Rintaruokinta ja teiniäiti

Kunnon äiti

Ihan turhaanhan minä näitä neuvoja täällä teille kurittomille teineille jakelen, mutta sanonpahan muutaman sanan rintaruokinnasta. Nainen ei ole nainen ennenkuin hänellä on kasvanut rinnat. Lapsen ruokintaan ei riitä mitkään patalaput, vaan vähintään täytyy olla b ta c kuppikoon tissit, ennenkuin voi ruveta harkitsemaan lapsentekoa vakavasti. Kenelläkään alle 18-vuotiaalla ei kuitenkaan ole vielä b kuppikoon rintavarustusta, joten tässä jälleen syy miksei kuulu hankkia lasta teininä, eli lapsi jää ilman maitoa kun äidillä ei ole kuin pienet poukamat puseron alla. Voitte kysyä tätä asiaa lääkäriltä, ellette usko minua, senkin vekarat.

Terveisin: "Aikuinen 35-vuotias odottava äiti, jolla on c-kupit :)"

58

3887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v,ei raskaana c

Miehen siskot eivät siis ikinä tuolla perusteella ois saaneet lapsia tehdä,ovat niin pienirintaisia,että a-kuppikin on iso!!Ts.miltei lautoja ovat kaikki.Silti imettivät hyvin useammankin lapsen.

• 40v.........

Mulla oli ekaa lasta odottaessa koko a-joka kasvoi c-mittaan raskauden/imetyksen aikana.Mutta kuten sanottu pienirintainenkin imettää pitkään ja hyvin.Etpä näy tietävän anataomiasta mitään.Maitorauhaset eivät lisää rinnan kokoa,isotissinen voi olla olemattomilla maitorauhasilla varustettu...

Kyllä vaan nuoremmillakin kuin 18v on isommat rinnat kuin b-kuppi.Höpiset joutavia.

• kokemusta...

"Kyllä vaan nuoremmillakin kuin 18v on isommat rinnat kuin b-kuppi."

Jos tiesit niin naisen rinnat alkaa kasvss vasta aikuisena kunnolla! KENELLÄKÄÄN alle 18 vuotiaalla ei ole b-kuppikokoa!!

• Joku muu
        kokemusta... kirjoitti:

Jos tiesit niin naisen rinnat alkaa kasvss vasta aikuisena kunnolla! KENELLÄKÄÄN alle 18 vuotiaalla ei ole b-kuppikokoa!!

Olen kesällä 18-vuotta ja mulla on D-kuppi, niin ei voi olla? Olenkohan mä sit joku ihme? (:

• äippä07
        kokemusta... kirjoitti:

tiedä mistä puhut! itselläni on ollut b-kupit yläaste ikäisenä jo.minun parhaalla ystävälläni joka on tällä hetkellä 18vuotias on c-kupit ja todella isot rinnat jo ylä-aste ajoilla.ala-asteen aikaisella luokkakaverillani oli kuudennella niin isot rinnat että hän joutui käyttämään äitinsä tissiliivejä.olin 17 kun sain esikoiseni,miksei minulle sanottu sairaalasssa etten voi imettää koska minulla on "pienet" rinnat?miten selität sen että imetin esikoistani?miten selität ylipäätänsä mitään edellämainituista?

• nappula??
        kokemusta... kirjoitti:

Mulla oli jo kasi luokalla B-kuppi!!! Ennen lapsen syntymää (siinä 19 vee) kuppikoko oli D ja imetyksen aikaan E! Imetin vuoden. 25vuotias ystäväni imetti lastaan 1,5v AA-kuppi rinnoillaan!! Jokaisen naisen rinnoissa on maitorauhasia,ei se kokoa katso!!! Voi luoja sentään,kun olette tyhmiä!!

Terveisin:Sairaanhoitaja

• ..........................
        kokemusta... kirjoitti:

Mitä ihmeen sontaa tää on. :D
        Aika huono vitsi..
        Itselläni D-kuppi ja ikää 16v.
        Ai että alaikäisellä ei voi olla isot tissit. Hohhoh..

• kylläpä..

on pässejä liikenteessä=)
      väitätkö sinä 35-vuotias äiti ihminen että kaikilla sinunkin ikäisilläsi on vähintään b-c kuppi?
      eli (iästä riippumatta) jos naisella ei ole tuon kokoista rintavarustusta niin ei voi tehdä lapsia?
      siis ne rinnathan ei kasva ollenkaan raskausaikana??
      minä toivon että tää oli vitsi,kukaan ei nimittäin voi olla noin pässi..

t:19v raskaana oleva nainen.d kuppi.

• ei pidä

just joo...ja tiedoksi vaan ei pidä paikkaansa!!! vaikka olisi kuinka pienet rinnat niin maitoa voi tulla vaikka kuinka paljon ja rintaruokinta onnistuu pienilläkin rinnoilla...toisilla isorintaisilla ei maitoa tule välttämättä ollenkaan, joten se ei ole rinnoista kiinni...

• neppa

kyllä minulla tais olla se b kuppi tuossa 15w ikäsenä.. :D kohta ikää 19. että eläs mee sanomaa ettei alle 18 vuotiailla oo mahollista olla b tä..

• 123

kunnon äiti=c-kupin rinnat??? hahahahaa...
      a-kupin rinnoista olen imettänyt lastani jo 11 kk. raskauden ja imetyksen aikana kasvaneet ehkä nippanappa b-kuppiin. rintani olivat ennen raskautta(22v.) samankokoiset kuin 15-vuotiaana. c-kupin ruinnat ovat suurimmalta osalta rasvakudosta, siis IHRAA. yäk mikähän läski sä olet 30 v.

• Kunnon äiti.

Kuuleppas nyt pikku-neiti...minä olen toiminut aikaisemmin vaatemallina ja tiedän tasan tarkkaan, että naisille myydään heidän itsetuntonsa kohottamiseksi c ja d- kuppikoon rintaliivejä, jotka ovat todellisuudessa a-kokoa.
        Tehkääpä pikkutytöt testi itsellenne: Mene makaamaan selällesi ja kokeile yletytkö koskemaan kielelläsi nänniä, jos yletyt siihen, niin olet oikean naisen kokoa :) Minä yletyn, te ETTE!!! :D

• Tiinuska2323
        Kunnon äiti. kirjoitti:

Kuuleppas nyt pikku-neiti...minä olen toiminut aikaisemmin vaatemallina ja tiedän tasan tarkkaan, että naisille myydään heidän itsetuntonsa kohottamiseksi c ja d- kuppikoon rintaliivejä, jotka ovat todellisuudessa a-kokoa.
        Tehkääpä pikkutytöt testi itsellenne: Mene makaamaan selällesi ja kokeile yletytkö koskemaan kielelläsi nänniä, jos yletyt siihen, niin olet oikean naisen kokoa :) Minä yletyn, te ETTE!!! :D

Eli toisin sanoen naiset joilla on alle c kuppi ei voi tehä lapsia...
        Taas joku teini täällä pilailee mutta sanotaanpa siltikin

Mulla on ollu jo 15vuotiaana c kuppi nyt ikää 23v ja on d.Rintaliivit ostan ihan kunnon liikkeistä.
        Missä d-kuppi on d-kuppi.

Äitini ei ilmeisesti olisi saanut tehä lasta kun hänellä on b-kuppi

• Tiinuska2323
        Tiinuska2323 kirjoitti:

Eli toisin sanoen naiset joilla on alle c kuppi ei voi tehä lapsia...
        Taas joku teini täällä pilailee mutta sanotaanpa siltikin

Mulla on ollu jo 15vuotiaana c kuppi nyt ikää 23v ja on d.Rintaliivit ostan ihan kunnon liikkeistä.
        Missä d-kuppi on d-kuppi.

Äitini ei ilmeisesti olisi saanut tehä lasta kun hänellä on b-kuppi

Pisti vain myös silmään.
        "Hyi mikä läski olet -->c-kuppi..."

Mulla on d-kuppi ja en todellakaan ole läski.

• sinäkään

kyllä paljoa tiedä - c-kuppi on vielä suurimmaksi osaksi ihan rintakudosta. Tietty jos mimmi on kovinkin lihava muuten ja sitten on joku 90-100C niin siinä voipi olla jo suhteessa todella paljon rasvakudosta, mutta tuo viesti osoitti vain täyden tietämättömyytesi ja typeryytesi oikeissa rintojen kehitysasioissa!

Esimerkkinä:
        Ystäväpiiriini kuuluu kaksi reilusti alipainoista naista joilla on luonnostaan c-kupit. Heillä ei ole rasvakudosta edes siihen että olisi peppua tai lantiota, saatikka mitään. Ja tiedän faktana koska olen tuntenut heidät lapsesta asti, että kummallakaan ei ole silikoneja! (Ja niitähän ei Suomessa alle 18-vuotiaalle laitetakaan ja heillä näin isot rinnat olleet jo ties miten pitkään joten..) Molemmat yli 170cm, paino 50-57kg ja vaatekoko 34-36 - siis selkeästi alipainoisia, mutta rintoja silti on. Rinnoistahan ihminen laihtuu yleensä eniten jos niissä läskiä on, eli eli..

Ja itse tuonne jo ylemmäs kirjoitin, itse normaalipainon alarajoilla tai normaalipainon keskiarvon alapuolella liikun, ja rinnat 80E. Eli mieti vähän ennen kuin puhut - puheesi kun kuulostaa aivan näiden pienistä rinnoistaan katkerien ämmien puheelta jotka ovat kateellisia luonnostaan isorintaisille naisille. Ja sellainen tuskin haluat olla - pienetkin tai normaalit rinnat voi kantaa ylpeydellä, mutta ei päällä jossa lotisee kusi.

Siitä yhtä mieltä kanssasi että aloittaja on idiootti, mutta älä loukkaa muita ilmaistessasi inhosi aloittajaa kohtaan tai alennu samalle tasolle alkuperäisen typeryksen kanssa.

• vai niin
        Kunnon äiti. kirjoitti:

1) miten vaatemalliurasi liittyy rintaliivien suunnitteluun?

2) onko kuppikokojen numeerisia taulukoita myös muutettu, naisten itsetunnon kohottamiseksi? Vaikka rinnanymäpäryksien erotus olisi 40 niin se on varmaan vain harhaa?

3) tottakai sinä yletät koskemaan kielelläsi nänniäsi, koska rintasi ovat kuin perhoskoiran korvat. Meillä muilla kun sattuu olemaan rinnat vielä kuosissaan.

• äippä07
        Kunnon äiti. kirjoitti:

tunne meistä ketään joten sinä et voi tietää minkä kokoiset tissit kenelläkin kirjoittajista on!!! sä oot kyllä hullu! sama hullu inhottava ja lapsellinen joka tuolla aikaisemmassakin viestiketjussa oli minunkin lapsista huostaan otto ilmoitusta tekemässä vaikket edes tunne!mene hoitoon hyvä ihminen!

• Joku muu
        Kunnon äiti. kirjoitti:

Etpä kauheasti puheittesi perusteella kunnon äidiltä kuulosta :(

Ja minä pystyn ja täytän kesällä 18-v. :D

• Et osaa, älä yritä.
        Kunnon äiti. kirjoitti:

Kielen pituus vaikuttaa, itse olen 12 vuotta, ja yletän keposesti ja a-kuppikoko.

• Jonttu-

Taidatkin olla aika riipputissi, kun noin katkeroidut täällä palstalla.

Itse ainakin olen onnellinen näihin a-kokoisiin, eivätpä roiku tiellä (tai tien pientareilla). Ihan hyvin onnistuu ruokintä tälläkin varustuksella.

• jollain teinillä

on ollut helvetin tylsä päivä kun on jaksanut tällatavalla provota ja yrittää vetää esille aikuisten naisten ennakkoluuloja teineihin.. Typerää..Mitä jos keskittyisi siihen lapsen hoitoon?

Eli en edes jaksa alkaa kumota tätä viestiä (koska koko viesti kaatuu jo siihen että kaikki jo ala-asteen biologian suorittaneet tietävät että rintojen kehitys alkaa n.9-12 vuoden iässä ja rinnat kehittyvät ja muokkaantuvat koko naisen iän ajan, iän/painon/imetyksen jne takia SEKÄ että aikuisillakaan naisilla ei välttämättä ole edes A-kuppia - ja imetys onnistuu vallan mainiosti silti)..

Ai niin, ps. itselläni oli 10 vuotiaana a-kupit, 12-vuotiaana b-kuppi ja 13-vuotiaana c , 16v:nä D. Nyt aikuinen 20v nainen, ja 80E..... Eli se siitä.

Hankkikaa elämä tai keksikää nyt edes vähän tasokkaampia provoja!

