Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Inhoaako härät kissoja?

Gisssha

Ei voi olla aivan sattumaa, että melkein kaikki härkäluonteet, jotka tunnen, vihaavat kissoja. Miksi?
Toinen kissanvihaaja merkki on rapu.

29

2173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h/n

      Mä itse olen ainakin paljon enemmän koiraihminen, eikä mulla periaatteessa ole mitään kissoja vastaan, mutta en vain tunne niitä kohtaan mitään sen suurempaa intohimoa. Lapsena eräs kissa aiheutti traumoja, joiden vuoksi pelkäsin pitkään kissoja. Koiria taas en ole pelännyt koskaan, koska niihin olen lapsesta asti jo niin tottunut, kaiken kokoisiin ja näköisiin. Ja vielä se, että koirat ymmärtää mun kieltäni, kun taas kissoihin en saa mitään kontaktia.

      • ei kissoja ymmärrä

        Sanotaan, että autoritaariset ihmiset, kuten diktaattorit vihaavat kissoja. Hitler oli härkä...
        Ehkä se jähmeä, turvallisuushakuinen luonne on liian hidas ymmärtämään kissojen sulokkuutta ja ailahtelevuutta. Rakkaudessa härät ovat mielestäni yksitotisia koiria, jotka alkuun kuolaavat ja sitten purevat.


      • h/n
        ei kissoja ymmärrä kirjoitti:

        Sanotaan, että autoritaariset ihmiset, kuten diktaattorit vihaavat kissoja. Hitler oli härkä...
        Ehkä se jähmeä, turvallisuushakuinen luonne on liian hidas ymmärtämään kissojen sulokkuutta ja ailahtelevuutta. Rakkaudessa härät ovat mielestäni yksitotisia koiria, jotka alkuun kuolaavat ja sitten purevat.

        koiravertaus sopii kyllä hyvin luonnekuvaukseen häristä, mutta ennemminkin niin että härät ovat yhtä uskollisia ja kuuliaisia "omistajalleen"/puolisolleen, kuin koirat niinkauan kuin sieltä sitä rakkautta saa ja hoivaa ja hellyyttä sekä huolenpitoa.

        Eikä koira pure ruokkivaa kättä, eli ei halua aiheuttaa tälle mitään vahinkoa. Tottakai koirat puolustavat itseään, jos omistaja siihen antaa aihetta omilla toimillaan.

        Kaikenkaikkiaan härät ovat lempeitä, vaikkakin sitten ehkä vähän jähmeitä.


    • härkä itsekin

      Tämä ei pidä paikkaansa ainakaan omalta osaltani, pidän kissoista enemmän kuin koirista. Mutta omaksi harmikseni olen kissoille allerginen...

      • ainakin meillä Söpöä!

        Se nyt on niin hen:kohtaista toi kissa&koira rakkaus,mun mies ainakin on erittäin eläin-rakas,jos meidän kissa vaan yölläkin marmahtaa mies kyllä herää heti ja kysyy kissalta että mikä hätänä,kissa on jo vanharouva ja aika vaativainen,minä voin yöllä heräillä ja liikkua mies ei varmalla kuule,mut auta armias ku kissa änähtää niin heti on ylhäällä ruokkimas vaikka keskellä yötä.Ravuista olen huomannut ettei he pidä kissoista mut eipä kissatkaan heistä.


    • kaikki on sattumaa

      kysyttekö kaikilta tapaamiltanne ihmisiltä horoskooppimerkkiä? onko totta, että horoskooppiuskovaiset järkkäilee elämänsä horoskooppien mukaan. sama kun jotkut käyvät ennustajilla ja järkkäilevät elämänsä ennustusten mukaan.

      kaikki on sattumaa, sekin, että synnyitte häriksi.

      • ei sattumaa vaan kohtalo

        Niinpä niin jokaiselle on varattu aika ja paikka missä syntyy ja milloin syntyy,mut se on totta että kaikki syntyy,yksikään mamma ei o viel jäänyt"suutariksi"ja usein ihminen ei muistutakkaan omaa syntymämerkkiään vaan sitä mikä on hänen vastamerkkinsä syntymä hetkellä.Esim:min.Aurinko neitsyt,kuu kaloissa.


      • h/n
        ei sattumaa vaan kohtalo kirjoitti:

        Niinpä niin jokaiselle on varattu aika ja paikka missä syntyy ja milloin syntyy,mut se on totta että kaikki syntyy,yksikään mamma ei o viel jäänyt"suutariksi"ja usein ihminen ei muistutakkaan omaa syntymämerkkiään vaan sitä mikä on hänen vastamerkkinsä syntymä hetkellä.Esim:min.Aurinko neitsyt,kuu kaloissa.

        Kuumerkkisi on siis nousevan merkkisi vastamerkki, ei siis aurinkomerkkisi niinkuin kirjoitit.

        Jos olet esim. nousuneitsyt, niin kuu on silloin syntymä
        hetkelläsi ollut kaloissa, niinkuin esim. minun tapauksessani.

        Ja kuumerkki on se joka vaikuttaa ihmisen tunteisiin ja alitajuntaan, ei niinkään olemukseen. Siihen vaikuttaa sitten taas nousumerkki enemmän luonnollisesti oman aurinkomerkkisi lisäksi.


      • Nouseva-rapu&kuu-oinaassa?
        h/n kirjoitti:

        Kuumerkkisi on siis nousevan merkkisi vastamerkki, ei siis aurinkomerkkisi niinkuin kirjoitit.

        Jos olet esim. nousuneitsyt, niin kuu on silloin syntymä
        hetkelläsi ollut kaloissa, niinkuin esim. minun tapauksessani.

        Ja kuumerkki on se joka vaikuttaa ihmisen tunteisiin ja alitajuntaan, ei niinkään olemukseen. Siihen vaikuttaa sitten taas nousumerkki enemmän luonnollisesti oman aurinkomerkkisi lisäksi.

        Pitääkö paikkaansa, siis tuo et kuu on aina nousevan merkin vastamerkkissä?


      • h/n
        Nouseva-rapu&kuu-oinaassa? kirjoitti:

        Pitääkö paikkaansa, siis tuo et kuu on aina nousevan merkin vastamerkkissä?

        nousumerkki on nouseva merkki.
        kuu on laskeva merkki,

        Ac/Dc


    • härkänainen

      ei pidä paikkaansa. en mä ainakaan vihaa kissoja. päin vastoin. ja ei kyllä muutkaan tuntemani härät kissoja vihaa.

    • Kaikki mun tuntemat härät rakastaa kissoja, koska ne ovat yhtä itsepäisiä ja oman arvonsa tuntevia, kuin härätkin. Jos kissa (tai härkä!) ei halua jotain tehdä tai (toista) ihmistä miellyttää, se ei sitä myöskään tee! ;) (Toisin kuin ne typerät koirat...;)

      • h/n

        härät sitten taas eivät pidä kissoista niinkään, joten äläpäs sinäkään yleistä...:)


    • härkä(N)

      mä ainakin rakastan kissoja yli kaiken, varsinkin omaa kisuani:)

    • OinasNNN

      Ei mun kaveri härkäni kissoja vihaa...Rakastaa kaikkia eläimiä.

    • vihaa

      en minä ainakaan. olen härkä, ja mulla on iki-ihana kissa:)

    • hyi

      En pidä kissoista,ovat jotenkin pelottavia,hiiviskeliöitä koirat ovat mukavia.

      • parisade

        Kissa tekee mitä haluaa, koirat mitä käsketään!Se joka ei suvaitse kissan luonnetta, ei suvaitse koko luonteenpiirrettä kessään tai missään elävässä olennossa!


    • kissaomistaja

      joita minä tunnen tykkää kissoista!

    • Pistachio

      EMME INHOA! Itse olen härkänainen ja mieheni rapu ja meillä on 3 kissaa. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ihmiset jotka "inhoavat" eläimiä todellisuudessa pelkäävät niitä...

    • kissailija

      Miten horoskooppi voi ratkaista moista ??? Olen härkä ja rakastan kissoja!!!

    • taurus__

      ei pidä paikkaansa. minä ja melkein kaikki tuntemani muutkin härät rakastavat kissoja ylikaiken

    • härkämiestä

      ovat kaikki kissaihmisiä.
      Kahdella heistä on kissa lemmikkieläimenä(toisella 2, toisella 1).
      Yhdellä härällä ei nyt ole terveydellisestä syystä johtuen kattia, mutta kun vierailen hänen luonaan oman nelivetoiseni kanssa, tuntuu välistä, että kissa on hänelle tärkeämpi vieras kuin minä.

    • tiikru

      Itse olen Härkä ja omistan kaksi kissaa. Kaverini on rapu ja omistaa myös kissan. ei siis koske aina härkiä ja rapuja.

    • kissanvihaaja

      No voi LOL! Joo KAIKKI härät vihaa kissoja :D

    • parisade

      Ehei sentään!Just päinvastoin!Esteetikkona ja kaiken kauneuden ja taiteen päälle ymmärtävänä, härkä rakastaa kissan sulavuutta, itsenäisyyttä ja kauneutta!Tosi kuin vesi!

    • sweetypai

      Mulla on 2 kissaa ja olen härkä, mä suorastaan jumaloin mun kissoja

    • pidä paikkaansa

      Ei Härän eikä Ravun kohdalla.Monilla tuntemistani merkeistä on useimpia kissoja myös koiria.Sensijaan olen huomannut että Härät eivät siedä ystävänsä lapsia,varsinkaan miespuoliset Härät eivät pidä poikapuolista.

    • härkä

      Kissat olisivat niin ylisöpöjä lutusia rakkaita vauveleita.. mutta valitettavasti olen NIIIIIIN allerginen että ei kovin paljon passaa kissankarvojen kanssa tekemisiin joutua tai olo on kuin kuolemansairaalla.. harmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe