TÄMÄN TÄYTYY OLLA VITSI!!!!!
Onko siis OIKEESTI tuo tatuointi liike olemassa???
Satuin kelailee tatskaliikkeitten sivuja ja törmäsi tohon http://www.mustaruusu.net/index.php
...siis olen ottanut ensimmäisen tatuointini n 12v sitten ja kierrellyt useilla huippu artisteilla koti/ulkomailla, värittämässä kehoani ja kaikkin kuviin olen ollut erittäin tyytyväinen...mutta sen verran olen Tatuointeja nähnyt että, jos TUO neito on tehnyt tatuointeja 15 vuotta,ja GALLERIA näyttää tuolta,niin...SYÖN PÄÄNI!!!!
Tai sitten se raapii niitä haarukalla iholle!!!!
Menkää hyvät ihmiset ottamaan Kunnon liikkeisiin ne kuvat(OULU,KUOPIO,KAJAANI yms ympäristö)
...ja muuten,eikös ylivieskassa pitäis olla PitBulleilakin joku puoti,vai käykö ne vaan siellä? Oulussa ja Kajaanissa on ainakin toimintaa.
Poikien jälkeä löytyy suurelti reidestä ja tosi komeeta matskuu...!
Tää oli niin hyvä linkki että pitää ihan laittaa huumorilla kavereille!!!! Tsemppiä Black Rose :)
musta ruusu tattoo
5
3034
Vastaukset
- .......
Älä nyt viitsi..leijonastakin sai ihan selvää! :)
- sattumalta paikalla
kävin ite otattaan tampereella kuvan jonka oli kaveri piirtäny eikä valmis tatska muistuta piirrosta ollenkaan. kuvalla on (joskus)kantajalleen tarina eikä saa aliarvioida piirtäjänkään taitoja. mulle olis ollu iso asia jos oisin saanu (jo kuolleen) ystäväni piirtämän kuvan just viivalleen semmosena kun malli oli mutta kun ei. sain "sinnepäin" tyylitellyn kuvan joka muitten mielestä on kyllä hyvä mutta ite en tykkää. mutta kaikilla saa olla omat mielipiteensä.
ja vielä yks juttu copypastella: Keskusteluissa ei saa: Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua. hyi hyi ;)
- zydeemi
Joo tosi hieno varsinki se leijona :DDDD
Kokkolasa on ainaki Pitbull...kaveri otti sielä tatskan- Janneka
Ylivieskassa Pitbullin pojat käy tekemässä tatuointeja/lävistyksiä ainakin joka torstai, ja muistaakseni oli joku muukin päivä. Itse laitatin oman tatuointini siellä ja olen kyllä tyytyväinen jälkeen, enkä ole muiltakaan moitteita pojista kuullut.
- -minä-
Janneka kirjoitti:
Ylivieskassa Pitbullin pojat käy tekemässä tatuointeja/lävistyksiä ainakin joka torstai, ja muistaakseni oli joku muukin päivä. Itse laitatin oman tatuointini siellä ja olen kyllä tyytyväinen jälkeen, enkä ole muiltakaan moitteita pojista kuullut.
Pitbullilla on nykyään oma liike Viihdekeskuksen alakerrassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110