• ulapalta

"Kenelläkään alle 18-vuotiaalla ei kuitenkaan ole vielä b kuppikoon rintavarustusta"

Olet 35-vuotiaaksi melko tietämätön. Ihmiset ovat erimallisia, toiset hiemat kurvikkaampia, jotkut selkeästi ylipainoisia ja sitten on myös niitä lautoja. Onko heillä kaikilla samankokoiset rinnat? No ei ole, eikä koko juurikaan muutu, ellei joko liho tai laihdu. Sinustako sitten lihavat imettävät paremmin?

Lähettäisin terveisiä nimimerkillä 17 ja b-kuppi.

• äippä07

minulla on ollut seiska luokalta asti b kupit...=)niin ja ylpeä niistä,isompia en tarvitsekkaan!

• luonnonoikku..

itse asiassa minulla oli jo kahdeksannella luokalla rintavarustus c kuppikokoa, ja kuukautisenikin alkoivat jo kun olin 11 vuotias. taidan olla ilmeisesti sitten luonnonoikku..

terveisin 22vuotias äiti, jolla 2v poika ja rv 12

• sitten et varmaankaan

ole kauheasti perehtynyt 18-vuotiaiden rinta varustukseen koska minulla oli jo kuudennella luokalla kuppikoko B ja ennen lastani (sain kun olin 18.v) oli c ja sitten kun rintani turposi kun maito niihin nousi niin kokoa lötyi d verran ja voipi olla että vähän isompikin kuin d..

• mato-

Minullapa oliki jo 14-15-vuotiaana b kupin rintavarustus!

Että mä sitten olin jo 15-vuotiaana valmis äidiksi. ;) Voi että, ois pitäny rueta jo sillon...

Onhan tässä semmonenki juttu, että raskaana olevilla / imettävillä rinnat kasvaa. Joillaki niin paljo että on jo hankala.

• tuleva lääkäri

Miltähän puoskarilta sinä olet tuon kuullut?

Ei tullut mieleen, ettei kaikille kasva IKINÄ B-kupin rintoja!?

Oma äitini sai minut 32-vuotiaana, silloin hänellä oli AA-kupin rinnat.

Ja ettei kellään alaikäisellä ole B-kupin rintoja?

Mene kotiin kasvamaan, provoilija.

• Puliniia

Veikkaampa, että oikeasti olet huonolla itsetunnolla varustettu äiti, jota ei oikeasti jaksa kiinnostaa muu kuin muiden elämä ja miten he sen elävät.

Se, että täällä "todistelet", että olet muita muka parempi.

Tahdot vain selkeästi ärsyttää, mutta etpähän mulla ainakaan sitä pysty tekemään :D

• Kunnon äiti

Ennen kuin arvostelet minun kaltaista kunnon äitiä, niin:

Hanki akateeminen koulutus, kuten minä.

Asu uudessa omakotitalossa, kuten minä.

Ole naimisissa, kuten minä olen.

Sitä paitsi, kuten mainitsin, niin tunnen muutamia teineinä äideiksi tulleita naisia ja nämä kyselevät minulta usein neuvoja kiperiin tilanteisiin, joten siinäpä syy miksi tulin tänne jakamaan neuvoja teille pikku-äideille ja mitä sainkaan vastaukseksi? Lokaa päälleni, PERKELE!!!

Hankkikaa tytöt käytöstavat/ vaihtoehtoisesti elämä ja vastailkaa
        sitten vasta minulle :D Nih, ettäs tiedätte, senkin hemmotellut PIKKUTYTÖT!!

• äippä07
        Kunnon äiti kirjoitti:

Sitä paitsi, kuten mainitsin, niin tunnen muutamia teineinä äideiksi tulleita naisia ja nämä kyselevät minulta usein neuvoja kiperiin tilanteisiin, joten siinäpä syy miksi tulin tänne jakamaan neuvoja teille pikku-äideille ja mitä sainkaan vastaukseksi? Lokaa päälleni, PERKELE!!!

kuules nyt sinä pikku rouva..että sinä kehtaat tulla sanomaan täällä muille että hankkikaa käytöstavat et sitä taitoa ole itsekään osannut niin miten sä voit muille noin sanoa?oot kyll ihan pimee mene hyvä rouva hoitoon!!!!!!!!!!!!

