hoidetaan puolesta. Turvallinen olo. Nyt tämän hotellipulman kanssa tuntuu vähän siltä kun olisi jätetty heitteille.

      • Terttu

        Niinpä, itse on saanut olla kyselemässä tietoja aurinkomatkoilta. Lupauksista huolimatta eivät ole sieltäpäin ottaneet yhteyksiä ja antaneet infoa!! Taitaapa mennä matkatoimisto tämän reissun jälkeen vaihtoon.


      • Tina
        Terttu kirjoitti:

        Niinpä, itse on saanut olla kyselemässä tietoja aurinkomatkoilta. Lupauksista huolimatta eivät ole sieltäpäin ottaneet yhteyksiä ja antaneet infoa!! Taitaapa mennä matkatoimisto tämän reissun jälkeen vaihtoon.

        Itsellä lähtö ensi viikon tiistaina 6.2. Matka oli varattu kyseiseen hotelliin ja itse sai soitella muutamaan otteeseen Aurinkomatkoille ja kysellä et mitä nyt. Sanoivat et lähtöä edeltävällä viikolla ilmoittavat mitä tarjoaa tilalle. No, onneksi soittivat kuitenki pari viikkoa ennen lähtöä ja tarjosivat toista hotellii Patong Beachilta.


      • N.H
        Tina kirjoitti:

        Itsellä lähtö ensi viikon tiistaina 6.2. Matka oli varattu kyseiseen hotelliin ja itse sai soitella muutamaan otteeseen Aurinkomatkoille ja kysellä et mitä nyt. Sanoivat et lähtöä edeltävällä viikolla ilmoittavat mitä tarjoaa tilalle. No, onneksi soittivat kuitenki pari viikkoa ennen lähtöä ja tarjosivat toista hotellii Patong Beachilta.

        Saitteko Banthai beachin tai Paragon hotellin?


      • Matkustelija

        No nyt minäkin sain saman tiedon sähköpostitse Aurinkomatkoilta. Grand Tropicana -hotelli on todettu käyttökelpoiseksi! Aurinkomatkat majoittaa sinne taas! Kiitos vaan matkayhtiölle tiedosta! Sinne sitten mennään maaliskuussa!


    • jeej

      ME mennää 18.2 Phukettii ja just toho GRAND Tropicanaan ihqqq

    • ........

      Ei oo kummonen hotelli, aula hieno, mutta huoneet aika pelkistettyjä. Ja vähän tunkkainen ilma. Aamupala kuitenkin jees.

      Ja sijainti on tietenkin hyvä, jos tykkää shoppailla ja hengailla Patong beachilla.

    • _Iitu_

      24.2. lähdössä. Kysyttyäni sähköpostitse sain vastauksen, että VESINÄYTTEET tutkittu ja todettu puhtaiksi - ja minä kun luulin, että tämä legionella-bakteeri viihty ilmastointikanavissa! Anyway, sinne mennään!

      • Döönerillä

        Viäkö on auki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe