SEPPO??

Matti ja Teppo

Koska se Seppo "dragon balls" Saurion nyrkkeily debyytti on ja missä? Meitä olisi tulossa monta kannustamaan Tampereelta, vaikka ihan turkuun asti.

Pistäkää muillekkin foorumeille jos tiedätte, seppohan on nimekäs jo kamppailulajien tiimoilla.

16

2244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedustella viranomaisilta

      Koska on vierailuaika.

      • theboxerofturkucity

        Viimeinen kommentti ennen matsia : Mä en pelkää yhtään ketään, se nähdään sitten siellä ottelussa

        Alkaa tuntua siltä, että haistanko, ja aistinko kenties epävarmuutta, ja pelkoa ilmassa ????? ihmisiltä, että toiset kilpailijat ehkäpä kirjoittelee kaikenlaisia juttuja, musta tänne kun tietävät että aika senkuin vain lähestyy no hhhmmmm, mitäköhän se sanoo ihmisten pelosta ? Tuo äsköinen kommenttini on rumasti sanottu mutta, kylmästi faktat suoraan päinnaamaa yksinkertaisesti siitä miten asiat sitten ovat, joten mitä sitä enää ny piilottelemaan. Muut ihmiset tulevat huomaamaan ettei, muiden toisten ihmisten sanomisilla tule olemaan mitään merkitystä what so ever ! Mua vaan oikeesti ajatuttaa, sekä ihmetyttää että vituttaa ja vielä enemmänkin harmittaa ja, ärsyttää ennenkaikkea tuollaiset turhanpäiväiset jutut vaan. Kaikki kyllä tietää et toi on ihan roskaa, ja silkkaa paskaa musta puhutut jutut täällä, noi juuri tollaiset täällä musta puhutut keksityt vale-jutut, kun kuitenkin ne kaikki musta on silkkaa pötypaskapuhetta muutenkin. Ehkäpä lähestyvä aika piinaa toisia kilpailijoita, ja toisten kilpailijoiden hermoja raastaen niin kovin että, mahtaa hikoilluttaa jo valmiiksi, kun tietää että ketä, ja kuka on tulossa vastaan. Eli se siitä Seppo "dragon balls" Saurio jutuista jne. ja silleen !. Tämä on ainoa kommenttini enää viitaten tohon toiseen kommenttiini: Tä viesti multa menee teille kai... .. By terveisin niin ns" so called teidän Seppo teidän niin kutsumanne " dragon balls" saurio.


    • ...

      seppo matsaa turussa 24.2

      • mikä laji??

        mikä laji ?? vapaaottelu?? thaiboxing ??


      • ...
        mikä laji?? kirjoitti:

        mikä laji ?? vapaaottelu?? thaiboxing ??

        nyrkkeilymatsi sepin pitäis ottaa


    • theboxerofturkucity

      Olenko palannut ?, miksi oisin palannut, kun en koskaan ikinä ole ollut poissa paossa yhtään ketään mulkvistia, sillä ei löydy miestä päällä maan, ketä pelkäisin piste =).

      Olenko palannut ?, miksi oisin palannut, mistä muka oisin palannut ?, kun en koskaan ole poissa paossa yhtään ketään ollutkään, ei löydy sellaista mulkvistia päällä maan ketä oisin kertaakaan paennut ikinä !, sillä ei löydy miestä päällä maan ketä pelkäisin piste.

      vastatakseni tähän että olenko yhä the The Real American Finland s Finnish omalla tavallani, Isänmaallisen Patrioottinen oman maani lipun kannattaja se Seppo oletko se minä? Olen se tällä kertaa minä, olen aina ollutkin, en ole ikinä poissa koskaan ollutkaan !

      Sorrettujen ja hyljeksittyjen väsymätön puolustaja, ihminen jota miehet pelkäävät ja naiset rakastavat, sympaattinen ja kova, mutta kuitenkin täysin omalla tasollaan Seppo "superman" Saurio. Vastaa meille! Heikot tarvitsevat tukea ja voimiasi ? - Noh sanotaan näin että ainakin on hyvä mieli siitä etten harrasta heikkojen sortamista,se voidaan jättää raukkiksille, surkean oman heikon egonsa pönkittäjille sekä kaikille raukkamaisille raukoille tässä maailmassa jotka sitä harrastavat, se tais olla number one 1, two second Heikot tarvitsevat tukea ja voimiasi se osuus on taas aivan totta musta, number.3: ihminen jota miehet pelkäävät ja naiset rakastavat, sympaattinen ja kova, on 100 % täysin totta =).

      • Matti ja Teppo

        Taas ohi aiheen eli jutun eli systeemin eli aiheen eli subject:in.piste.

        Muutama asia:

        -kysyin YSTÄVÄLLISESTI onko tietoa Sinusta, olemme oikeasti kiinnostuneita (olimme, tai ainakin minä olin, muut kaverini voivat olla vieläkin) Sinun tulevista matseista. Kaikilla on oikeus sanoa mitä sanottavaa mutta jos joku kysyy miten ottelukuviosi edistyy, sinun ei tarvitse hyökätä koko maailmaa vastaan. Helpommalla olisit päässyt jos olisit laittanut:
        "Moi. Mä ottelen 24.2. ja tervetuloa katsomaan turun urheiluhalliin (?) ja liput on 2e."

        Tuolla tyylillä jolla kirjoitat et saa faneja tai muuta, ainoa on että saat huonon kusipään maineen joka tulee tuolla kaikella turhalla yhomisella. Paremmin menee jos puhut vähemmän ja teet enemmän. EI MILLÄÄN PAHALLA!! En ole sinua vastaan mutta ota tämä PALAUTTEENA!!!!!!!!!!!!

        Ehkä pelkäät, ehkä et. Miksi meitä kiinnostaisi? Me emme ole punnitsemassa kuinka kova jätkä olet vaan punnitsemme sinun nyrkkeilytaitoja. :)

        Itseäni jännittää kun astun kehään, itse asiassa jännittää vähn jo viikkoa ennen kisoja mutta välillä se palautuu, välillä ei. Ja vaikka olen harrastanut thaikkua, potkunyrkkeilyä, bjj:tä ja nykyään vapaaottelua ja potkunyrkkeilyä niin silti jos kadulla/baarissa tulee tilanne, tulee normaali jännitys. Ei sinun oikeasti tarvitse TÄÄLLÄ todistella, kohdista nämä energiat jotka pistät tänne, tuleviin otteluihisi tai mielummin harjoituksiin.

        Ja pieni lisäys englannin kielen alkeista:

        Ensimmäinen= joko FIRST tai 1.
        Toinen= joko Second tai 2.
        Kolmas= Third tai 3.
        Nuo voi myös yhdistää eli 1st, 2nd, 3rd, 4th...
        Ei .3

        No offence Seppo, take these comments as a critic.

        Keep up the good work.

        TreBoyz


      • theboxerofturkucity
        Matti ja Teppo kirjoitti:

        Taas ohi aiheen eli jutun eli systeemin eli aiheen eli subject:in.piste.

        Muutama asia:

        -kysyin YSTÄVÄLLISESTI onko tietoa Sinusta, olemme oikeasti kiinnostuneita (olimme, tai ainakin minä olin, muut kaverini voivat olla vieläkin) Sinun tulevista matseista. Kaikilla on oikeus sanoa mitä sanottavaa mutta jos joku kysyy miten ottelukuviosi edistyy, sinun ei tarvitse hyökätä koko maailmaa vastaan. Helpommalla olisit päässyt jos olisit laittanut:
        "Moi. Mä ottelen 24.2. ja tervetuloa katsomaan turun urheiluhalliin (?) ja liput on 2e."

        Tuolla tyylillä jolla kirjoitat et saa faneja tai muuta, ainoa on että saat huonon kusipään maineen joka tulee tuolla kaikella turhalla yhomisella. Paremmin menee jos puhut vähemmän ja teet enemmän. EI MILLÄÄN PAHALLA!! En ole sinua vastaan mutta ota tämä PALAUTTEENA!!!!!!!!!!!!

        Ehkä pelkäät, ehkä et. Miksi meitä kiinnostaisi? Me emme ole punnitsemassa kuinka kova jätkä olet vaan punnitsemme sinun nyrkkeilytaitoja. :)

        Itseäni jännittää kun astun kehään, itse asiassa jännittää vähn jo viikkoa ennen kisoja mutta välillä se palautuu, välillä ei. Ja vaikka olen harrastanut thaikkua, potkunyrkkeilyä, bjj:tä ja nykyään vapaaottelua ja potkunyrkkeilyä niin silti jos kadulla/baarissa tulee tilanne, tulee normaali jännitys. Ei sinun oikeasti tarvitse TÄÄLLÄ todistella, kohdista nämä energiat jotka pistät tänne, tuleviin otteluihisi tai mielummin harjoituksiin.

        Ja pieni lisäys englannin kielen alkeista:

        Ensimmäinen= joko FIRST tai 1.
        Toinen= joko Second tai 2.
        Kolmas= Third tai 3.
        Nuo voi myös yhdistää eli 1st, 2nd, 3rd, 4th...
        Ei .3

        No offence Seppo, take these comments as a critic.

        Keep up the good work.

        TreBoyz

        Sori mutta mä tiedän, sen että maailma ei ole mua vastaan, mutta mä en kaipaa selkään taputtelijoita siinä asiassa, että kuinka kova jätkä mä tasan olen, mun ei ole mikään tarvis sitä asiaa rehennellä, kovistella tai edes puhua siitä. Mun tyylini on sekä mikä se on ja mä en ole mikään Mr Nice Guy, kaikki tyypit tietää etten mä ole mikään kiltti kaveri. Syy on että kiltit kaverit saa aina turpiinsa joka paikas !, mä en tykkää olla sellainen ruikku luikku =) ei millään pahalla =) !

        Ehkä Pelkäät, ehkä et - niin jos kuitenkin, se on se jälkimmäinen eli tasan en pelkää, miksi mä pelkäisin heh turha tollaisia juttuja on pelätä !, mikä toi ny oli olevinaan jos kuitenkin jätetään tuo pelko heikoille ihmisille, jotka eivät pärjää ollenkaan. Mä en tykkää puhua siitä millainen jätkä olen, kun tiedän itsekkin sen millainen olen ihan sama pidättekö te mua kusipäänä vai ette mä vaan en ole mikään Mr.Nice Guy - mä olen No More Mr. Nice guy !

        Eiköhän mun asenne, sekä katse silmissäni puhu puolestaan enempää en tästä aiheesta halua kommentoida. Mut kiitos hyvästä kritiikistä kommentti otettu huomioon =) thanks, kiitos =).

        - Seppo Saurio -


      • TJJL

        Todella fiksu kommentti, onneksi Suomi on vapaa maa ja täällä on sananvapaus tietyssä määrin.
        Ja miksi Sepon pitäisi lopettaa runkkaaminen?? Sehän on hienoin asia mitä äkkiseltään tulee mieleen. Kaikki sitä tekee, sinä, minä, Seppo, sun naapuri, Vladimir Putin, sun muijakaveri (mulle) jne jne..Sellasta se elämä on, joskus se potkii päähän, joskus munille.


      • theboxerofturkucity

        vastaus :Kasva jo By Seppo Saurio -
        Normaali mies 15.2.2007 klo 23.41

        Olet jälkeenjäänyt marakatti jolla ei ole muuta tekemistä kuin näppäillä netissä päivät pitkät.

        Sinä et ole päässyt monitoria lähemmäksi naista.

        Ainoa kamppailulaji jonka sinä tunnet käydään mielesi sisällä kun pohdit ryystätkö Pepsiä vai Cokista!

        Olet säällittävä nörtti jolle todellisuus on vieras käsite. Ihan kuin Tony "Saikku" Halme!

        Opettele kielioppi!!

        Kasva aikuiseksi, lopeta runkkaaminen ja jätä tämän palstan turmeleminen!

        ...ja mene vittu apina töihin ja lopeta veronmaksajien rahojen tuhlaaminen, sosiaalipelle!!!

        Jaa - a kuka tässä sosiaali pelle on mene sä kuule simpanssi ite töihin, ainoa kuinka lähelle sä naista olet ikinä päässyt on sun mutsis haaran auko, revi siitä sä sun monitorejas senkin pelle !, mun ei tartte olla runkkailemassa ainakaan monitori ruutujen edessä kuten tuollaisen sosiaali pellen, joka ajaa autolla missä lukee tulostimet & monitorit, kenellä on oman firmansa tumman sininen auto, sä luulet olevasi tosi mies, sä vasta kakara, iso turpa olet sä et ole mitään, mua pilkkaamaan kasva mieheksi !

        Kuka sä olet sanomaan mua sosiaali pelleksi ?, you ain t nothing, sä et ole yhtään mitään sä hörhö monitori pelle ! ainakaan mun ei tarvi korjailla jotain sun monitoreitas, kuten sä näköjään teet ja ihmetelle, että kun voi voi kun en päässyt lähellekkään mun naistani, ainakin mulla on nainen sulla taitaa olla vielä nuo monitorit vielä mielessä, kun tosi miehillä on pillu mielessä ! haista kainaloitas apina ja kasva aikuiseksi hanki aito oikea nainen, hanki pimppiä ja rupea vihdoin viimein mieheks, olis korkea aika sunkin jo !

        Mä ihan mietin että mikä ihme tekee susta paremman kuin musta mä kerron sulle ei yhtään mikään ime sun mutsiis ! Gay !, tule sanomaan nuo valehtelevat sanat ole kerrankin mies itse !, ota selvää missä mä asun, ja kadulla kun tunnet näköjään itsesi niin mieheksi tuleppa sanomaan kasvotusten, ja sitten katsotaan miten ääni muuttuu siinä vaiheessa kellossa ! Mäpä ehdotan sulle Pelle ! tuleppa kasvotusten sanomaan face to face noi sanat ja ainoa kamppailulaji sen jälkeen minkä sä tunnet on sairaalan peti-kamppailulaji sen jälkeen ! mä totean vain faktan ! and now that s a fact !


        ps, luuleks sä mun pelkäävän yhtään tollasta pelleä yritä mua, ja sä näet et se jää sulta vain yritykseksi ja ainoaksi koko sun elämäsi aikana kun sitten kun mua kohtaan sitä uhkailet, soitat täällä suuta, uhkailet mua, solvaat mua, pilkkaat mua senkin kateellinen täys apina pelle !, ime munaas senkin karvaperse !

        Uhh että mua pelottaa nyt noi sun saatanan sanat ! Oot siinä yrittäväs olevas niin joku mies, susta ei miestä saa tekemälläkään edes ! niin siinä vaiheessa toivotaan että sulla ois vakuutus mikä kattaa monia eri asioita kuten sun terveytesi vaikkapa esim. Sä et oo yhtään mitään, sä olet Pelle !

        Mee runkkamaan sun monitorias sun himaas ! ota slerdus käteen ja tukehdu siihen Chimp - simpanssi !, sä varsinainen isoturpa olet !, ehkä ois aika jonkun tukkia tollaiselta apina turpavärkki kertaheitolla niin että se pysyis kiinni aina turpa auki - you talk too much !

        - Seppo Saurio -


      • theboxerofturkucity
        TJJL kirjoitti:

        Todella fiksu kommentti, onneksi Suomi on vapaa maa ja täällä on sananvapaus tietyssä määrin.
        Ja miksi Sepon pitäisi lopettaa runkkaaminen?? Sehän on hienoin asia mitä äkkiseltään tulee mieleen. Kaikki sitä tekee, sinä, minä, Seppo, sun naapuri, Vladimir Putin, sun muijakaveri (mulle) jne jne..Sellasta se elämä on, joskus se potkii päähän, joskus munille.

        vastaus viestiin Apina TJJL By Seppo Saurio 15.2.2007 klo 23.51

        Todella fiksu kommentti, onneksi Suomi on vapaa maa ja täällä on sananvapaus tietyssä määrin.
        Ja miksi Sepon pitäisi lopettaa runkkaaminen?? Sehän on hienoin asia mitä äkkiseltään tulee mieleen. Kaikki sitä tekee, sinä, minä, Seppo, sun naapuri, Vladimir Putin, sun muijakaveri (mulle) jne jne..Sellasta se elämä on, joskus se potkii päähän, joskus munille.




        Kun yritin kaverille tuolle herra kommentaattori isoturvalle herra normaalille, sori anteeksi heh =) siis herra epänormaalille juuri selittää että taitaa olla kyseessä pelkkä ison turvan aukoja itse. Miksi ehdottelee mulle runkkailujaan miksei tuo kyseinen herra nimimerkki Normaali mies, siis sori anteeksi herra epänormaali mies, vois tehdä runkkailujaan monitoreidensa edessä kaikessa rauhassa yksin hissun kissun kaikessa hiljaisuudessa, kun mua ei toisten ihmisten runkku tuokiot kauheestikaan juuri kiinnosta !.

        Vaikka olenkin samaa mieltä että onhan tuo totta, että masturboihan ihmiset normaalisti mutta eivät kuten tuo monitori pelle herra epänormaali mies tekee tumman sinisellä autollaan jossa pihalla aina lukee Tulostimet & monitorit ja monitorihuolto Turku !, koko kaveri taitaa olla runkkaamis alan expertti en pistä vastaan ehdottomasti varmasti onkin !

        - Seppo Saurio -


      • theboxerofturkucity

        Noh hei Monitori pelle ainakaan mun ei tartte asunnossa naida niin että kuuluu alakertaan asti äänet uuh aahh hei nyt multa tulee, uuuuu aaaaaaaaaaaahhhhhh äänes on kuin talo räjähtäis !, vitun aropupu hemmo pidä suus kiinni sä vain viilaat sitä aropupuas ! sä olet täys pelle friikki koko kaveri !,

        Ainakin ne lukuiset kymmenet naiset jotka tietävät olleensa kanssani sängyssä, ja voin sanoa niihin lukeutuu Turusta naisia, Lahdesta, Raisiosta, Raumalta, jatkanko listaa ne jotka todella tietävät olleensa kanssani sängyssä naidessa. Tietävät millainen panomies olen toisin kuin sä Aropupun nussija !, mee kasvamaan äitis hameen helmoihin vuosi lisää, ja tule sitten jatkamaan puheitasi ! heh =)

        Mä sentään olen saanut enemmän naisia kuin sä edes sun omaa typerää tietsikkas tulostina saati sit tietsikkas haisevaa monitoria senkin pelle !

        Kyllä voisin nimetä naisia ja ihan riittämiin, mutta olen reilu, rehellinen mies, mä en julkisesti loukkaa, enkä pilkkaa ketään yhtäkään mun ex-entistä naistani, en ole sellainen kyyninen pelle kuten sä olet, mulla ei ole pahaa sanottavaa yhdestäkään mun naisestani, pelkkää hyvää milloin sä aloit saamaan tussua, mä sain jo kun olin 13:olmentoista ikävuoden =), nyt olen 23


        ps,ne tietävät olleensa kanssani sängyssä ne naiset, jotka todella ovat niin olleet heidän ei tarvitse siitä puhua, riittää että myöntävät sen, ja muistavat sen, ja tietävät sen salaisuutena sisällään aina sydämmessään, niin ja jos ei nyt oteta huomioon yli 35:iittä naistani / nais-ystävääni viimeisen 5: iiden vuoden aikana ketkä ovat sexuaaalisesti sexin aikana sängyssä kanssani olleet !, ketkä sydämmessään salaisuutena tietävät sen ihan itsekkin että revi siitä sä pelle ! heheheh..ahahahahaha salli mun nauraa sulle =) =) muahahahahah ahhahahahaha =), mee töihin pummi ite !"

        - Seppo Saurio -


      • kielikasakka
        Matti ja Teppo kirjoitti:

        Taas ohi aiheen eli jutun eli systeemin eli aiheen eli subject:in.piste.

        Muutama asia:

        -kysyin YSTÄVÄLLISESTI onko tietoa Sinusta, olemme oikeasti kiinnostuneita (olimme, tai ainakin minä olin, muut kaverini voivat olla vieläkin) Sinun tulevista matseista. Kaikilla on oikeus sanoa mitä sanottavaa mutta jos joku kysyy miten ottelukuviosi edistyy, sinun ei tarvitse hyökätä koko maailmaa vastaan. Helpommalla olisit päässyt jos olisit laittanut:
        "Moi. Mä ottelen 24.2. ja tervetuloa katsomaan turun urheiluhalliin (?) ja liput on 2e."

        Tuolla tyylillä jolla kirjoitat et saa faneja tai muuta, ainoa on että saat huonon kusipään maineen joka tulee tuolla kaikella turhalla yhomisella. Paremmin menee jos puhut vähemmän ja teet enemmän. EI MILLÄÄN PAHALLA!! En ole sinua vastaan mutta ota tämä PALAUTTEENA!!!!!!!!!!!!

        Ehkä pelkäät, ehkä et. Miksi meitä kiinnostaisi? Me emme ole punnitsemassa kuinka kova jätkä olet vaan punnitsemme sinun nyrkkeilytaitoja. :)

        Itseäni jännittää kun astun kehään, itse asiassa jännittää vähn jo viikkoa ennen kisoja mutta välillä se palautuu, välillä ei. Ja vaikka olen harrastanut thaikkua, potkunyrkkeilyä, bjj:tä ja nykyään vapaaottelua ja potkunyrkkeilyä niin silti jos kadulla/baarissa tulee tilanne, tulee normaali jännitys. Ei sinun oikeasti tarvitse TÄÄLLÄ todistella, kohdista nämä energiat jotka pistät tänne, tuleviin otteluihisi tai mielummin harjoituksiin.

        Ja pieni lisäys englannin kielen alkeista:

        Ensimmäinen= joko FIRST tai 1.
        Toinen= joko Second tai 2.
        Kolmas= Third tai 3.
        Nuo voi myös yhdistää eli 1st, 2nd, 3rd, 4th...
        Ei .3

        No offence Seppo, take these comments as a critic.

        Keep up the good work.

        TreBoyz

        Kirjoitit:
        "Ja pieni lisäys englannin kielen alkeista:

        Ensimmäinen= joko FIRST tai 1.
        Toinen= joko Second tai 2.
        Kolmas= Third tai 3.
        Nuo voi myös yhdistää eli 1st, 2nd, 3rd, 4th...
        Ei .3

        No offence Seppo, take these comments as a critic."

        viimeinen lause siis tarkoittaa: "Ei pahalla Seppo, ota nämä kommentit kriitikkona."

        Sepi on varmaan kaikenlaista, mutta tuskin se mikään kriitikko on. Jos tarkoituksesi oli sanoa että "ota kritiikkinä", niin oikea kirjoitusasu olisi: "take these comments as criticism".


    • Timoteus Matteus KAlletus K...

      Sepolla oli kuulema jotain helsinkiläistä vastaan matsi 24.2. lauantaina turussa. onko jollain tietoa tms miten matsi meni?

      • omin silmin nähtynä

        Suuret on Sepon puheet olleet etukäteen. Odotukset taisi olla katsojillakin liian korkealla. Ottelu keskeytettiin toisessa erässä (ennen ko. erän puoliväliä). Seppo-paralla ei siinä vaiheessa tainnut olla mitään hajua edes siitä, millä planeetalla on. Oli se aika kamalaa katseltavaa. Vastustaja mätki Seppoa kuin vierasta sikaa, eikä Seppo-parka saanut ainuttakaan lyöntiä perille koko huiman, melkein kaksi erää kestäneen ottelunsa aikana. Kyllä Sepon olisi parasta vielä hioa taitojaan ja harjoitella rutkasti enemmän ennen kuin astuu kehään seuraavan kerran - jos astuu.


      • turuusta taas
        omin silmin nähtynä kirjoitti:

        Suuret on Sepon puheet olleet etukäteen. Odotukset taisi olla katsojillakin liian korkealla. Ottelu keskeytettiin toisessa erässä (ennen ko. erän puoliväliä). Seppo-paralla ei siinä vaiheessa tainnut olla mitään hajua edes siitä, millä planeetalla on. Oli se aika kamalaa katseltavaa. Vastustaja mätki Seppoa kuin vierasta sikaa, eikä Seppo-parka saanut ainuttakaan lyöntiä perille koko huiman, melkein kaksi erää kestäneen ottelunsa aikana. Kyllä Sepon olisi parasta vielä hioa taitojaan ja harjoitella rutkasti enemmän ennen kuin astuu kehään seuraavan kerran - jos astuu.

        Nyt se lopultakin nähtiin, ei ole Seposta yhtään mihinkään muuhun kuin soittamaan suutaan netissä.Josko poika nyt kasvaisi aikuiseksi ja pitäisi turpansa kiinni kun ei mihinkään pystynyt vaikka kuinka soitti suutaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe