Majoitus Malediiveilla

luxus

Hei!

Mistä sais kohtuuhintaisen mutta tasokkaan majoituksen Malediiveilta?
Suurin osa löytämistäni ovat olleet yli 300 taalaa yö...

10

11874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • in.na

      Niinhän se on että Malediiveilla ne hinnat on tota luokkaa jos luxusta halajaa. Mutta mitä sä todellakin vaadit majoitukselta?

      Oltiin maaliskuussa -06 malediiveilla Kuredun saarella. Meillä oli se kaikkein edullisin majoitusvaihtoehto, beach bungalow, se maksaa jotain reilun satasen verran yöltä.

      Tasokkuudesta: bungalow oli soma, valkoinen olkikattoinen mökki valkohiekkaisella rannalla, huonepalvelu pelasi liukkaasti, ilmastointi toimi, sisutus soma, ei torakoita. Sanoisin, että tasokas oli! Samat palvelut oli kaikissa majoitusvaihtoehdoissa, ne kaikkein kalleimmat Water willa suitet eivät oleet yhtään sen "tasokkaampia", niissä vain oli huonepalvelijoilla valkoiset paidat ja mustat housut, siinä missä meillä "budjettimajoittautujila" oli huonepalvelun pojilla vihreät pikeepaidat ja perus-shortsit ja itse mökki sijaisti paaluilla veden päällä. ei muuta eroa.

      Eli Unohda "tasokkuus" ja nauti lomasta!

      • facelessmen

        Saisiko sinulta kuredun saaresta lisää informaatiota! Olen menossa vaimoni kanssa sinne sukeltamaan heinäkuussa. Sinä olit tyytyväinen majoitusvaihoehtoon. Olen lukenut monilta että kannattaisi ottaa vaikka beach villa eikä bungalovia. Sitten ruokailusta. Emme käytä alkoholia joten emme juo sitä niin pärjäisikö siellä ilman all inclusivea, eli puolihoidolla. Mitä itse kannattaa ottaa mukaan?

        Kiitos


      • diver
        facelessmen kirjoitti:

        Saisiko sinulta kuredun saaresta lisää informaatiota! Olen menossa vaimoni kanssa sinne sukeltamaan heinäkuussa. Sinä olit tyytyväinen majoitusvaihoehtoon. Olen lukenut monilta että kannattaisi ottaa vaikka beach villa eikä bungalovia. Sitten ruokailusta. Emme käytä alkoholia joten emme juo sitä niin pärjäisikö siellä ilman all inclusivea, eli puolihoidolla. Mitä itse kannattaa ottaa mukaan?

        Kiitos

        Olin lokakuussa 2006 Kuredun saarella 2vko sukeltamassa poikaystäväni kanssa. Majoituksena oli Beach Bungalow,josta en kyllä moittimista löydä. Huone oli aina siisti,ilmastointi toimi ja torakoita ei myöskään näkynyt. Meillä oli all inclusive,johon siis sisältyy kaikki ateriat ja juomat (myös talon omat viinit,kalja ja kirkkaat viinat). Me emme myöskään käytä alkoholia,joten vaihtoehto oli täydellinen. Varmasti puolihoidollakin pärjää,mutta yllättävästi sitä oli nälkä kun sukelsi niin paljon ja aurinko paahtoi. Minä jopa laihduin loman aikana vaikka söin aamiaisen ja kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Mielestäni all inclusive oli meille hyvä vaihtoehto.
        Teimme 2-3 sukellusta päivässä,joten illalla sitä kaatui sänkyyn.
        Oletko käynyt Kuredun omilla kotisivuilla tutustumassa? www.kuredu.com
        Sukelluskeskus Kuredulla on myös ykkösluokkaa.
        Toivottavasti nautitte lomastanne Kuredulla yhtä paljon kuin me=)
        Hyviä sukelluksia.


      • kanihura
        facelessmen kirjoitti:

        Saisiko sinulta kuredun saaresta lisää informaatiota! Olen menossa vaimoni kanssa sinne sukeltamaan heinäkuussa. Sinä olit tyytyväinen majoitusvaihoehtoon. Olen lukenut monilta että kannattaisi ottaa vaikka beach villa eikä bungalovia. Sitten ruokailusta. Emme käytä alkoholia joten emme juo sitä niin pärjäisikö siellä ilman all inclusivea, eli puolihoidolla. Mitä itse kannattaa ottaa mukaan?