• Puliniia
        Kunnon äiti kirjoitti:

Akaateeminen koulutus?
        - Mitä varten? Pystyn tekemään ambulanssissa töitä ilman maisterin papereita. En tiennytkään että niin ambulanssiin kuin äitiyteen tarvitsee akateemisen koulutuksen :D

Uusi omakotitalo?
        - Materiaa. Me olemme onnellisia myös pari vuotta vanhassakin talossa.

Naimisissa?
        - Ei ole vielä ajankohtaista miehen kanssa. En tarvitse paperinpalaa näyttämään, että olen onnellinen.

Vinkit?
        - "HANKI VÄHINTÄÄN B-KUPIN RINNAT, ET VOI OLLA MUUTEN ÄITI!!"

Käytöstavat?
        - Käytöstapoihin ei kuulu kiroilu.

Hyvää illan jatkoa sinulle, minä ainakin menen viihtymään mieheni kanssa enkä jaks täällä roikkua toisin kuin eräät ;)

• kunnon äiti
        Puliniia kirjoitti:

Akaateeminen koulutus?
        - Mitä varten? Pystyn tekemään ambulanssissa töitä ilman maisterin papereita. En tiennytkään että niin ambulanssiin kuin äitiyteen tarvitsee akateemisen koulutuksen :D

Uusi omakotitalo?
        - Materiaa. Me olemme onnellisia myös pari vuotta vanhassakin talossa.

Naimisissa?
        - Ei ole vielä ajankohtaista miehen kanssa. En tarvitse paperinpalaa näyttämään, että olen onnellinen.

Vinkit?
        - "HANKI VÄHINTÄÄN B-KUPIN RINNAT, ET VOI OLLA MUUTEN ÄITI!!"

Käytöstavat?
        - Käytöstapoihin ei kuulu kiroilu.

Hyvää illan jatkoa sinulle, minä ainakin menen viihtymään mieheni kanssa enkä jaks täällä roikkua toisin kuin eräät ;)

Kuulkaas nyt tytön tylleröt, menkää muualle häiriköimään. Kun minä sanon jotain, niin siinä on asiaa. Ei siihen tartte sekaantua sellasten jolla rintoja ei vielä ole!! :D

Monet nuoret äidit
        ovat kiittäneet minua
        neuvoistani, että prööt vaan
        pikku pimut, eihän teillä
        ole edes vielä lapsia!! :O

"35-vuotias, kaunis superäiti"

• äippä07
        kunnon äiti kirjoitti:

Kuulkaas nyt tytön tylleröt, menkää muualle häiriköimään. Kun minä sanon jotain, niin siinä on asiaa. Ei siihen tartte sekaantua sellasten jolla rintoja ei vielä ole!! :D

Monet nuoret äidit
        ovat kiittäneet minua

kuuleppas sinä v-pää.voisitko itse painella muualle häiriköimään kun tämä palsta ei ole sinua varten vaan teiniäideille joka sinä et ole!ihmettelen kyllä tuota intoasi hokea koko ajan miten hyvä äiti olet.tuntuu vaan että et nimenomaan ole hyvä äiti etkä liioin kauniskaan jonka takia sinun pitää yrittää täällä todistaa jotakin.minä en usko että kukaan on halunnut kuunnella sitä paskaa mitä tääällä kirjoitat ja vielä kiittänyt siitä sinua! ja edelleenkään et voi tietää meidän rinnoista kuin ei mekään sinun eikä kyllä voisi vähempää kiinnostaa.että prööt prööt vaan sullekin...=)

• nitta_1
        kunnon äiti kirjoitti:

Monet nuoret äidit
        ovat kiittäneet minua

Etkös sä just mainostanu tuolla myöhemmin sitä kuinka omistat reilu 20 kiloa ylipainoa eli et sä varmaan kovin kaunis ole ja ei ihme jos rintojakin jo löytyy... Tai no kauneushan on katsojan silmissä.. Ja mikäs superäiti tuo tuollainen on jolla on jatkuvasti aikaa istuskella koneella? Jos sä olisit lähelläkään hyvää äitiä niin sun aikas kuluis varmaan jossain ihan muissa asioissa. Ja JOS sä olisit AIKUINEN kuten 35v on jo ainaki ikänsä puolesta, sä olisit esimerkkinä omien lapsien lisäksi myös varmasti meille nuorille äideille ja jakaisit jotain järkeviä neuvoja ton paskan jauhamisen sijasta jos on kerta pakko roikkua täällä nuorille tarkoitetussa keskustelussa!!!

• äiti27v
        kunnon äiti kirjoitti:

Monet nuoret äidit
        ovat kiittäneet minua

kiitäneet ym ym ..Täälä ei ole kysytty sulta neuvoja..On hyvä että olet onnellinen elämääsi ja tunnet olevasi hyvä äiti..Kuten äitinä ja niinkin fiksuna kuin esität olevasi niin tiedät ettei maidontulo ole kuppikoosta riippuva asia..
        Rinnathan kyllä kasvaa niillä jolla sitä rasvakudosta ei juuri ole kun maito rupeaa kunnolla nousemaan..Eräällä ystävälläni oli b kupin rinnat jo alaluokilla, eikä ollut mikään lihava tyttö..Olisko siis hänen pitänyt hankkia lapsia 5 luokalla? Anna ihmisten olla, mikä tarve sulla on paasata asioista..Kerro neuvoja kun niitä kysytään..

• Kunnon äiti
        äiti27v kirjoitti:

kiitäneet ym ym ..Täälä ei ole kysytty sulta neuvoja..On hyvä että olet onnellinen elämääsi ja tunnet olevasi hyvä äiti..Kuten äitinä ja niinkin fiksuna kuin esität olevasi niin tiedät ettei maidontulo ole kuppikoosta riippuva asia..
        Rinnathan kyllä kasvaa niillä jolla sitä rasvakudosta ei juuri ole kun maito rupeaa kunnolla nousemaan..Eräällä ystävälläni oli b kupin rinnat jo alaluokilla, eikä ollut mikään lihava tyttö..Olisko siis hänen pitänyt hankkia lapsia 5 luokalla? Anna ihmisten olla, mikä tarve sulla on paasata asioista..Kerro neuvoja kun niitä kysytään..

Kirjoituksissani lapsen suojelemisesta. En antaisi oman tyttäreni hankkia lapsia ennenkuin hän on 18 V.
        Vastuuntuntoinen aikuinen tietää, mikä on hyväksi nuorelle, mikä pahaksi.

"35 vuotias neuvova äiti :0"

Ps: MINÄ puhun kokemuksesta ja tämä kokemus syntyy siitä, että tunnen monia äitejä, nuoria ja vanhoja. Itse koen olevani parhaassa iässä äitinä olemiseen...

• äiti27...
        Kunnon äiti kirjoitti:

Kirjoituksissani lapsen suojelemisesta. En antaisi oman tyttäreni hankkia lapsia ennenkuin hän on 18 V.
        Vastuuntuntoinen aikuinen tietää, mikä on hyväksi nuorelle, mikä pahaksi.

"35 vuotias neuvova äiti :0"

Ps: MINÄ puhun kokemuksesta ja tämä kokemus syntyy siitä, että tunnen monia äitejä, nuoria ja vanhoja. Itse koen olevani parhaassa iässä äitinä olemiseen...

Tunne nuoria äitejä..Osa on todella epäkypsiä ja osa kypsempiä kun monet vanhemmat äidit..
        Sinä koet olevasi parhaassa iässä, sepä hyvä..Mun äitin vanhemmat saivat äitini isosiskon kun mummi oli 17v(menivät heti naimisiin)ja lapsia oli 5 kun mummi oli 25v.Ovat edelleen naimisissa ja suku senkun kasvaa..
        Älä ylesitä ja hauku täälä nuoria äitejä, osa on hyvinkin kypsää..Ymmärrän ettei 14v kannata hankkia lapsia mutta osa kirjoituksista on hyvinkin loukkaavia..Esm rintaruokinta asia.Se koskee kaikenikäisiä(toisilla vanhemmillakaan ihmisillä ei ole suurta rintavarustusta, itse kuulun heihin).Ei imetys ole rintavarustuksesta kiinni vaan maidontulosta..Joten älä yleistä täälä asioita vaan vastaa jos joku kysyy neuvoja.
        Ps.Mummini kokesi olevansa hyvässä iässä kun lapset syntyivät.Nyt mummini, poikani isomummo leikkii mielellään poikani kanssa ja myös JAKSAA viettää aikaa..

• ihan jo mummikin
        Kunnon äiti kirjoitti:

sun koulutus, uusi omakotitalo ja mieskö ne tissit ja hyvän äidin tekee? itse taidat olla aika hemmoteltu

• SSandy

Sori nyt vaan, joudun kyllä rikkomaan sun kuplasi! Minulla oli jo 15 vuotiaana D-kupin rinnat.

• *bello*

tällä immeisellä kannut oli dd 16 vuotiaana, joten suus kiinni!

• mariiiiiii

En kyllä ole lapsia hankkimassa, mutta eksyimpäs tänne lukemaan kirjoituksia.. Minä olen siis 15 vuotta ja rintani ovat C kokoa. Enkä siis ole mitenkään ylipainoinen tms! HUH-HUH

• menetin-sinut

kyllä mulla ainaki oli jo 15 vuotiaana b-kupin rinnat.. ja 17 vuotiaana c-kuppi.. ja kyllä ne a-kupin omistavatkin voivat ihan hyvin imettää. lähipiiristä löytyy niitäkin. monta lasta jo imettänyt ja kasvattanut. ja onhan joillakin vielä 30-vuotiaanakin a-kupin rinnat,eivätkä ne siitä koskaan suuremmiksi kasvakaan.

• tissejä ollenkaan

kun tuut siitä noin tänne potemaan et kasvata aivot ja tissit ja tuu sit jakelee neuvojas..

• on ihan kipee

Siis huomion kipee ja mukamas vaatemalli??? Epäilen tosi suuresti. Monella nuorella tytöllä on kuules hyvinkin rintava varustus. Ei siihen ihmisen ikä vaikuta äly hoi!!!!

Pitäsköhän sun jutella jonkun lanttumaakarin kanssa kun noin olet ahdistunut,ettei kiinnosta kun muiden elämä?

• D-kupit!

No mitenhän mun lasten on käyny nyt kun olin sillon 17v kun eka synty ja sillon jo oli D-kupin rinnat ja imetin vuoden ,nyt on jo toinen vauveli ja edelleen D-kupin rinnat ja imee varmaan kans sen vuoden...
      ÄITI 20V

• tissitön imettäjä

se ei kuule oo tissien koosta kii paljonko maitoa tulee joten lopeta toi paskanpuhuminen

• kunnon äiti minäkin

Haloo!!!! Kuka 35-vuotias äiti on niin tietämätön, että väittää imetyksen onnistyvan vasta c-kupinrinnoilla? Itelläni on pienet a-kupin rinnat ja hyvin on maitoa riittänyt pojalle!
      Raskautta en kuitenkaan suosittele kenellekään teinille, jolla on kehitys kesken.
      Mutta tiedoksi "Kunnon äidille", että pienirintaisellakin naisella voi imetys sujua. Ehkäpä sun pitäisi käydä kysymässä tarkemmin lääkäriltä, ellet usko!

Terveisin aikuinen lääkiksen käynyt äiti, jolla on a-kupit.

• tuohtunut

HALLELUUJA! voi helvetti sun kannssas! sanonpahan vain että mä olen 165 senttinen 17-vuotias nainen ja mulla on E-kupit. Niillä ruokkis vaikka koko taloyhtiön lapset. Sä et sitä voi yleistää, koska naisesta tulee nainen. kaikilla on oma kehitys tahtinsa, esim. mun kaverin äiti, 47w omaa AA-kupit, ja hänellä on 7 lasta, joista jokasen hän on imettänyt omalla tavallaan.
      Sähän se vasta kypsä oletkin ajatusmaailmaltas! Voi vitja sanon minä!

• phhhhhhh

ja ketju on vuodelta 2007..

• bigboob85f¨¨

tota noin...aika naurettavasti kirjoitettu ap..
      vaikken olekaan teiniäitiyden kannalla niin sanonpahan vaan että mulla oli jo 15-vuotiaana rinnat c-kuppikokoa..eli isommat mitä sinulla varmaankin sen ikäisenä..XD
      tällä hetkellä rintani ovat jo D-kuppikokoa ja olen 25v nainen että mites se nyt taas menikään..ihmiset ovat yksilöllisiä..
      ja ihan tiedoksi, yhtäkään lasta en ole vielä tähän maailmaan pykännyt, ihan ovat rinnat itellään kasvaneet minun mukana..XD ja mies tykkää...

suosittelisin ennemminkin että nuoret naiset, käykää ne koulut loppuun ja itsenäistykää(työpaikka, oma kämppä) ja hankkikaa kunnollinen ja vakaa parisuhde johon lapsen on turvallista syntyä.koska aina tässä maailmassa tulet tarvitsemaan koulutusta ja työpaikkaa luodaksesi jonkinlaisen elintason perheellesi. kannustaisin myöskin vanhempia rohkaisemaan nuoria naisia tällaiseen ratkaisuun elämässään, sen sijaan että nuoren naisen annetaan tehdä mitä lystää ja tulla vahingossa raskaaksi..

oikeasti nuoruus on niin lyhyt aika..eläkää se täysillä, kyllä vanhempana sitten kerkiätte perheen perustamaan..ja nuorena kuuluukin mokailla että oppii virheistään, mutta seksin yhteydessä käyttäkää ehkäisyä..

• alaikäinenDkuppi

Itse olen tänä vuonna 17 vuotta täyttävä ja rinnat kokoa D..

• hhjjg

Miten näin monet on ees jaksaneet vaivautua vastaamaan tähän? ja vielä nostavat monen vuoden jälkeen.. huoh. Provosuodatin päälle hei, ei ihan kaikkeen tarvitse tarttua..

• isotissinen mami

Heipä hei sinä erittäin "fiksu" ihminen typerällä kirjoituksellasi...
      itselläni oli jo 15v isot c-kupin rinnat. 17vuotiaana sain ensimmäisen lapsen josta rintojeni koko kasvoi E kupiksi. toisen lapsen sain reilu parikymppisenä. esikoista imetin 1v 3kk. kuopusta imetän vieläkin ja ikää on jo 1v 8kk. edelleenkin on isot D kupin rinnat. Joten äläpäs kuule puhu jos et mistään mitään tiedä. taidan olla vain katkera, kun urasi vai mikä lie on mennyt kaiken edellä, ja lapsen saat nyt vasta kun parhaat vuotesi on jo nähty :D

• höpönlöpöä

Huono provo.. Mutta kysynpä vain että entäs sitten ne AIKUISET naiset joilla on vaikkapa a-kupin rinnat?

• KuritonTeini

No kylläpä niitä nuoriakin näkee, joilla on d-kupin rinnat tai vielä isommatkin. Itse olen 18 ja mulla on c-kuppi. =) Ja on lapsi ja imetänkin! Ja täysimetyksellä mentiin puoli vuotta! Hyvä, että nyt odotat, ettei tartte keinohedelmöitykseen mennä ku on vaihdevuodet tiellä. (ps. nää kurittomat teinit suunnitteli lapsen ja on töissä, lukion käyneet kahdessa vuodessa ja harkitsee asuntolainaa)

• elämän ohjeita

Pelkällä lukiokoulutuksella ei pääse paljon minkäänlaisiin töihin, koska alla ei ole vielä minkään alan koulutusta. Että kannattaa nyt ainakin opiskella hieman korkeammalle tai sitten opiskella johonkin ammattiin, tai muuten ei kannata asuntolainaa välttämättä ottaa. Nykypäivänä kun on työllisyystilannekkin niin epävarma, niin siinä voi käydä niin, että kun asuntolainan ottaa, niin sitä ei saakaan maksetuksi. Lisäksi kun se laina kasvaa korkoa koko ajan, niin siinä voi käydä niin, että jos ei saa lainaa maksetuksi, niin sitten on korviaan myöten veloissa.

• sdeer

Tjaa, en tiedä rintojen koosta, mutta teiniäidille voi tulla yllätyksenä, että lapsi tarvitsee ruokaa jopa tunnin välein, yöllä ja päivällä. Jos itse on elänyt hampurilaisilla, sipseillä ja limulla, niin pelkästään lapsen ruokkiminen puhumattakaan muusta huolenpidosta, on aika raju juttu nuorelle, jonka ei ole tarvinnut juuri muita ajatella. Jonkun ajan päästä ei olekaan kivaa leikkiä kotia, ja seuraukset tiedetään.

• TITSKULIINI

Mä olen 19-vuotias, mulla on 100/E koon rinnat, että revippä siitä. Lapsi syntyi toukokuussa, ennen raskautta oli 90/D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe