Taitaa olla saman kategorian poikii kuin marco ja jari. Vai onko sillä ollu todistetusti nainen.
Jasper pääkkönen
30
4101
Vastaukset
- jussi
ohjelmassa se puhui tyttöystävästään....vai onko sulla tietoja et sillä olis joku poikaystävä..?
- jesse
Oli aika paljon homoeroottista latausta. Jaa kyllä moni vielä kaapissa asusteleva puhuu tytöistä jatyttöystävistä.
- Gym-boy
jesse kirjoitti:
Oli aika paljon homoeroottista latausta. Jaa kyllä moni vielä kaapissa asusteleva puhuu tytöistä jatyttöystävistä.
Oon nähny Jasperin kuntosalin suihkussa ja voin kertoo että on varustettu ihan mukavilla vehkeillä!
- Ei-jaksa-näitä-hinttei-
Gym-boy kirjoitti:
Oon nähny Jasperin kuntosalin suihkussa ja voin kertoo että on varustettu ihan mukavilla vehkeillä!
Wittu Jucci ny se turpa kiinni!!
- Anonyymi
jesse kirjoitti:
Jasperin toisen lapsen kuva oli mediassa. Mistä tietää kenen lapsi kun varpaat vaan näkyi. Hölmöä tollasta kuvaa edes esittää.
- särkynyt enkeli
Jasper Pääkkönen EI ole homo sillä hänellä on tyttöystävä.. Olen itse nähnyt hänen liikkuvan tyttöystävänsä kanssa käsi kädessä ja suutelevan!! Joten lopettakaa moinen vittuilu!!
- kaisa___
te ootte vaan kaikki kateellisia sille!! teiän varmaan suurin päiväunien kohde ois tietty se et se ois homo ja suostuis antaa teille mut sori ei. ja se pahojen poikien homoextrahomma oli vaan pelkkää jätkien välistä vitsiä! vai väitättekste nyt et peter frantzen on myös homo ja niko saarela se vasta pahin miesten ahdistelija onkin! hei oikeeeesti.... no joo. nyt varmaan alatte puhuu täällä et matti nykäsellä ja pääkkösellä on suhde. mut kenen kanssa jasper sit linnanjuhliin tuli? naiseks pukeutuneen miehen kaa? hyvin naamioitu!
- Anonyymi
Ei mitään merkitystä onko tyttöystävä,mulla ollu 6 miestä jotka naimisissa mutta kyrpä maistui kaikille
- mauu3
ei sitä ikinä voi tietää onkse homo mut ei uskois on se kuiteski nii söpö
- komistukset
Antero Vartia on yhtiökumppani ? ravintolabisneksessä - komeita ja kauniita poikia, aivan upean näköisiä
- JooJooJooMies
Mites se Vartia ehtii muka kansanedustajan hommiin kun suhaa saunansa kanssa yötä päivää? Ei sitä taida vihreiden lässytykset pahemmin kiinnostaa, mutta hyvää liksaa nostaa verorahoista, jotka saa mukavasti sijoitettua yritykseensä.
- fkfjhfhfdhd
Hiukan voi olla taiteilua ellei mikään ihme että vähemmistöt voisivat löytää kokoontumispaikan ja sen jälkeen voi esiintyä paikan karttelua.
- kjgfljg
JooJooJooMies kirjoitti:
Mites se Vartia ehtii muka kansanedustajan hommiin kun suhaa saunansa kanssa yötä päivää? Ei sitä taida vihreiden lässytykset pahemmin kiinnostaa, mutta hyvää liksaa nostaa verorahoista, jotka saa mukavasti sijoitettua yritykseensä.
Vartian kaltaisille ihmisille kansanedustajan työ on ihan kiva ja varma tulonlähde. Työaikaa ja työpaikalla olemisen pakkoa ei ole.
Yrittäjän elämä on epävarmaa, joten on mukavaa kun on hieman vakautta.
Ja jos kaksi kautta pääsee palvelemaan kansanedustuslaitoksessa, niin eläke on turvattu. Eli säästöt ovat valtavat, kun voi vetäistä yrittäjäeläkemaksut minimiin.
Meillä on 150 turhaa lässyttäjää ylimitoitettuine etuisuuksineen Arkadianmäellä. Olisi aika aloittaa muutos ja uudet tuulet: 50 tyyppiä riittäisi ihan hyvin, ja taustalle avustajien suhteen tiukat vaatimukset pätevyydestä. Kun ei tarjottaisi liikaa ja liian helposti, loppuisi näiden lässyttäjien tulva, ja hommiin hakeutuisi ihmisiä, joilla on aito halu ja näkemys palvella isompaa kokonaisuutta kuin itseään tai lähipiiriään.
Kansanedustajien nykyinen työaika on perua agraariyhteiskunnan vaatimuksista. Joskus aikoinaan kansanedustajista valtaosa oli tilojansa hoitelevia böndejä...Heidän piti päästä mailleen hommiin hyvissä ajoin, ja matka-aikakin oli monilla aika pitkä kun liikennevälineet olivat hieman toista kuin nykyään.
Joo, ja hetero se Pääkkönen on. Jopa vissiin suosittu naisten keskuudessa.
- OrimattilanLeiffi
Onko tämäkin joku Vogue sauna? Käykö paljon kaaleita?
- Jörmä_Yötinen
Ei käy. Se ön ärjäläisten hömösäynä. Pysy pöissä likäinen männesikä!
- mille_peiheiksi
Pelle mieheksi
- Anonyymi
Jasper on kaikkien Suomen bodarien esikuva!
- ALASTI-SAUNAAN
Vogue, Vogue
- Steven_Thomas
Gayhän tuo on. Todella ruma jätkä, tyhmä pikku kommunisti mikä luulee olevansa kalatalouden asiantuntija vaikka on tuskin päässyt ala-asteen biologian kursseista läpi.
- supo-agentti
Todella osuvasti sanottu. Näyttelijänä täysi nolla ja varmaan maksoi omista miljoonistaan saadakseen paikan typerästä holliwood-rainasta. Niin turha äijä kun vaan maa voi päällään kantaa. Tuskin on mitään mitä toi äijä oikeasti osaa.
Jonkun vaan täytyy saada sanoa totuus ääneen. Ja se olen tällä kertaa minä. - keskenkasvuinen
supo-agentti kirjoitti:
Todella osuvasti sanottu. Näyttelijänä täysi nolla ja varmaan maksoi omista miljoonistaan saadakseen paikan typerästä holliwood-rainasta. Niin turha äijä kun vaan maa voi päällään kantaa. Tuskin on mitään mitä toi äijä oikeasti osaa.
Jonkun vaan täytyy saada sanoa totuus ääneen. Ja se olen tällä kertaa minä.Sä katselet liikaa poliisisarjoja. Elämäsi on vielä pelkkää fantasiaa.
- jaanaP
Selkeä varttari. Koominen tukkilaisparta ei paranna asiaa.
- Lotjonen
Tuo parta antaa ymmärtää, että kuuluisi Karhuihin. En kuitenkaan usko.
- OnKuulema
50 centin biths!
- Anonyymi
Pääkkösen roolisuoritukset suuren maailman genreelle on lähinnä ohukaisen roolisuorituksia
Tiesittekö muuten että tää pätkä on mainosmiehenä ylihintaisia kiskontaa harjoittavan kämppiä vuokraavalle majoittajalle We Hostille joka puolestaan oli ja on PRH:n poistomenettelyssä
jollain ei mene businekset putkeen?- Anonyymi
Jos Jasper Pääkkönen on Ohukainen, niin kuka on sitten Paksukainen?
- Anonyymi
Näin tämän pääkkösen rantarockissa, vaasassa joskus 2000-luvun alussa. Hänellä oli pitkä karvainen, taisi olla joko vihreä tai sininen pitkä takki päällä, aurinkolasit päässä, hän katsoi minua ja sanoi hinttariksi. Taitaa olla hieman homokammoinen.
- Anonyymi
Kulli maistui kyllä aikanaan rantarockissa, mutta kaikki tyylillään. En tuomitse.
- Anonyymi
Onnea Jasperille ja vaimolleen toisen lapsen syntymästä!
- Anonyymi
Jasperilla todella kaunis vaimo ja kaksi suloista lasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846