Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaksosmiehet

Härkänainen

Mikähän siinä on, että vaikka härkien ei pitäisi tulla kaksosten kanssa toimeen niin mä tunnun heidän seurassaan viihtyvän (aina välillä;)).

Edellinen suhteeni oli kaksosmiehen kanssa, joka puhui minut pyörryksiin ja uskotteli rakastavansa minua ja jopa kosi puolen vuoden seurustelun jälkeen. Kieltäydyin. Puolentoistavuoden jälkeen mies kuitenkin petti minua ja kaikki puheet siitä että inhoaa pettämistä haihtuivat taivaan tuuliin.

Asiasta järkyttyneenä vietin vuoden yksineloa, kunnes tapasin nykyisen miesystäväni ja hänkin on kaksonen...
Hän ei ole varsinainen Shakespeare, mutta näyttää välittämisensä käytännössä ja saa minut pyörryksiin aina välillä (joskus myös negat. mielessä). Vuosi ollaan nyt oltu yhdessä ja välillä on ollut riitoja (ero lähellä) ja jotain kaksimielistäkin kaksosten tapaan miehestä löytyy, mutta olen aivan ihmeissäni miten hyvin meillä kuitenkin synkkaa. Molemmissa merkeissä on huonoja puolia.


Mitä kokemuksia teillä on härän ja kaksosten suhteesta? Tiedän yhden pariskunnan, joka on ollut näillä merkeillä naimisissa monta kymmentä vuotta. Olivat yrittäneet erota, mut ei ollu onnistunu, ku rakkaus oli ajanu takaisin yhteen:)

5

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisusis

      Olen seurustellut ollut avoliitossa kaksos- miehen kanssa 15v. eli teinistä saakka. Paljon on ollut hyviä hetkiä, samoin vaikeita aikoja. Mieheni ei ole todellakaan mikään perinteinen kaksonen (puhelias, vilkas, ihmisten seurassa viihtyvä) vaan päin- vastoin. Joskus kaipaisi hieman enemmän keskustelua tai vaikka jonnenjoutavaa höpinää... Mutta ei ihmeemmin valittamista.

      • tiina...

        Olen itse kaksosnainen ja seurustellut olen härkämiehen kanssa 1,5 vuotta. Meillä on ollut vuoristorataa, enemmänkin miehen puolelta, koskaan ei ota selvää mitä hän todellisuudessa sittenkään haluaa..Luulin sit, että meillä meni hyvin, mutta hän jäikin kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa ja heillä oli ollut suhde jonkin aikaa..että se siitä uskollisesta härästä..

        Härkämies on tarkka rahoistaan, mutta tuhlailee kuitenkin, nauttii hyvästä ruuasta, naisensa hemmottelusta, on myös huolehtivainen..mutta sitten löytyy noita ikäviä piirteitä, kuten pettämistä, valehtelua, salailua, kaksnaamaisuutta.En tiedä, onko horoskooppimerkistä kiinni, mutta näin minun härkämieheni kohdalla.Ja ,mitä voin itsestäni sanoa kaksosena, kun ihastun ja kiinnyn johonkin ihmiseen niinkuin tähän härkämieheen, olen aivan hänen "lumoissaan".Haluan vain hänen parastaan ja että meillä menisi hyvin.Miellytän häntä, ostelen lahjoja, persoonani muuttuu täysin..kiltti ja sinisilmäinenkin:/..että tämmöistä.


      • Härkänainen
        tiina... kirjoitti:

        Olen itse kaksosnainen ja seurustellut olen härkämiehen kanssa 1,5 vuotta. Meillä on ollut vuoristorataa, enemmänkin miehen puolelta, koskaan ei ota selvää mitä hän todellisuudessa sittenkään haluaa..Luulin sit, että meillä meni hyvin, mutta hän jäikin kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa ja heillä oli ollut suhde jonkin aikaa..että se siitä uskollisesta härästä..

        Härkämies on tarkka rahoistaan, mutta tuhlailee kuitenkin, nauttii hyvästä ruuasta, naisensa hemmottelusta, on myös huolehtivainen..mutta sitten löytyy noita ikäviä piirteitä, kuten pettämistä, valehtelua, salailua, kaksnaamaisuutta.En tiedä, onko horoskooppimerkistä kiinni, mutta näin minun härkämieheni kohdalla.Ja ,mitä voin itsestäni sanoa kaksosena, kun ihastun ja kiinnyn johonkin ihmiseen niinkuin tähän härkämieheen, olen aivan hänen "lumoissaan".Haluan vain hänen parastaan ja että meillä menisi hyvin.Miellytän häntä, ostelen lahjoja, persoonani muuttuu täysin..kiltti ja sinisilmäinenkin:/..että tämmöistä.

        Olen itsekin ollut suhteessa yhden härkämiehen kanssa, josta oli vähän samanlaisia kokemuksia; pettämistä ja valehtelua.
        Lisäksi tunnen muutamia härkämiehiä muuten, jotka ovat osoittautuneet melkoisen ikäviksi tyypeiksi.


    • vanhakokenut

      Kyllä tiedän kiinnostuksesta. Kotitausta ratkaisee kuitenkin kaiken onnistumisen... Kaksoset on itsekeskeisiä, mutta älyllisesti kiehtovia. Onnea matkaan!

    • härkänainen

      voin kertoa yhden tapauksen. olen myös helposti kaksosiin ihastunut. kaikki menee alussa hyvin. ensimmäisessä suhteessa vuoden, mutta kaksonen alkoi elää niin kovin omaa elämää ja haukkua minua ettei tullut mitään. nykyisessä suhteessa oltu 4v erottu 2 kertaa minun tahdosta mutta jokin aina saa uskomaan suhteen onnistumiseen uudelleen. eniten harmittaa kaksosen ainiainen "oman elämän eläminen" jolloin ei kerrota mitään kumppanille joka on tosi vaikeaa omistushaluiselle härälle. toisinaan kuitenkin mies osaa pitää kiinni silloin kun kaikki on jo mennyt päin mäntyä ja ostelee lahjoja paljon kun sille päälle sattuu. nyt kaikki kuitenkin on taas päin mäntyä ja nyt kaksonen haluaa lopettaa suhteen. jos nyt erotaan niin ei enää ikinä kaksosia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe