Ubuntu on jonkun afrikkalaisen poppamiehen kyhäämä käyttis jonka hän on sienipäissään keksinyt. Käyttäkää ihmeessä arch-linuxia se on ainakin 10 kertaa nopeempi ja siinä on kaikki yksinkertasesti muutenkin parempaa. Ja tämän tiedän molempia yli vuoden käyttäneenä.
Muutama pohdinta.
10
401
Vastaukset
- takaisin metsään
"Käyttäkää ihmeessä arch-linuxia"
Hyvä Trolli-peikko. Menepä takaisin Arch-Linux palstalle. Täällä keskustellaan Ubuntusta/Kubuntu/Xubuntu/Edubuntusta ja niiden variaatioista. Ei todellakaan kuulu tälle palstalle mutta kiitos muistutuksesta kuitenkin. Arch-linuxia en ole vielä kokeillutkaan testipenkissäni, pannaanpa sienisoppa porisemaan ja image tulelle. ;)
- Tietäjä_Tulevaisuudesta
Kerro toki sitten että nappiin osui mun kokemukseni!
- Anonyymi
Kovin on tietämätöntä tää ytollausporukka! ja kaikesta päätellen kollihan se noita avauksia tekee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on tietämätöntä tää ytollausporukka! ja kaikesta päätellen kollihan se noita avauksia tekee!
Kannattaa luulevaisen nappulan esittää mielipuolipiteitä 12-vuotta ja risat vanhoihin kommentteihin.
- qweruiop
merkillistä, ubuntu on afrikkalaisen poppamiehen sieni ja arch-linux muistuttaa saksalaista persettä?? Hauskoja mielleyhtymiä. Itse käytän mieluummin sientä kuin saksalaista persettä ;)
- Tietäjä_Tulevaisuudesta
Ei se arch sovi jos ei osaa linuxia kunnolla. että koitappas vaikka parin vuoden kuluttua kun taitoa kertyy.
- Anonyymi
Ubuntu ei ole käyttöjärjestelmä, vaan aihio, josta esimerkiksi Linux Mint on tehty. Ubuntu aihiona, on erittäin reikäinen ja tietoturvaltaan mailman toiseksi suurin riski käyttäjälleen.
- Anonyymi
höpö höpö. Ubuntu on paras ja aivan ihana!
- Anonyymi
Lisää hölmöjö 2007 ketjujen kaivelijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173