Milloin Corollan jakohihna pitää vaihtaa, eli Toyotani on vuoden 2000 mallia, 1.6 litran moottori, vvt-i , Sol -malli?
Autollani ajettu 125 00 kilometriä.
Onko jakohihna erilainen tässä mallissa, mitä vanhemmissa tms.?
Corollan jakohihnan vaihto, milloin?
6
13366
Vastaukset
- jos se on vvt-i -koneella
varustettu, joten ei huolta...
- kyllä kestää...
...kestää vähintään 650000km:ä, kaikki siinä tojossa kestää ikuisuuden.Paras se on, ei voi muuta sanoa terv.ex-volvo kuski.
- vvt-i 1.4
vvt-i moottoreissa on jakoketju.pitäisi kestää moottorin iän vaihtamatta.
- J.U.Ice
"pitäisi kestää moottorin iän vaihtamatta" = kun jakohihna/ketju katkeaa on moottorikin entinen. Eli kestää koko elämän.
- TARLETTI
TOYTAN kone on vapaasti pyörivä ei särje mitään vaikka hihna katkeaa on kokemusta jokamies luokan autoissa 16ventiiliset koneet
- aslakmies4000
Tuli juuri ostettua -98 1.6 4a-fe -koneinen kulkine. Eli hihnan voi ajaa poikki ilman kansiremppaa? Käsittämätöntä jos ei tartte olla koko ajan pelko perseen alla ko asiasta niinku näiden uusien autojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669