eli kuinka tuo scart jakaja oikein toimii, siis tietenkin scart johto paikoilleen, siinä on noin 6 paikkaa lisää,
pitääkö minun tv:stä muuttaa jotain säätöjä, että toimisi?
kiitoksia vastauksista!:
scart-jakaja, phlilips-tv
7
715
Vastaukset 7
Onko siinä kytkimiä, jolla valitaan lähde? Jos ei, sillä ei juuri tee mitään ainakaan lähteen valinnassa.
- sama...
tv:ssäkö?
olen aika tietämätön näissä asioissa!
tollanen 28" töllö, putkitelkkari, eikä ihmeellisiä maksanu aikoinaan sama... kirjoitti:
tv:ssäkö?
olen aika tietämätön näissä asioissa!
tollanen 28" töllö, putkitelkkari, eikä ihmeellisiä maksanu aikoinaanJakajassa tietysti!
- sama....
okaro kirjoitti:
Jakajassa tietysti!
siinä ole, 5 scart paikkaa vain,,,eli??
sama.... kirjoitti:
siinä ole, 5 scart paikkaa vain,,,eli??
Siis asia ei ole muuttunut siitä kun vastasin ensimmäisen kerran. Tuo ei sovellu tarkoitukseesi.
- sama taas.....
okaro kirjoitti:
Siis asia ei ole muuttunut siitä kun vastasin ensimmäisen kerran. Tuo ei sovellu tarkoitukseesi.
mihinkä se sitten soveltuu, ja mihinkä se on tarkoitettu?
ja minkälainen minun sitten pitäisi ostaa,
kiitos kun olet jaksanut vastailla! - ostettava
sama taas..... kirjoitti:
mihinkä se sitten soveltuu, ja mihinkä se on tarkoitettu?
ja minkälainen minun sitten pitäisi ostaa,
kiitos kun olet jaksanut vastailla!Osta scart jakaja jossa on valintakytkimet joilla valitaan mikä niistä esim 5:stä scart-vaihtoehdosta kytkeytyy eteenpäin.Tässä on haittapuolena se että pitää vaivautua scartin luokse fyysisesti painamaan kytkintä jos haluaa vaihtaa toisen laitteen kytketyksi,mutta toimii takuulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731