mikä on kun lämmöt laskee ajossa

seat mies

Mikä on kun auto lämmöt nousevat normaaliin paikallaan mut kun lähet ajoon niin lämmöt alkavat laskemaan just tarkenee 4 asteen pakkasessa auto on siis seat toledo 1.8 yks piste ruisku vm 92

18

13680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • termostaatin

      tarkastanut? Minulla itselläni oli sama ongelma.
      Tosin auto oli Nissan.Kun paikallaan käytti,niin lämmöt ok. Jonkun aikaa ajettua,alkoi lämpö laskea(ajoviima).

      • seat mies

        siitä huolimatta laskee vaikka vaihettiin uus termostaatti


      • termostaatti
        seat mies kirjoitti:

        siitä huolimatta laskee vaikka vaihettiin uus termostaatti

        Hei.Ikävä,että et vikaa löytänyt.
        Uskoisin,että olet tarkistanut nesteet.
        -puhallin toimii.
        -vesipumppu kunnossa.
        -Jos nämä ok ja termostaatin lämpöarvot oikeat.
        Niin varmaankin kannattaa viedä huoltoon.Toivotaan nyt kuitenkin,että joku saman ongelman kanssa "paininut" lukee viestisi.


      • Anonyymi
        seat mies kirjoitti:

        siitä huolimatta laskee vaikka vaihettiin uus termostaatti

        Onko varma ettei se jäähdyttimen flekti pyöri jatkuvasti silloin on lämpöanturi viallinen


    • ole ole

      epähuomiossa ottanut pois mitään muovisuojia moottoritilan ympäriltä? niitä lipareita on useitakin, tuntuu jotain remppaa tehdessä ylimääräisiltä, varsinki kesällä. Mutta talvella niillä on oma tehtävänsä.
      Tai sitten on kansiremppa (pahvin vaihto oikaisu) kohta tiedossa.... :(

      • Nimetön

        kaikki on ehjänän ei ole löydetty vikaa miks se laskee lämmöt


      • OOOOOOOHHH
        Nimetön kirjoitti:

        kaikki on ehjänän ei ole löydetty vikaa miks se laskee lämmöt

        Seuraava ajatu ei varmaankaan ensimmäisenä astu mieleen... mutta kokeilkaa! Itselläni auton lämpeneminen ainakin nopeutui ja pääsin eroon huurtuvasta tuulilasista ;)

        Kokeilkaapa vaihtaa raitisilmasuodatin! Itselläni ei enää päästänyt oikeastaan ollenkaan ilmaa siitä läpi -> eipä virrannut ilmaa lämppärin kautta ohjaamoonkaan! Eli aika viileä meininki jos ei lämmin ilma virtaa auton läpi!


      • tuntuu...
        OOOOOOOHHH kirjoitti:

        Seuraava ajatu ei varmaankaan ensimmäisenä astu mieleen... mutta kokeilkaa! Itselläni auton lämpeneminen ainakin nopeutui ja pääsin eroon huurtuvasta tuulilasista ;)

        Kokeilkaapa vaihtaa raitisilmasuodatin! Itselläni ei enää päästänyt oikeastaan ollenkaan ilmaa siitä läpi -> eipä virrannut ilmaa lämppärin kautta ohjaamoonkaan! Eli aika viileä meininki jos ei lämmin ilma virtaa auton läpi!

        Kuinka se raitisilmasuodatin vaikuttaa moottorin lämpötilaan? Tässä ketjussa kysyttiin moottorin lämpötilan laskusta, ei auton sisälämpötilan.


      • OOOOOOOHHH
        tuntuu... kirjoitti:

        Kuinka se raitisilmasuodatin vaikuttaa moottorin lämpötilaan? Tässä ketjussa kysyttiin moottorin lämpötilan laskusta, ei auton sisälämpötilan.

        Sorry! Pitäisi tosiaan lukea koko ketju alusta loppuun, niin ei virheitä tapahtuisi!


      • Anonyymi
        tuntuu... kirjoitti:

        Kuinka se raitisilmasuodatin vaikuttaa moottorin lämpötilaan? Tässä ketjussa kysyttiin moottorin lämpötilan laskusta, ei auton sisälämpötilan.

        En minä tiedä mutta kyllä se voi jotenkin olla yhteydessä siihen


    • tarpeeksi?

      Vastaaviin oireisiin on törmätty, kun jäähdytysnestettä oli niin vähän, että paisuntasäiliökin oli ihan tyhjä.

      Jos nestettä on tarpeeksi, niin onko ilmattu kunnolla termostaatin vaihdon jälkeen?

    • joko vika

      on selvinnyt? Kerro muillekkin, jos joskus sattuu moinen homma tuleen vastaan...

    • Ilimo

      Selvästi lämmityslaitteen kennossa ilmapussi.

      Ilmaus!

    • Anonyymi

      Kokeilkaa laittaa ilmastointi pois niin moottorin lämpöjen pitäis alkaa taas nousta. Meillä oli sama ongelma ja tällä lailla se alko nousta

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä, mutta laiton autoni kiertoon jo 10 vuotta sitten.
        Hölmö!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, mutta laiton autoni kiertoon jo 10 vuotta sitten.
        Hölmö!!

        Persreikäää sun äitii panen


    • Anonyymi

      Kansivikaisia folkkareita yäk!

    • Anonyymi00018

      Kysymys aloitettu 2007. Koslakin paalitettu. Turha vastailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe