matikka kirjoittamatta.. farmasia

Jälki-viisas

Moro kaikki!

On tullut aivan hysteerinen into hakea opiskelemaan farmaseutiksi. Mutta.. into alkoi vasta nyt ja matematiikka on kirjoittamatta. Lukiossa ihmiset jakautuivat kahteen ryhmään "ne joilla on oli paljon kavereita" ja "ne jotka joilla ei ollut niin paljon kavereita koulussa". Ja itse tietenkin menin tyhmänä ja rupesin kaverilliseksi.

Olen kuitenkin kova panostaja. Jos laitan kaiken peliin ja luen kuin hikipinko, niin onkohan minulla mitään mahdollisuutta päästä opiskelemaan farmasia. Vai joudunko tyytymään unelmointiin. (suoritin kemiasta 4 kurssia, biologiasta 5 ja fysiikasta 3 terveystiedon kurssi)

Onko joitain, jotka olisivat päässeet sisään, vaikka matematiikka kirjoittamatta?

4

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goatlord

      Ei kai matikan kirjoittamisella tai kirjoittamatta jättämisellä mitään väliä ole, vaan osaamisella.

    • tytsy--

      kemian laskut (ja fysiikan, jos haet helsinkiin tai proviisoriksi) niin pärjäät vallan mainiosti, toki kaikenlaisista matemaattisista kyvyistä on hyötyä ja helpotusta, mutta pärjäät kyllä kemian laskutaidoilla jo hyvin pitkälle... ainakin näin 1. vuosikurssin käyneen kokemuksella... terve

      • tytsy--

        vaan kuopioon! ;)


      • ei alkuperäinen

        Minkä tasoisia kemian laskut ovat ja törmääkö niihin pääsykokeissa? Itse ajattelin hakea Kuopioon ja minulla on jo laborantin koulutus, joten olenko kuinka paljon vahvemmilla kuin jos takana olisi pelkkä lukio?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe