Riikan hotellit

toukokuu.

Riikan matkaajat, saisikos suosituksia hyvistä kohtuu hintaisista hotelleista vanhassa kaupungissa ??

8

3564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime kesänä

hotellissa nimeltä Radi un Draugi, taisi olla n. 65€/yö. Hyvällä paikalla Vanhassa kaupungissa. Suosittelen !

• tasmander

R&D on hyvä, mutta jos sinne ei mahdu, voin suositella
      otsikossa mainittua mestaa.

• Riikan tuttu

Montako hotellia Riikka omistaa?

Riiassa tiedän olevan hyvin monta hotellia eri puolilla kaupunkia. Riian hotellit ovat monenlaisia tasokkaasta murjuun, kalliista hyvin halpaan.

• Monikan ystävä

mielestäni kohtuuhintainen. Itse en ole ollut, mutta mies työmatkalla siellä. Aamiainen ei niin hyvä kuin monessa muussa, mutta hotelli siisti ja vanhassa hienossa rakennuksessa. 3 tähteä.

Itse olen ollut noin km päässä vanhasta kaupungista Monika Centrum Hotellissa, 4 tähteä. Ihanassa vanhassa talossa vuosi sitten uusittu sisustus vanhaa kunnioittaen, tunnelmallista. Mutta tosiaan aina vähän ylimääräistä kävelyä vanhaan kaupunkiin.

• tammikuussa

viestuirista on tossa pitkä ketju. kattele in your pocketin sivuilta ja lähetä tarjouspyyntö netin kautta potentiaalisille, saat tarjouksen saman tien ja varauksen voit hoitaa myös sähköpostilla. helppoa ja varsin näppärää.

• me kaksi

Olimme jouluostoksilla Riiassa ja löysimme ihanan romanttisen hotellin. EKES KONVENT. LÖytyy mm. tuolta: Hotels.Latvia-Bookings.com
      Sijainti loistava Vanhassa kaupungissa. Henkilökunta englanninkielen taitoista ja erittäin ystävällistä. Huoneet siistit (ihanat pellavalakanat)ja kodikkaat. Aamiainen tarjoiltiin läheisessä kahvilassa seisovasta pöydästä.Hinta oli edullinen ja ehdottomasti voin suositella!

• ___

suosittelen hotel rigaa. vanhassa kaupungissa oopperan vieressä ja kaikki palvelut ihan lähellä. oltiin tammikuussa, maksoi 4 yötä kahdelta hengeltä perushuoneessa n.200e. neljän tähden hotelli ja ihana aamupala!

• rozentals

tp://www.rozentals-seura.fi/
      kun riika net edelleen poikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe