neitsyt nainen ja härkä mies

härkä 1961

Olen seurustellut neitsyt naisen kanssa kohta 6kk,mutta nytten on viimeiset pari kuukautta olleet kovia riitoja,lähes jokapäivä!
kuulema ärsytän neitsyt naista,vaikka hän kehuu seksi elämäämme todella hyväksi!
olemme ajautumassaeroon,vaikka olemme asuneet lähes alusta asti yhdessä!
mitä muut meinaavat,miten tulisi toimia,ero ei ole aina kiva ratkaisu!!!
Neitsyt nainen on sanonut jo useamman kerran,että minun täytyy hankkia oma asunto ja viimeksi äsken,15min sitten!
sanoin hänelle,että jos sinulla on halua että parannat tapasi,niin suhteemme tulee varmasti toimimaan,edellyttäen toki minunkin muuttumista!
mikä neuvoksi????
korostan,että ero ei välttämättä ole oikea ratkaisu!!

neuvokaa rakkaat ihmiset,miten saamme asiamme kuntoon!!!

8

1744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muiden joukossa

      Vaikuttaisi siltä, että neitsytnaisesi on kyllästynyt yhteiseloonne..Omasta kokemuksestani (neitsytnainen myöskin) voin kertoa, että tuossa vaiheessa kyllästymiseni suhteeseen on jo pitkällä eikä paluuta vanhaan ole. Hyvä seksi on sivuseikka jos toisen persoona vaan kerta kaikkiaan ärsyttää.
      Älä ole "lapanen" vaan vaadi naistasi paljastamaan todelliset fiiliksensä sinua kohtaan. Toivottavasti saatte asianne kuntoon, härkämies sopii neitsyelle :) Ps. horoskooppimerkki ei välttämättä ole suora yhteys asioihin... ;)

      • Nimetön

        eilen illalla se sanoi rakastavan minua ja sanoi haluavan jatkaa suhdettamme.
        Olen hiukan sekaisin,kun en tiedä,mitä se loppujen lopuksi haluaa!!!???
        Uskon kylläkin vahvasti siihen,että meillä on onnistumisen mahdollisuus,kunhan nämä asiamme selvitetään kuntoon!!!
        En sillain usko horoskooppeihin,mutta jotain niistäkin aina löytyy molemmile sopivia juttuja!
        tietääkseni juuri härkä ja neitsyt sopivat erittäin hyvin yhteen!!!


      • Löysässä hirressä 14 v
        Nimetön kirjoitti:

        eilen illalla se sanoi rakastavan minua ja sanoi haluavan jatkaa suhdettamme.
        Olen hiukan sekaisin,kun en tiedä,mitä se loppujen lopuksi haluaa!!!???
        Uskon kylläkin vahvasti siihen,että meillä on onnistumisen mahdollisuus,kunhan nämä asiamme selvitetään kuntoon!!!
        En sillain usko horoskooppeihin,mutta jotain niistäkin aina löytyy molemmile sopivia juttuja!
        tietääkseni juuri härkä ja neitsyt sopivat erittäin hyvin yhteen!!!

        Eipä kuulosta hyvältä, vaikka rakkautta välillä vannookin. Ero on parempi kuin vuosien tai vuosikymmenien kituminen. Ei voi lähteä siitä, että jos toinen parantaa tapansa, niin sitten kaikki on ok. Jos jo 6 kk:n jälkeen alkaa toinen ärsyttää noin paljon, älä ihmeessä jää roikkumaan. Erosuru menee ohi nopeammin kuin luuletkaan.


    • neitonen87

      Olen itsekin muuten horoskoopilta neitsyt. :) Sinun kannattaa ehdottomasti antaa hänelle omaa rauhaa ja miettiä asioita. Hän on varmaan minun tapaan hyvin pohtiva ihminen ja miettii hyvin monia asioita ja niin siinä aina käy, että tajuaa asioita miettiessään. Kun olet antanut hänelle aikaa, näytä, että todella rakastat häntä. Ja yllätä hänet jollakin ihanalla tavalla, jolla et ole häntä aiemmin yllättänyt ( toivottavasti olet joskus yllättänyt! :D) oivottavasti saatte välinne kuntoon..

    • kokemusta....

      Neitsyt nainen haluuaa omaa vapautta!Ei tarkoita muita miehiä vaan omaa yksinäisyyttä! Joten olisi parempi että etsisit oman asunnon ja tapaisitte kuitenkin!Härkä-miehenkaa olin vuoden verran,oli hyvä mies,mutta sitoi liikaa!...mutta tsemppiä!

    • ja härkä mies

      Kokemusta neitsyt nainen ja härkä mies liitosta reilun 20 vuoden ajan. Alussa oli meilläkin noin 1/2 vuoden yhdessäasumisen jälkeen "kriisi", toisessa rupesi tympimään lähes kaikki. Muutettiin eroon ja kolmen kuukauden päästä takaisin yhteen. Tuo lyhyt eroaika teki todella hyvää suhteelle, kasvatti minuakin kriittistä kätisijää suvaitsevaisuuteen ja auttoi näkemään mikä todella on tärkeää yhteiselämässä ja mikä vain turhaa täydellisyyden tavoittelua ;)

      -neitsytnainen-

    • m-härkä-m

      On kyllä jännä lukea ihmisten kokemuksia tällaisista liitoista.. Huomaa käyvänsä läpi aika samanlaisia vaiheita. Olen ollut neitsytnaisen kanssa 2 kk yhdessä ja on tullut huomattua se meidän suurin ero: Minä härkämiehenä ja läheisyyttä rakastavana tykkään olla kokoajan kyljessä kiinni, kun taas neitsytnaiseni ei niin paljoa. Omaa aikaa meistä enemmän tarvii selvästi hän. Aluksi tämä oli minulle kriisi, mutta huomasin heti, kun otettiin vähän eroa, että tilanne muuttui. Rakkaudentunnustuksia on tullut ja yhteisiä näkemisiä ehdotettu. Härkämiehenä härkämiehelle neuvoisin, että ota iisisti neitsytnaisen kanssa (vaikkakin se härille on aika hankalaa).

      • härkä 1961

        Meillä tuli ero, jotain 3kk sitten,tarkalleen 6kk päivänä.
        Tämä neitsyt nainen oli niin itsepäinen,ettei antanut missään mielipiteissään periksi ja oli aika outo seksuaalisineen fantasioineen.
        Nyt on uusi nainen minulla kuvioissa ja olemme molemmat härkiä,hän on minua vain 10 päivää nuorempi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe