Millanen on ominaisuuksiltaan kyseinen vene onko kokemuksia.Riittääkö 20hv nelari liikuttamaan 3 aikuisen kuormalla.
SUVI 4500 pulpetti vene
5
5387
Vastaukset
- perheveneilijä
Ko. veneessä on riittävän kantava pohja 4 hengen kuljettamiseen 20 hv moottoritehoilla.
Hyvä vene, menee nätisti. - se sopii hyvin
Tolainen ruuhi sopii hyvin lammelle.
isolle järvelle tai merelle ei....... - En onneksi enää omista
Sisätiloiltaan ok.
Ajo-ominaisuuksia ei ole,korostuu vielä pitkärikisellä koneella.Keula haukkaa vettä pienessäkin aallokossa jos edessä joku istuu.
Tietysti tuolla hinnalla ei kummempaa kiulua saa.
Etsisin ennen käytetyn yamarinin tai busterin.- taloudellinen vene
Veneessä on matalat laidat,pitkälle istuma asento ratin takana huono,kallistelee ja on kiikkerrä vene. Hyviä puolia on huokea hinta ja taloudellisuus koska jo 20hv kone riittää ihan hyvin ja normaalilla kelillä ajettavuuskin on ok.
- suvisti
taloudellinen vene kirjoitti:
Veneessä on matalat laidat,pitkälle istuma asento ratin takana huono,kallistelee ja on kiikkerrä vene. Hyviä puolia on huokea hinta ja taloudellisuus koska jo 20hv kone riittää ihan hyvin ja normaalilla kelillä ajettavuuskin on ok.
Kokemuksia:
-Kiikkerä kuormattuna(syy lienee itsetyhjevyyden vuoksi tehty korkea sisäpohja)
-Kolmelle aikuiselle hyvä
-toimiva itsetyhjenevä, tappi auki koko kesän ;-)
-20hv kevyt kone sopiva, tai vaikka kevyt 40hv tossun kaksitahti kovaan menoon ;)
-oma vene on muutaman vuoden vanha rattimalli, lieneekö kapeampi kuin nykyinen?
-viiden henkilön kuormalla kiikkerän tuntuinen
-kokoisekseen hyvät aallokko-ominaisuudet!
-ei lätkytä oikein säädettynä
-jaksaa vetää rantaan ja kääntää talveksi ympäri
Hyvä vene itsetyhjenevyyttä ja hintaa arvostavalle veneilijälle muutaman hengen kuormalle. Kuormajuhdaksi joku muu malli, muuten pirun hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351