Porsche nöyryyttää lasikuitupulkkaa

Piippolan oma poika

http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=3467&page_number=3

Superhypermegatuningviriviri-korvette eli Lingenfelter-tuplaturbo malli... 0-60mp/h 3,9s ; 0-100mp/h 7,3s...

Ja NÖYRTYY pahasti pikkaisen kutitellulle Carrera GT:lle... :)

http://rsportscars.com/eng/cars/sportec_spr1.asp

0-60mp/h 2,9s !!!

Eikä siinä vielä kaikki...

http://rsportscars.com/eng/cars/carrera_gt.asp

Super-Linimetti korveten KYYKYTYKSEEN riittää mainiosta VAKIOKIN porsche, perus carrera gt 0-60mp/h 3,9s ; 0-100mp/h ALLE 7s...

Ei taida ameriikan voima jyllätä... Har har... MOT! USA POWER(less)!!

Mitäs Piippolan oma poika Tapastikos tähän sanoo?

11

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta häivyn taas palstalta

kirjoittamaan historiikkejä MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!

• Tässä!!!

Corvette:
      Price $86,995 plus $45,385 for 2006 Z51 Corvette: $132,380

Porke:
      Base Price: 2006 Porsche Carrera GT - Approx. $484,000 / 450,000 € (last update: 2/3/2006)

BUAAHHHAAAHAHAHHAhHABUAHAHAHAHAH

• Piippolan oma poika

Rahalla saa ja hevosella pääsee...

Vauhti maksaa....

Korvette on köyhien punaniskajunttien auto...

Porsche on sivistyneiden ja hyvätuloisten auto...

Tapaskoksella ei ole varaa autoon, lukuunottamatta Matchbox- ja Majoretteluokan autoja...

Elämä on...

Niin joo, lasikuitupulkka lehtijousineen NÖYRTYY eurooppalaisen insinööritaidon edessä ja siihen ei tarvita kuin VAKIO Porsche...

USA POWER!! MOT!! Har har...

Taitaa virtuaalijenkkiautopojan eli Tapaskoksen alahuuli väristä...

Ei muuta lisättävää.

• Provo-kaattori
        Piippolan oma poika kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee...

Vauhti maksaa....

Korvette on köyhien punaniskajunttien auto...

Porsche on sivistyneiden ja hyvätuloisten auto...

Tapaskoksella ei ole varaa autoon, lukuunottamatta Matchbox- ja Majoretteluokan autoja...

Elämä on...

Niin joo, lasikuitupulkka lehtijousineen NÖYRTYY eurooppalaisen insinööritaidon edessä ja siihen ei tarvita kuin VAKIO Porsche...

USA POWER!! MOT!! Har har...

Taitaa virtuaalijenkkiautopojan eli Tapaskoksen alahuuli väristä...

Ei muuta lisättävää.

Porsche on hinnoiteltu hävyttömästi yli...

Porschen ostavat ainoastaan autoliikkeen luomilla mielikuvilla aivopestyt henkilöt, jotka lisäksi haluavat näyttää muille olevansa riittävän varakkaita... joka sekin on usein mielikuva = velkarahalla ostettu Porsche, joka on tuotu Saksasta...

Varmaan Porschen omistajissa on myös sivistyneitä ja hyvätuloisia... Tälle palsalle kirjoittelijat eivät kuulu niihin - poikkeuksena minä itse, joskaan en omista Porschea sen ylihinnoittelun vuoksi.

Tälle palstalle kirjoittelijat eivät monetkaan omista autoa ensinkään - lukuunottamatta minua.

Sitten asiallinen kysymys väliin:
        Valmistetaanko Valmet Automotiven tehtailla Uudessakaupungissa muita Porsche-malleja kuin Boxter ja Cayman?
        Joku tuolla alempana näytti sellaista väittävän. Oma kantani on, että ei valmisteta, korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!

P.S. En sitten ole Tapastikos, vaikka kuinka väittäisitte.

P.P.S. Turmiolan Tomppa näkyy olevan huumorimiehiä!

• ettet ole Tapastikos
        Provo-kaattori kirjoitti:

Porschen ostavat ainoastaan autoliikkeen luomilla mielikuvilla aivopestyt henkilöt, jotka lisäksi haluavat näyttää muille olevansa riittävän varakkaita... joka sekin on usein mielikuva = velkarahalla ostettu Porsche, joka on tuotu Saksasta...

Varmaan Porschen omistajissa on myös sivistyneitä ja hyvätuloisia... Tälle palsalle kirjoittelijat eivät kuulu niihin - poikkeuksena minä itse, joskaan en omista Porschea sen ylihinnoittelun vuoksi.

Tälle palstalle kirjoittelijat eivät monetkaan omista autoa ensinkään - lukuunottamatta minua.

Valmistetaanko Valmet Automotiven tehtailla Uudessakaupungissa muita Porsche-malleja kuin Boxter ja Cayman?
        Joku tuolla alempana näytti sellaista väittävän. Oma kantani on, että ei valmisteta, korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!

mutta asenteesi vaikuttaa "Porscheton"-nimimerkin tuotokselta.

• Piippolan oma poika
        Provo-kaattori kirjoitti:

Mutta avausviestini pointti olikin ettei korvetesta löydy mallia joka nöyryyttäisi vakioporschea, saatikka viritettyä porschea...

Hinta ei ollut kyseessä, vaan ihan puhdas suorituskykyvertailu jonka korvette HÄVISI, suorastaan NÖYRTYI porschen YLIVERTAISEN insinööritaidon edessä!

USA POWER(less) !! MOT!!

• isin pikku SAPA-palloilija

ei vaan khyll nepanepa rulettaa!!

• kaikki suomalaiset

Porschen omistajat ihan oikeasti tuollaisia kyrpiä, kuin täällä kirjoittelu antaa ymmrtää? Tämä on koko Suomi24:sen lapsellisin palsta.

• parempaa kuin Porsche

enkä silti riehu sillä... Siis yhtenä autona. Täällä olevat tampiot pilaavat merkin maineen aivankuin BMW:lle aikoinaan kävi. Kaverit ostaa jotain 928:ja runsaasti käytettyinä ja ovat sitten kovia BUAHAHAA-Porsche-miehiä. Todella säälittäviä.

• Piippolan oma poika
        parempaa kuin Porsche kirjoitti:

enkä silti riehu sillä... Siis yhtenä autona. Täällä olevat tampiot pilaavat merkin maineen aivankuin BMW:lle aikoinaan kävi. Kaverit ostaa jotain 928:ja runsaasti käytettyinä ja ovat sitten kovia BUAHAHAA-Porsche-miehiä. Todella säälittäviä.

Pari edellistä viestiä onkin sitten tapaskoksen itkuraivarissa kirjoittamia... Yhyy yhyy vittupaskaperkele ihan asiatonta keskustelua, meen pois tältä palstalta... Ruahahahaha!!!

USA POWER!!!1! MOT!!111

Laitas nyt tapa/piippola tähän se AINOA linkki jossa
        erikoisvette peittoaa porschen tavallisen mallin, siis se ruotsalainen testi... Hahahaha...

Vette NÖYRTYY Porschelle AINA!1!

• Kehitysapu.

Eiks ois järkevämpääkin tekemistä.PS
      Bugati Veyron 450Km huiput Top gearissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      97
      3327
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3143
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      218
      2680
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2269
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1599
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1304
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13