miksi tähän kuolee??

seikkailijapoika...

Kun niskat kierretään nurin tai taittuu, miks siihen kuolee samantien? Onks se hermoputki todella niin arka mikä siel nikamien läpi kulkee? Siitähän vähintäänkin halvaantuu jos tipahtaa selkä edellä koko painolla johonki kaiteeseen ja selkä taittuu...

5

6455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRO-rap-artist

Jos sun pää esim. sahataan moottorisahalla, kuolet siihenkin. Eikä kaikki jaska niskassakaan ole mitään supervenyvää kumia.

• ..............................

Selkärangan sisällä oleva selkäydin on todellakin niin herkkä että se saattaa mennä poikki, jos joku vaikka vähän kovempaa lyö sua selkään. Ja siihen kuolee, koska selkä ydin on ruumiimmen tärkein hermo jonka kautta kaikki tieto muusta ruumiista menee aivoihin ja myöskin aivoista pois et jos se menee poikki niin joko halvaantuu pahasti tai kuolee

• kissa93

siks kai ku pää ei enää pysy pystyssä eikä veri pääse aivoihin ja sie on ne valtimot ja kaikki

• ooooot kyl sie

Tiäks jos sua pistetään moralla suoraan pumppuun ja kierretään vähä nii et sun sydän on aivan silppuna. Sä sätkit silti hetken ennenkö lähtee veivi. Mutta jos niskat kierretään. Lähtee henki samantien. Ja kuule. Veri kulkee päähän kaulan kautta, missä menee isot paksut valtimot ja laskimot. Ku käyt bilsaa ni tiiät sit enemmän näistä...

• Anonyymi

Kunnon niska lenkki niin siin on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109