normaalejako

waimowaan

Olen haluton ja ihan tyytyväinen olotilaani. Mieskään ei mitenkään vonkaile, ja sanoo ettei seksi ole tärkeää. Ikää 30 kummallakin ja seksi tuntuu jotenkin sellaiselta kummastakin, ettei se sovi välillemme. Elämä sujuu hienosti ilman sitäkin, joten vaikea jotenkin ajatella sen olevan niinkin tärkeää joillekin pareille, kuten näistä kirjoituksista voisi päätellä.
Onkohan muita samassa tilanteessa olevia eli haluttomuus on luonnollinen olotila?

5

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eunukki

      Seksin vähyys alkoi vaivata meidänkin suhdetta tuosssa pari vuotta sitten.
      Kahden lapsen jälkeen vaimon halut ovat pienentyneet huomattavasti. Ehkä siinä on jotain sellaista, että hän kokee, että ei halua enempää lapsia eikä siis tarvitse seksiä. En tiedä.
      No joka tapauksessa kun kaikkea on kokeiltu, mutta tilanne ei vaan muutu, niin kylläistyin vonkaamiseen.

      Ajattelin, että suuntaan seksuaalisuuteni johonkin muuhun. Olen ruvennut harrastamaan musiikkia ja kirjallisuutta ja lisännyt huomattavasti urheilua. Olen myös ruvennut harrastamaan jonkin verran joogaa ja keskityn siihen, että en tarvitse seksiä.

      Tämä on yllättäen tuntunut oikeastaan aika vapauttavalta. Jos koko ajan tekee mieli seksiä on tavallaan riippuvainen seksin tuottamasta mielihyvästä vähän niinkuin tupakasta. Jollloin on riippuvainen siitä ihmisestä joka sitä tarjoaa, vähän niinkuin diileristä.

      Nyt kun en ole riippuvainen siitä että henkilöltä X on saatava seksiä, olen tuntenut olevani vapaampi kuin ennen.

      Aika jännä ilmiö.

      Olen myös ilmoittanut vaimolleni, että hän voi päättää seksistä. Eli itse en vonkaa. Jos häntä haluttaa niin hän voi tehdä aloitteen, minä kyllä silloin voin olla hänen kanssaan, koska voin harrastaa seksiä vaikka ei juuri sillä hetkellä hirveästi haluttaisikaan.

      4 kuukautta on mennyt eikä vaimo ole tehnyt kertaakaan aloitetta.

      • Make60

        Ei pidä paikkaansa olleenkaan. Ei naimisen tarve mihinkään häviä vaikka keksisi mitä tekemistä koska seksuaaliset tarpeet on verrattavissa vaikka syömiseen ja juomiseen. En muista tiedä mutta Normaalisti ainakin minä miehenä tarvitsisin seksiä kerran päivässä ei tule mitään puutostiloja. Mutta normaalisti 2-6 kertaa viikossa on sopiva määrä
        vaikka ikää on 46 v. Jos puolisoista toista ei huvita eikä halua hoidella muuten puolisoaan niin kannattaa pista puoliso vaihtoon koska seksitön elämä on ikävää.


    • haluton seksiin....

      En kaipaa seksivouhotusta, ilmankin on ihan hyvä olla. Ukko kyllä ruinaa, ja joskus saakin.Itse en siitä nauti, mutta en viitsi toista kiusata. Puutteessa oleville ohje: ominkäsin onneen. Ei tule tauteja ja sopii molemmille.

      • neuvo

        tuo neuvo kyllä sopii ihmisen suuhun, joka ei koe seksiä kokonaisvaltaisesti. Kaipaan ja haluan seksiä parisuhteessa paljon. Mieluummin päivittäin. Miehelleni riittää pari kertaa viikossa. Mutta seksi omin käsin???? Siis masturbaatio?? Orgasmin tavoittelu??? Höpö, höpö, seksi on paljon enemmän kuin fyysinen laukeaminen. Seksi on mielen yhtymistä toisella tasolla,tietysti myös fyysistä nautintoa. Minä nautin seksistä ja jos joku ei halua niin se on hänen valintansa, mutta todella outo neuvo seksiä kaipaavalle, että tekee sen omin käsin.Seksin ja orgasmin tarve on kaksi eri asiaa.


    • haluton

      Sama meillä (40 ). Vuosia on mennyt näin pienellä seksin määrällä(viimeisestä kerrasta yli vuosi).Mies välillä pyytää ja jopa itse tein tässä välissä kerran aloitteen ja silloin taas miehelle ei "sopinut". Mutta näin siis meillä, eikä asiasta sen suurempaa numeroa tehdä. Kumpikaan vain ei koskaan ole ollut ihan hirveitä "seksinarkomaaneja" ja pari suhde voi silti hyvin (yli 20v yhdessä) ja mukavaa on yhdessä. Eli näin siis elämää voi elää niin monella tapaa,eikä ole vain sitä yhtä oikeaa tapaa tehdä asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe