oinas ja oinas

opritar

Onko kenelläkään kokemusta oinaan ja oinaan yhteiselosta. tuntuu aika takkuiselta!

6

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ariesman

      Niin,vuodesta -86 on oltu kimpassa ja vielä mennään....

      • opritar

        8.s vuosi on meilläkin menossa, mutta aina vain kolisee. Mutta kun ollaan melkein vain 'kimppakämppäläisiä', niin nyt haetaan kummallekin omaa kämppää. Minä luulen ,että siinä voi olla meidän ratkaisu.Mitäs tuumitte?


      • syksy-70
        opritar kirjoitti:

        8.s vuosi on meilläkin menossa, mutta aina vain kolisee. Mutta kun ollaan melkein vain 'kimppakämppäläisiä', niin nyt haetaan kummallekin omaa kämppää. Minä luulen ,että siinä voi olla meidän ratkaisu.Mitäs tuumitte?

        Meillä oltu kimpassa 15v ja välillä kolisee, mut harvemmin kuin alussa. Hyvin on mennyt ja rakkautta riittänyt.


    • oinasneito_

      kaksi suhdetta oinasmiehen kanssa, toinen juuri meneillään. Oinasnaisen on helppo samaistua oinasmieheen, joka tarjoaa syliä ja turvaa ja haluaa olla lähellä, eli oinasmiehet eivät todellakaan jätä oikkulityttöä yksinäiseksi!
      toisaalta taas jos oinasnainen, niinkuin minä, ahdistuu helposti toisen liiallisesta läheisyydestä rupee oikku

      • OinasN76

        Itselläni oli suhde oinasmieheen 5 vuotta, ja minä taisin olla siinä se hellyydenkipeämpi osapuoli, höh. Mutta sarvethan oikuilla kolisee, tosin suhde on mahdollinen koska oinailla on usein samantyyppiset arvot ja oinas jotenkin vaistonvaraisesti ymmärtää toista oinasta, hänen sielunmaailmaansa. Kyllä mä olen ihan hyvin tullut toisten oinaiden kanssa toimeen muutenkin, kunhan on ollut muuten ihan "täysipäinen" ihminen ;).


    • plus oinas

      Mä olen ollut suhteessa melkein kaksi vuotta oinasmieheen (itse olen siis oinas) ja asumme eri maissa ja hän erimaalainen mutta ihan eurooppalainen (ei maahanmuuttaja).

      Ja täytyy myöntää että yllättävän hyvin on mennyt mikä tietysti voi olla sitäkin että molemmilla on tilaa elää omaa opiskeluelämää mutta iltaisin näemme parin tunnin ajan toisiamme mesen välityksellä. Tietysti ikävä on ainakin välillä liian kova mutta siihen on jo tottunut joten osaa pitää itsensä kasassa.

      Joskus on kyllä riitoja (lähinnä välimatka ärsyttää tai sitten luottamuspula yhtäkkiä iskee) niistä on silti selvitty ja lähinnä silläkin että toinen ymmärtää toisen tapaa reagoida (ymmärtää että se kuuluu oinaan luonteeseen) eikä tee siitä numeroa... joten riita tavallaan kuivuu lopulta kokoon. Välillä kun olen vihainen, en ajattele mitään muuta ja näytän sen että olen vihainen mutta mieheni on ottanut sen rauhallisesti eikä ole lähtenyt kehittämään siitä suurempaa ja lähinnä pyrkinyt huumorilla ohittamaan koko riidan ja saa todellakin nauramaan (kerrankin olin että lopeta mä olen nyt vihainen.. älä naurata...).

      Kuitenkin meidät on kuin toisillemme luodut, oikeat sielunkumppanit... meillä on käynyt erinomainen tuuri kumppanin löytämisessä. Ei voisi parempaa puolisoa saada jolla on samanlainen hyvä luonne ja samanlaiset hyvät arvot.

      Oinaat ovat oikeasti hyviä ja ihania ihmisiä kun niihin tutustuu kunnolla. Oinaat kuitenkin vaativat usein luottamuksen toiselta ennen kuin haluavat tutustua enempää... ilman luottamusta, oinas ei lämpene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe