parhaat tekniikat/potkut? onko videopätkiä?...
minkälaisia on taekwondon
näyttävimmät ja
6
734
Vastaukset
- Pelo
Laita you tubessa hakusanaksi "taekwondo demostration"
- raflopikasso
Oon jo kattonu sen yhen sika hyvän videon
- sota makkara
Voin kertoa että koukkupotku ja korkea sivupotku on tosi komeita. ja itsepuolustuksissa on hienoja käden vääntöjä lyöntejä jne.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Hyppy-bandae dollyo chagi tai hyppy-sewo chagi (siis ITF:n puolelta)
- ...
540 astetta hyppytakakiertopotku on kyllä kaunista katseltavaa. Pääsääntöisesti kaikki eri potkut voivat olla todella hyvän näköisiä, jos potkaisia vain osaa asiansa.
- potku
on tietenkin perinteinen potku perseelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k53917Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10881Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54731
- 18710
- 25699
- 135623