        Kiitos

        kolmesti kuredulla käyneenä ei ole vielä halunnut Beach Bungalovia vaihtaa 'parempaan', sillä itsellä sukeltavana reissaajana majoitus on nimenomaan nukkumispaikka, eikä siellä tule vietettyä aikaan kovinkaan paljoa.

        Jos lomailu olisi löhöilyä rannalla ja omalla 'mökillä' oleilua, niin siinä tapauksessa saattaisin harkita beach villaa, mutta en välttämättä siltikään vaihtaisi... noi beach bungalow't on ok tasoisia. Itse joutuu odottelemaan vielä tammikuulle 2008, ennen kuin pääsee taas ko saarelle...

        Kuredun sivut ovat juuri uudistuneet, joten kannattaa käydä vilkaisemassa: www.kuredu.com


      • Hanny
        diver kirjoitti:

        Olin lokakuussa 2006 Kuredun saarella 2vko sukeltamassa poikaystäväni kanssa. Majoituksena oli Beach Bungalow,josta en kyllä moittimista löydä. Huone oli aina siisti,ilmastointi toimi ja torakoita ei myöskään näkynyt. Meillä oli all inclusive,johon siis sisältyy kaikki ateriat ja juomat (myös talon omat viinit,kalja ja kirkkaat viinat). Me emme myöskään käytä alkoholia,joten vaihtoehto oli täydellinen. Varmasti puolihoidollakin pärjää,mutta yllättävästi sitä oli nälkä kun sukelsi niin paljon ja aurinko paahtoi. Minä jopa laihduin loman aikana vaikka söin aamiaisen ja kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Mielestäni all inclusive oli meille hyvä vaihtoehto.
        Teimme 2-3 sukellusta päivässä,joten illalla sitä kaatui sänkyyn.
        Oletko käynyt Kuredun omilla kotisivuilla tutustumassa? www.kuredu.com
        Sukelluskeskus Kuredulla on myös ykkösluokkaa.
        Toivottavasti nautitte lomastanne Kuredulla yhtä paljon kuin me=)
        Hyviä sukelluksia.

        Matka Malediiveille kiinnostaa ja Kuredu nyt teksteistä löytyvistä kehuista.
        Miten ruokailu kannattaa järjestää? Ottaa all inclusive-paketti hotelliin vai onko mahdollisuuksia eri ravintoloihin saarella? Millaista ravintolatarjontaa vaihtoehtona hotellin paketille?
        Etukäteen kiitokset kaikesta muustakin tiedosta Malediiveille reissaavalle!


      • Kuredu-diver
        Hanny kirjoitti:

        Matka Malediiveille kiinnostaa ja Kuredu nyt teksteistä löytyvistä kehuista.
        Miten ruokailu kannattaa järjestää? Ottaa all inclusive-paketti hotelliin vai onko mahdollisuuksia eri ravintoloihin saarella? Millaista ravintolatarjontaa vaihtoehtona hotellin paketille?
        Etukäteen kiitokset kaikesta muustakin tiedosta Malediiveille reissaavalle!

        Suosittelisin all inclusive vaihtoehtoa,koska syöminen ja juominen saarelle muuten on todella kallista.
        Me ostimme matkamme englantilaiselta matkanjärjestäjältä,koska silloin asuimme Englannissa,joten all inclusive paketti suomailaisella matkanjärjestäjällä saatta olla erilainen.
        Meidän all inclusive pakettiin kuului kaikki ruokailut samassa ravintolassa,mikä ei haitannut ollenkaan,koska tarjolla oli buffet aamiainen,lounas ja päivällinen,joten valinnan varaa oli enemmän kuin tarpeeksi. Ruoka oli todella hyvää.
        Ravintoloita saarella on muutama,kannattaa tarkistaa www.kuredu.com tarkempia tietoja varten.
        Meidän all inclusive paketti sisälsi myös ilmaiset juomat,johon kuului; vesi,limsat,mehut,talon viinit,talon kalja,talon viina,mutta jos halusi erityisesti esim. Jack Daniels whiskeyä,niin siitä joutuu maksamaan erikseen. Itse emme alkoholia niin juo,mutta muiden virvokkeiden vapaa saaminen oli erittäin hyvä asia.
        Kun saavuimme saarelle,niin saimme muovisen rannekkeen,jolloin henkilökunta tiesi mitä saamme veloituksetta ja mistä,mutta koska saari on niin pieni oppii eri baarit tuntemaan todella nopeasti.
        Meidän matkamme maksoi kahdelta hengeltä all inclusive paketilla n.3750e ja ylimääräistä rahaa kului vain sukelluksiin ja muutamiin tuliaisiin. Onhan se paljon rahaa,mutta matka oli joka pennin arvoinen.
        Saarella toimiva sukelluskeskus Prodivers (www.prodivers.com) on aivan omaa luokkaansa. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista,joten sukeltamisesta voi nauttia täysin rinnoin. Sukelluskeskuksen on alunperin aloittanut ruotsalaiset ja siellä on työskennellyt myös suomalaisia,joten pohjoismainen laatu ja turvallisuus näkyy.

        Toivottavasti löydät itsesi Kuredulta pian=)
        Jos sinulla vielä on muita kysymyksiä,niin yritän mahdollisuuksien mukaan vastata mahdollisimman hyvin.


      • Tilppa
        Kuredu-diver kirjoitti:

        Suosittelisin all inclusive vaihtoehtoa,koska syöminen ja juominen saarelle muuten on todella kallista.
        Me ostimme matkamme englantilaiselta matkanjärjestäjältä,koska silloin asuimme Englannissa,joten all inclusive paketti suomailaisella matkanjärjestäjällä saatta olla erilainen.
        Meidän all inclusive pakettiin kuului kaikki ruokailut samassa ravintolassa,mikä ei haitannut ollenkaan,koska tarjolla oli buffet aamiainen,lounas ja päivällinen,joten valinnan varaa oli enemmän kuin tarpeeksi. Ruoka oli todella hyvää.
        Ravintoloita saarella on muutama,kannattaa tarkistaa www.kuredu.com tarkempia tietoja varten.
        Meidän all inclusive paketti sisälsi myös ilmaiset juomat,johon kuului; vesi,limsat,mehut,talon viinit,talon kalja,talon viina,mutta jos halusi erityisesti esim. Jack Daniels whiskeyä,niin siitä joutuu maksamaan erikseen. Itse emme alkoholia niin juo,mutta muiden virvokkeiden vapaa saaminen oli erittäin hyvä asia.
        Kun saavuimme saarelle,niin saimme muovisen rannekkeen,jolloin henkilökunta tiesi mitä saamme veloituksetta ja mistä,mutta koska saari on niin pieni oppii eri baarit tuntemaan todella nopeasti.
        Meidän matkamme maksoi kahdelta hengeltä all inclusive paketilla n.3750e ja ylimääräistä rahaa kului vain sukelluksiin ja muutamiin tuliaisiin. Onhan se paljon rahaa,mutta matka oli joka pennin arvoinen.
        Saarella toimiva sukelluskeskus Prodivers (www.prodivers.com) on aivan omaa luokkaansa. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista,joten sukeltamisesta voi nauttia täysin rinnoin. Sukelluskeskuksen on alunperin aloittanut ruotsalaiset ja siellä on työskennellyt myös suomalaisia,joten pohjoismainen laatu ja turvallisuus näkyy.

        Toivottavasti löydät itsesi Kuredulta pian=)
        Jos sinulla vielä on muita kysymyksiä,niin yritän mahdollisuuksien mukaan vastata mahdollisimman hyvin.

        Olemme varaamassa matkaa Kuredulle ja tarjouspyyntöjä ollaan lähetelty eri paikkoihin. Olisi kiva kuulla mistä te otitte tuon 3750 e matkanne? Tarkoituksenamme on myös sukeltaa.


      • Kuredu-diver
        Tilppa kirjoitti:

        Olemme varaamassa matkaa Kuredulle ja tarjouspyyntöjä ollaan lähetelty eri paikkoihin. Olisi kiva kuulla mistä te otitte tuon 3750 e matkanne? Tarkoituksenamme on myös sukeltaa.

        Ostettiin matka tosiaan englantilaiselta matkanjärjestäjältä. Matka oli First Choice nimiseltä yhtiöltä,mutta matkan ostimme Thomson yhtiöltä. Matka oli kaikinpuolin hyvin järjestetty,ei mitään valittamista.


      • Hanny
        Kuredu-diver kirjoitti:

        Suosittelisin all inclusive vaihtoehtoa,koska syöminen ja juominen saarelle muuten on todella kallista.
        Me ostimme matkamme englantilaiselta matkanjärjestäjältä,koska silloin asuimme Englannissa,joten all inclusive paketti suomailaisella matkanjärjestäjällä saatta olla erilainen.
        Meidän all inclusive pakettiin kuului kaikki ruokailut samassa ravintolassa,mikä ei haitannut ollenkaan,koska tarjolla oli buffet aamiainen,lounas ja päivällinen,joten valinnan varaa oli enemmän kuin tarpeeksi. Ruoka oli todella hyvää.
        Ravintoloita saarella on muutama,kannattaa tarkistaa www.kuredu.com tarkempia tietoja varten.
        Meidän all inclusive paketti sisälsi myös ilmaiset juomat,johon kuului; vesi,limsat,mehut,talon viinit,talon kalja,talon viina,mutta jos halusi erityisesti esim. Jack Daniels whiskeyä,niin siitä joutuu maksamaan erikseen. Itse emme alkoholia niin juo,mutta muiden virvokkeiden vapaa saaminen oli erittäin hyvä asia.
        Kun saavuimme saarelle,niin saimme muovisen rannekkeen,jolloin henkilökunta tiesi mitä saamme veloituksetta ja mistä,mutta koska saari on niin pieni oppii eri baarit tuntemaan todella nopeasti.
        Meidän matkamme maksoi kahdelta hengeltä all inclusive paketilla n.3750e ja ylimääräistä rahaa kului vain sukelluksiin ja muutamiin tuliaisiin. Onhan se paljon rahaa,mutta matka oli joka pennin arvoinen.
        Saarella toimiva sukelluskeskus Prodivers (www.prodivers.com) on aivan omaa luokkaansa. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista,joten sukeltamisesta voi nauttia täysin rinnoin. Sukelluskeskuksen on alunperin aloittanut ruotsalaiset ja siellä on työskennellyt myös suomalaisia,joten pohjoismainen laatu ja turvallisuus näkyy.

        Toivottavasti löydät itsesi Kuredulta pian=)
        Jos sinulla vielä on muita kysymyksiä,niin yritän mahdollisuuksien mukaan vastata mahdollisimman hyvin.

        Itse olisin kallistumassa all inclusive pakettiin, koska ilmeisimmin vaihtoehdot vaihtelulle on vähissä ja muutoin kaikki virvokkeet laskutetaan erikseen.
        Lisätietoa kaipailen siipan mielipiteen taivutteluun tai rohkaisuun :).
        Osaatko arvoida, kuinka kannattava all inclusive paketti on verrattuna siihen, että olisi täysihoito (juomat eivät sisälly)? Toki jokaisen juomatottumukset ovat erilaiset, mutta jos nyt nestettä vedestä virvokkeisiin juo kuumassa pitkin päivää ja vielä illallisella ruoan kanssa viiniä tai olutta.
        Kiitokset taas etukäteen!


      • Kuredu-diver
        Hanny kirjoitti:

        Itse olisin kallistumassa all inclusive pakettiin, koska ilmeisimmin vaihtoehdot vaihtelulle on vähissä ja muutoin kaikki virvokkeet laskutetaan erikseen.
        Lisätietoa kaipailen siipan mielipiteen taivutteluun tai rohkaisuun :).
        Osaatko arvoida, kuinka kannattava all inclusive paketti on verrattuna siihen, että olisi täysihoito (juomat eivät sisälly)? Toki jokaisen juomatottumukset ovat erilaiset, mutta jos nyt nestettä vedestä virvokkeisiin juo kuumassa pitkin päivää ja vielä illallisella ruoan kanssa viiniä tai olutta.
        Kiitokset taas etukäteen!

        Valitettavasti minulle nämä suomalaiset nimikkeet ovat tuntemattomia. Eli siis tarkoittaako täysihoito sitä,että siihen kuuluu ateriat mutta ei juomia?
        Kuredulla 1,5 l vesipullo maksaa noin 7 dollaria,joten voit kuvitella mitä lasi olutta tai viiniä maksaa. Jos aiotte viettää Kuredulla 14vrk tulee juomille jonkin verran hintaa.
        Me olimme sukelluksilla joka päivä,joten vettä ja muuta juomaa kului mutta vaikka vain ottaisi rennosti niin varmasti siinä kuumuudessa nestettä tarvitsee.
        Ensin ajattelimme ottaa halfboard:n,johon olisi kuulunut aamiainen ja illallinen,mutta ei juomia,mutta all inclusive:n valitseminen oli ehdottomasti joka pennin arvoinen.
        Onnea matkaan siipan mielipiteen taivutteluun:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe