http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=3467&page_number=3
Superhypermegatuningviriviri-korvette eli Lingenfelter-tuplaturbo malli... 0-60mp/h 3,9s ; 0-100mp/h 7,3s...
Ja NÖYRTYY pahasti pikkaisen kutitellulle Carrera GT:lle... :)
http://rsportscars.com/eng/cars/sportec_spr1.asp
0-60mp/h 2,9s !!!
Eikä siinä vielä kaikki...
http://rsportscars.com/eng/cars/carrera_gt.asp
Super-Linimetti korveten KYYKYTYKSEEN riittää mainiosta VAKIOKIN porsche, perus carrera gt 0-60mp/h 3,9s ; 0-100mp/h ALLE 7s...
Ei taida ameriikan voima jyllätä... Har har... MOT! USA POWER(less)!!
Mitäs Piippolan oma poika Tapastikos tähän sanoo?
Porsche nöyryyttää lasikuitupulkkaa
11
1027
Vastaukset
- Kohta häivyn taas palstalta
kirjoittamaan historiikkejä MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!MOT!!! MOT!!! USA!!!!
- Tässä!!!
Corvette:
Price $86,995 plus $45,385 for 2006 Z51 Corvette: $132,380
Porke:
Base Price: 2006 Porsche Carrera GT - Approx. $484,000 / 450,000 € (last update: 2/3/2006)
BUAAHHHAAAHAHAHHAhHABUAHAHAHAHAH- Piippolan oma poika
Rahalla saa ja hevosella pääsee...
Vauhti maksaa....
Korvette on köyhien punaniskajunttien auto...
Porsche on sivistyneiden ja hyvätuloisten auto...
Tapaskoksella ei ole varaa autoon, lukuunottamatta Matchbox- ja Majoretteluokan autoja...
Elämä on...
Niin joo, lasikuitupulkka lehtijousineen NÖYRTYY eurooppalaisen insinööritaidon edessä ja siihen ei tarvita kuin VAKIO Porsche...
USA POWER!! MOT!! Har har...
Taitaa virtuaalijenkkiautopojan eli Tapaskoksen alahuuli väristä...
Ei muuta lisättävää. - Provo-kaattori
Piippolan oma poika kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee...
Vauhti maksaa....
Korvette on köyhien punaniskajunttien auto...
Porsche on sivistyneiden ja hyvätuloisten auto...
Tapaskoksella ei ole varaa autoon, lukuunottamatta Matchbox- ja Majoretteluokan autoja...
Elämä on...
Niin joo, lasikuitupulkka lehtijousineen NÖYRTYY eurooppalaisen insinööritaidon edessä ja siihen ei tarvita kuin VAKIO Porsche...
USA POWER!! MOT!! Har har...
Taitaa virtuaalijenkkiautopojan eli Tapaskoksen alahuuli väristä...
Ei muuta lisättävää.Porsche on hinnoiteltu hävyttömästi yli...
Porschen ostavat ainoastaan autoliikkeen luomilla mielikuvilla aivopestyt henkilöt, jotka lisäksi haluavat näyttää muille olevansa riittävän varakkaita... joka sekin on usein mielikuva = velkarahalla ostettu Porsche, joka on tuotu Saksasta...
Varmaan Porschen omistajissa on myös sivistyneitä ja hyvätuloisia... Tälle palsalle kirjoittelijat eivät kuulu niihin - poikkeuksena minä itse, joskaan en omista Porschea sen ylihinnoittelun vuoksi.
Tälle palstalle kirjoittelijat eivät monetkaan omista autoa ensinkään - lukuunottamatta minua.
Sitten asiallinen kysymys väliin:
Valmistetaanko Valmet Automotiven tehtailla Uudessakaupungissa muita Porsche-malleja kuin Boxter ja Cayman?
Joku tuolla alempana näytti sellaista väittävän. Oma kantani on, että ei valmisteta, korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!
P.S. En sitten ole Tapastikos, vaikka kuinka väittäisitte.
P.P.S. Turmiolan Tomppa näkyy olevan huumorimiehiä! - ettet ole Tapastikos
Provo-kaattori kirjoitti:
Porsche on hinnoiteltu hävyttömästi yli...
Porschen ostavat ainoastaan autoliikkeen luomilla mielikuvilla aivopestyt henkilöt, jotka lisäksi haluavat näyttää muille olevansa riittävän varakkaita... joka sekin on usein mielikuva = velkarahalla ostettu Porsche, joka on tuotu Saksasta...
Varmaan Porschen omistajissa on myös sivistyneitä ja hyvätuloisia... Tälle palsalle kirjoittelijat eivät kuulu niihin - poikkeuksena minä itse, joskaan en omista Porschea sen ylihinnoittelun vuoksi.
Tälle palstalle kirjoittelijat eivät monetkaan omista autoa ensinkään - lukuunottamatta minua.
Valmistetaanko Valmet Automotiven tehtailla Uudessakaupungissa muita Porsche-malleja kuin Boxter ja Cayman?
Joku tuolla alempana näytti sellaista väittävän. Oma kantani on, että ei valmisteta, korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!
P.P.S. Turmiolan Tomppa näkyy olevan huumorimiehiä!mutta asenteesi vaikuttaa "Porscheton"-nimimerkin tuotokselta.
- Piippolan oma poika
Provo-kaattori kirjoitti:
Porsche on hinnoiteltu hävyttömästi yli...
P.P.S. Turmiolan Tomppa näkyy olevan huumorimiehiä!Mutta avausviestini pointti olikin ettei korvetesta löydy mallia joka nöyryyttäisi vakioporschea, saatikka viritettyä porschea...
Hinta ei ollut kyseessä, vaan ihan puhdas suorituskykyvertailu jonka korvette HÄVISI, suorastaan NÖYRTYI porschen YLIVERTAISEN insinööritaidon edessä!
USA POWER(less) !! MOT!!
- isin pikku SAPA-palloilija
ei vaan khyll nepanepa rulettaa!!
- kaikki suomalaiset
Porschen omistajat ihan oikeasti tuollaisia kyrpiä, kuin täällä kirjoittelu antaa ymmrtää? Tämä on koko Suomi24:sen lapsellisin palsta.
- parempaa kuin Porsche
enkä silti riehu sillä... Siis yhtenä autona. Täällä olevat tampiot pilaavat merkin maineen aivankuin BMW:lle aikoinaan kävi. Kaverit ostaa jotain 928:ja runsaasti käytettyinä ja ovat sitten kovia BUAHAHAA-Porsche-miehiä. Todella säälittäviä.
- Piippolan oma poika
parempaa kuin Porsche kirjoitti:
enkä silti riehu sillä... Siis yhtenä autona. Täällä olevat tampiot pilaavat merkin maineen aivankuin BMW:lle aikoinaan kävi. Kaverit ostaa jotain 928:ja runsaasti käytettyinä ja ovat sitten kovia BUAHAHAA-Porsche-miehiä. Todella säälittäviä.
Pari edellistä viestiä onkin sitten tapaskoksen itkuraivarissa kirjoittamia... Yhyy yhyy vittupaskaperkele ihan asiatonta keskustelua, meen pois tältä palstalta... Ruahahahaha!!!
USA POWER!!!1! MOT!!111
Laitas nyt tapa/piippola tähän se AINOA linkki jossa
erikoisvette peittoaa porschen tavallisen mallin, siis se ruotsalainen testi... Hahahaha...
Vette NÖYRTYY Porschelle AINA!1!
- Kehitysapu.
Eiks ois järkevämpääkin tekemistä.PS
Bugati Veyron 450Km huiput Top gearissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541280Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206969Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15929- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865