Onko kenelläkään kokemusta oinaan ja oinaan yhteiselosta. tuntuu aika takkuiselta!
oinas ja oinas
6
1527
Vastaukset
- Ariesman
Niin,vuodesta -86 on oltu kimpassa ja vielä mennään....
- opritar
8.s vuosi on meilläkin menossa, mutta aina vain kolisee. Mutta kun ollaan melkein vain 'kimppakämppäläisiä', niin nyt haetaan kummallekin omaa kämppää. Minä luulen ,että siinä voi olla meidän ratkaisu.Mitäs tuumitte?
- syksy-70
opritar kirjoitti:
8.s vuosi on meilläkin menossa, mutta aina vain kolisee. Mutta kun ollaan melkein vain 'kimppakämppäläisiä', niin nyt haetaan kummallekin omaa kämppää. Minä luulen ,että siinä voi olla meidän ratkaisu.Mitäs tuumitte?
Meillä oltu kimpassa 15v ja välillä kolisee, mut harvemmin kuin alussa. Hyvin on mennyt ja rakkautta riittänyt.
- oinasneito_
kaksi suhdetta oinasmiehen kanssa, toinen juuri meneillään. Oinasnaisen on helppo samaistua oinasmieheen, joka tarjoaa syliä ja turvaa ja haluaa olla lähellä, eli oinasmiehet eivät todellakaan jätä oikkulityttöä yksinäiseksi!
toisaalta taas jos oinasnainen, niinkuin minä, ahdistuu helposti toisen liiallisesta läheisyydestä rupee oikku- OinasN76
Itselläni oli suhde oinasmieheen 5 vuotta, ja minä taisin olla siinä se hellyydenkipeämpi osapuoli, höh. Mutta sarvethan oikuilla kolisee, tosin suhde on mahdollinen koska oinailla on usein samantyyppiset arvot ja oinas jotenkin vaistonvaraisesti ymmärtää toista oinasta, hänen sielunmaailmaansa. Kyllä mä olen ihan hyvin tullut toisten oinaiden kanssa toimeen muutenkin, kunhan on ollut muuten ihan "täysipäinen" ihminen ;).
- plus oinas
Mä olen ollut suhteessa melkein kaksi vuotta oinasmieheen (itse olen siis oinas) ja asumme eri maissa ja hän erimaalainen mutta ihan eurooppalainen (ei maahanmuuttaja).
Ja täytyy myöntää että yllättävän hyvin on mennyt mikä tietysti voi olla sitäkin että molemmilla on tilaa elää omaa opiskeluelämää mutta iltaisin näemme parin tunnin ajan toisiamme mesen välityksellä. Tietysti ikävä on ainakin välillä liian kova mutta siihen on jo tottunut joten osaa pitää itsensä kasassa.
Joskus on kyllä riitoja (lähinnä välimatka ärsyttää tai sitten luottamuspula yhtäkkiä iskee) niistä on silti selvitty ja lähinnä silläkin että toinen ymmärtää toisen tapaa reagoida (ymmärtää että se kuuluu oinaan luonteeseen) eikä tee siitä numeroa... joten riita tavallaan kuivuu lopulta kokoon. Välillä kun olen vihainen, en ajattele mitään muuta ja näytän sen että olen vihainen mutta mieheni on ottanut sen rauhallisesti eikä ole lähtenyt kehittämään siitä suurempaa ja lähinnä pyrkinyt huumorilla ohittamaan koko riidan ja saa todellakin nauramaan (kerrankin olin että lopeta mä olen nyt vihainen.. älä naurata...).
Kuitenkin meidät on kuin toisillemme luodut, oikeat sielunkumppanit... meillä on käynyt erinomainen tuuri kumppanin löytämisessä. Ei voisi parempaa puolisoa saada jolla on samanlainen hyvä luonne ja samanlaiset hyvät arvot.
Oinaat ovat oikeasti hyviä ja ihania ihmisiä kun niihin tutustuu kunnolla. Oinaat kuitenkin vaativat usein luottamuksen toiselta ennen kuin haluavat tutustua enempää... ilman luottamusta, oinas ei lämpene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051888- 2391678
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611076Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k65929Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63828Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37827The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805