Badass-Tebacka,jelppaas vähän!

gary.dahlman

Siis mulla on jo WA:ssa tunnus,mutta en pääse kirjoittamaan viestejä,mitä minun pitää tehdä ennen kuin voin keskustella ?
-Kiitos-

14

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Striper

      Sinun pitää kirjoittaa sinne harjoitus-osioon, ja lunastaa kirjoitusoikeutesi hyvillä viesteillä.

    • Badass

      En taida olla Tebacka?

      • Striper

        Kyllä sä oot! Itse olet kertonut minulle!!


      • Badass
        Striper kirjoitti:

        Kyllä sä oot! Itse olet kertonut minulle!!

        Tiedoksi vain, mutta en todellakaan ole mikään Tebacka, joku on näemmä minun nimimerkilläni tänne rekannut ja puhunut bashaa. Zorge, näin on


      • Striper
        Badass kirjoitti:

        Tiedoksi vain, mutta en todellakaan ole mikään Tebacka, joku on näemmä minun nimimerkilläni tänne rekannut ja puhunut bashaa. Zorge, näin on

        ... tuntuu kyllä aika paljon sinulta! Koska et ole kirjoittanut tänne, vaan lähettänyt WA:ssa PM:n


      • Badass
        Striper kirjoitti:

        ... tuntuu kyllä aika paljon sinulta! Koska et ole kirjoittanut tänne, vaan lähettänyt WA:ssa PM:n

        Jaahas...


      • Raidmania
        Badass kirjoitti:

        Jaahas...

        Ilmoitit sen joskus tällä palstalla. Älä yritä kiistaa sitä, vaikka sinusta onkin WA:ssa tullut yleinen vitsi.


      • The_Hitman

      • Badass

      • Badass
        Raidmania kirjoitti:

        Ilmoitit sen joskus tällä palstalla. Älä yritä kiistaa sitä, vaikka sinusta onkin WA:ssa tullut yleinen vitsi.

        Wanha.


      • Nevari.
        Badass kirjoitti:

        Wanha.

        ;D:S;SADAS:AS Ei juma, spämmerinä WA'ssa tunnettu Tebacka leikkii täällä moderaattoria, koska WA'ssa ei uskalla enää suutaan avata. :DD;D;;D;D; REPES; D;D;D;;D;


      • Badass
        Nevari. kirjoitti:

        ;D:S;SADAS:AS Ei juma, spämmerinä WA'ssa tunnettu Tebacka leikkii täällä moderaattoria, koska WA'ssa ei uskalla enää suutaan avata. :DD;D;;D;D; REPES; D;D;D;;D;

        Späimmäily loppui jo joulukuussa, muuten hyvä. Enkä muutenkaan keskusteluissa viime aikoina ole huomannut minun nimeäni, mistäköhän johtuu?

        Enkä enää ole niin aktiivinen vapaapainikeskusteluissa vaan käyn kirjoittelemassa random kommentteja muuhun keskusteluun.

        Joten pidä sinä vain turpasi kiinni siellä taka-pajulassa, missä lienetkin...


      • Nevari.
        Badass kirjoitti:

        Späimmäily loppui jo joulukuussa, muuten hyvä. Enkä muutenkaan keskusteluissa viime aikoina ole huomannut minun nimeäni, mistäköhän johtuu?

        Enkä enää ole niin aktiivinen vapaapainikeskusteluissa vaan käyn kirjoittelemassa random kommentteja muuhun keskusteluun.

        Joten pidä sinä vain turpasi kiinni siellä taka-pajulassa, missä lienetkin...

        ''Siellä taka-pajulassa'' :D Ööh.. Espoo takapajula.. :D Joo, en oo koskaan kuullutkaan sellaisesta paikasta kun Tuusula, lienee jokin tuppukylä.. :T

        Ööh.. enää et spämmää? jep, jep. Jätkällä on pian 600 viestiä foorumilla, ja liittymisestäsi ei ole edes puolta vuotta. :D. Itse olen olult liittyneenä kohta kaksi vuotta, ja viestejä ei ole kuin vähän yli 200. :T


      • Badass
        Nevari. kirjoitti:

        ''Siellä taka-pajulassa'' :D Ööh.. Espoo takapajula.. :D Joo, en oo koskaan kuullutkaan sellaisesta paikasta kun Tuusula, lienee jokin tuppukylä.. :T

        Ööh.. enää et spämmää? jep, jep. Jätkällä on pian 600 viestiä foorumilla, ja liittymisestäsi ei ole edes puolta vuotta. :D. Itse olen olult liittyneenä kohta kaksi vuotta, ja viestejä ei ole kuin vähän yli 200. :T

        On kyllä herralla pokkaa sanoa Tuusulaa tuppukyläksi kun itse asuu Espoossa, joka on melkein pienempi kuin se.

        Ja spämmäys on loppunut, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, ja mitä edes yrität todistaa tuolla sinun liittymisvuodellasi? Ai että olet kova jätkä, etkä halua/uskalla spämmätä, jos vaikka paha TM nappaisee osan oikeuksistasi pois, gimme a break!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe